Komunikaty PR

Salesforce Einstein SDR i Sales Coach: automatyczna obsługa leadów i szkolenia

2024-08-28  |  11:03
Biuro prasowe

Salesforce wprowadził do oferty dwóch nowych, w pełni autonomicznych agentów sprzedaży AI: Einstein Sales Development Rep (SDR) Agent i Einstein Sales Coach Agent. Oba rozwiązania są zbudowane na platformie Salesforce Einstein 1 Agentforce i zaprojektowano je tak, aby pomóc zespołom sprzedaży przyspieszyć wzrosty.

Einstein SDR Agent autonomicznie nawiązuje kontakt z nowymi potencjalnymi klientami, aby dbać o nich w trybie 24/7. W przeciwieństwie do chatbotów, które mogą odpowiadać tylko na konkretne, zaprogramowane pytania, Einstein SDR Agent podejmuje decyzje i priorytetyzuje działania, które są zgodne z pożądanymi wynikami i analizuje pytanie potencjalnego klienta tak, aby autonomicznie określić, co należy zrobić dalej - niezależnie od tego czy jest to odpowiadanie na pytania dotyczące produktu, obsługa zastrzeżeń, czy planowanie spotkania. Każda udzielana odpowiedź jest zaufana, dokładna i spersonalizowana, ponieważ jest oparta na firmowym CRM i zharmonizowanych danych zewnętrznych dostarczanych za pomocą usługi rozszerzonego generowania pobierania (RAG) Agentforce. Einstein SDR Agent płynnie przenosi leady do sprzedawców i może obsługiwać wiele leadów jednocześnie, w różnych kanałach i w różnych językach. Oznacza to, że sprzedawcy mogą odciążyć się od czasochłonnych działań w górnej części ścieżki i skupić się na nawiązywaniu kontaktów z klientami.

Einstein Sales Coach Agent szkoli natomiast sprzedawców poprzez autonomiczne odgrywanie ról dostosowanych do każdej transakcji, zapewniając jednocześnie spersonalizowane i obiektywne informacje zwrotne. Podczas odgrywania ról Einstein symuluje zachowania kupującego, wykorzystując generatywną sztuczną inteligencję do konwersji tekstu na mowę. Einstein wykorzystuje RAG do naśladowania reakcji kupującego, opierając każdą odpowiedź na odpowiednich informacjach przechowywanych w Salesforce - takich jak informacje o transakcji, koncie i wcześniejszej korespondencji z tym klientem. Oznacza to, że sprzedawcy mogą ćwiczyć pitching, radzenie sobie z obiekcjami klientów lub negocjacje przed spotkaniem z prawdziwymi klientami.

Nowi, autonomiczni agenci sprzedaży mogą być szybko skonfigurowani przy użyciu niekodowanych działań, przepływów pracy i gotowych szablonów ze sprawdzonymi praktykami sprzedaży Salesforce. Korzystając z Salesforce Data Cloud, klienci mogą dodatkowo ulepszać modele generatywne, przesyłając odpowiednie informacje zewnętrzne, takie jak istniejące dokumenty sprzedażowe i szkoleniowe, co prowadzi do dokładniejszych, trafniejszych i kontekstowych wyników. Obaj agenci wykorzystują Einstein Trust Layer, aby zapewnić bezpieczne, zaufane odpowiedzi.

 

Einstein SDR Agent

W niedawnym raporcie firmy podzieliły się informacją, że ich przedstawiciele handlowi spędzają zaledwie 30% czasu na sprzedaży, ponieważ grzęzną w żmudnych i ręcznych zadaniach. Einstein SDR Agent pomaga sprzedawcom zmaksymalizować czas sprzedaży poprzez:

 

Automatyzację pipeline'u 24/7: Einstein SDR Agent prowadzi spersonalizowane, inteligentne rozmowy z potencjalnymi klientami. Przykładowo, jeśli potencjalny klient niedawno pobrał katalog ze strony internetowej, sprzedawca nie musi mówić Einstein SDR Agent, aby przygotował wiadomość e-mail do tego klienta. Zamiast tego, Einstein SDR Agent może być skonfigurowany tak, aby wymyślić własny plan działania dla potencjalnych klientów, którzy są do niego kierowani. Einstein SDR Agent samodzielnie skontaktuje się z przychodzącym potencjalnym klientem.

Udzielając dokładnych, spersonalizowanych odpowiedzi: Einstein SDR Agent opiera każdą odpowiedź na zaufanych danych biznesowych firmy, w tym danych Salesforce CRM. Korzystając z Data Cloud, firmy mogą przesyłać istniejące materiały sprzedażowe, takie jak często zadawane pytania dotyczące produktów, gry sprzedażowe i studia przypadków, które Einstein może wykorzystać do wygenerowania zaufanej i dokładnej odpowiedzi na zapytania potencjalnych klientów.

Zapewnienie wbudowanych zabezpieczeń i monitorowania: Klienci mogą dostosować język i ton, jakiego agent Einstein SDR używa w kontaktach z potencjalnymi klientami. Klienci mogą ustawić ograniczenia dotyczące tego, jak często, jakimi kanałami i kiedy Einstein powinien angażować się w przychodzących potencjalnych klientów. Klienci wybierają również, które leady mają być kierowane do Einstein.

Przykładowo, firmy mogą przekierowywać wszystkie przychodzące leady o wartości poniżej 10 000 USD, aby ich sprzedawcy mogli skupić się na leadach o wyższej wartości. Wszystkie działania są rejestrowane jako zadania i są mierzone w istniejących pulpitach nawigacyjnych i raportach klientów. Gotowe pulpity zarządzania pomagają monitorować wydajność agentów i kontrolować rozmowy, umożliwiając sprzedawcom interweniowanie w dowolnym momencie.

Umożliwienie płynnego przekazywania zadań od agentów do sprzedawców: Przy każdym zaplanowanym spotkaniu agent wykonuje przekazanie wiedzy do sprzedawców, powiadamiając i informując ich o przygotowaniu danych do spotkania, które podsumowuje krytyczne informacje o potencjalnych klientach i poprzednie interakcje.

Zapewnienie możliwości wielokanałowych i wielojęzycznych: Agent Einstein SDR może kontaktować się z potencjalnymi klientami za pośrednictwem preferowanych przez nich kanałów, w tym SMS, WhatsApp i w preferowanym przez nich języku.

 

Einstein Sales Coach

Einstein Sales Coach pomaga sprzedawcom poprawić ich umiejętności w zakresie odkrywania, prezentacji i negocjacji:

Realistyczne odgrywanie ról: Przykładowo, jeśli transakcja jest na etapie negocjacji, Einstein może stworzyć scenariusz fabularny pochodzący z odpowiedniego kontekstu, w tym z rejestru możliwości i materiałów dotyczących kupującego, aby symulować docelowego nabywcę i zaangażować się w negocjacje cenowe.

Spersonalizowana, obiektywna informacja zwrotna: Einstein Sales Coach Agent wykorzystuje LLM podczas przekazywania informacji zwrotnych od sprzedawcy. Informacje zwrotne obejmują również ocenę kolejnych kroków zidentyfikowanych przez przedstawiciela oraz wszelkich zaległych zadań. Agenci AI mogą obiektywnie stosować te same standardy do każdej sesji odgrywania ról, zapewniając spójne informacje zwrotne.

Łączenie coachingu z wynikami sprzedaży: Menedżerowie mogą ocenić wpływ Einstein Sales Coach Agent na wyniki zespołu, śledząc liczbę sesji coachingowych, identyfikując najbardziej zaangażowanych przedstawicieli i analizując wskaźniki wygranych / przegranych transakcji z coachingiem i bez niego, aby łatwo ocenić zwrot z inwestycji.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

1 października ruszy w Polsce system kaucyjny. Część sieci handlowych może nie zdążyć z przygotowaniami przed tym terminem

Producenci, sklepy i operatorzy systemu kaucyjnego mają niespełna dwa miesiące na finalizację przygotowań do jego startu. Wówczas na rynku pojawią się napoje w specjalnie oznakowanych opakowaniach, a jednostki handlu powinny być gotowe na ich odbieranie. Część z nich jest już do tego przygotowana, część ostrzega przed ewentualnymi opóźnieniami. Jednym z ważniejszych aspektów przygotowań na te dwa miesiące jest uregulowanie współpracy między operatorami, których będzie siedmiu, co oznacza de facto siedem różnych systemów kaucyjnych.

Ochrona środowiska

KE proponuje nowy cel klimatyczny. Według europosłów wydaje się niemożliwy do realizacji

Komisja Europejska zaproponowała zmianę unijnego prawa o klimacie, wskazując nowy cel klimatyczny na 2040 roku, czyli redukcję emisji gazów cieplarnianych o 90 proc. w porównaniu do 1990 rok. Jesienią odniosą się do tego kraje członkowskie i Parlament Europejski, ale już dziś słychać wiele negatywnych głosów. Zdaniem polskich europarlamentarzystów już dotychczas ustanowione cele nie zostaną osiągnięte, a europejska gospodarka i jej konkurencyjność ucierpi na dążeniu do ich realizacji względem m.in. Stanów Zjednoczonych czy Chin.

Handel

Amerykańskie indeksy mają za sobą kolejny wzrostowy miesiąc. Druga połowa roku na rynkach akcji może być nerwowa

Lipiec zazwyczaj jest pozytywnym miesiącem na rynkach akcji i tegoroczny nie był wyjątkiem. Amerykańskie indeksy zakończyły go na plusie, podobnie jak większość europejskich. Rynki Starego Kontynentu nie przyciągają jednak już kapitału z taką intensywnością jak w pierwszej części roku. Z drugiej strony wyceny za oceanem po kolejnych rekordach są już bardzo wysokie, a wpływ nowego porządku celnego narzuconego przez Donalda Trumpa – na razie trudny do przewidzenia. W najbliższym czasie na rynkach można się spodziewać jeszcze większej zmienności i nerwowości, ale dopóki spółki pokazują dobre wyniki, przesłanek do zmiany trendu na spadkowy nie ma.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.