Komunikaty PR

Salesforce Einstein SDR i Sales Coach: automatyczna obsługa leadów i szkolenia

2024-08-28  |  11:03
Biuro prasowe

Salesforce wprowadził do oferty dwóch nowych, w pełni autonomicznych agentów sprzedaży AI: Einstein Sales Development Rep (SDR) Agent i Einstein Sales Coach Agent. Oba rozwiązania są zbudowane na platformie Salesforce Einstein 1 Agentforce i zaprojektowano je tak, aby pomóc zespołom sprzedaży przyspieszyć wzrosty.

Einstein SDR Agent autonomicznie nawiązuje kontakt z nowymi potencjalnymi klientami, aby dbać o nich w trybie 24/7. W przeciwieństwie do chatbotów, które mogą odpowiadać tylko na konkretne, zaprogramowane pytania, Einstein SDR Agent podejmuje decyzje i priorytetyzuje działania, które są zgodne z pożądanymi wynikami i analizuje pytanie potencjalnego klienta tak, aby autonomicznie określić, co należy zrobić dalej - niezależnie od tego czy jest to odpowiadanie na pytania dotyczące produktu, obsługa zastrzeżeń, czy planowanie spotkania. Każda udzielana odpowiedź jest zaufana, dokładna i spersonalizowana, ponieważ jest oparta na firmowym CRM i zharmonizowanych danych zewnętrznych dostarczanych za pomocą usługi rozszerzonego generowania pobierania (RAG) Agentforce. Einstein SDR Agent płynnie przenosi leady do sprzedawców i może obsługiwać wiele leadów jednocześnie, w różnych kanałach i w różnych językach. Oznacza to, że sprzedawcy mogą odciążyć się od czasochłonnych działań w górnej części ścieżki i skupić się na nawiązywaniu kontaktów z klientami.

Einstein Sales Coach Agent szkoli natomiast sprzedawców poprzez autonomiczne odgrywanie ról dostosowanych do każdej transakcji, zapewniając jednocześnie spersonalizowane i obiektywne informacje zwrotne. Podczas odgrywania ról Einstein symuluje zachowania kupującego, wykorzystując generatywną sztuczną inteligencję do konwersji tekstu na mowę. Einstein wykorzystuje RAG do naśladowania reakcji kupującego, opierając każdą odpowiedź na odpowiednich informacjach przechowywanych w Salesforce - takich jak informacje o transakcji, koncie i wcześniejszej korespondencji z tym klientem. Oznacza to, że sprzedawcy mogą ćwiczyć pitching, radzenie sobie z obiekcjami klientów lub negocjacje przed spotkaniem z prawdziwymi klientami.

Nowi, autonomiczni agenci sprzedaży mogą być szybko skonfigurowani przy użyciu niekodowanych działań, przepływów pracy i gotowych szablonów ze sprawdzonymi praktykami sprzedaży Salesforce. Korzystając z Salesforce Data Cloud, klienci mogą dodatkowo ulepszać modele generatywne, przesyłając odpowiednie informacje zewnętrzne, takie jak istniejące dokumenty sprzedażowe i szkoleniowe, co prowadzi do dokładniejszych, trafniejszych i kontekstowych wyników. Obaj agenci wykorzystują Einstein Trust Layer, aby zapewnić bezpieczne, zaufane odpowiedzi.

 

Einstein SDR Agent

W niedawnym raporcie firmy podzieliły się informacją, że ich przedstawiciele handlowi spędzają zaledwie 30% czasu na sprzedaży, ponieważ grzęzną w żmudnych i ręcznych zadaniach. Einstein SDR Agent pomaga sprzedawcom zmaksymalizować czas sprzedaży poprzez:

 

Automatyzację pipeline'u 24/7: Einstein SDR Agent prowadzi spersonalizowane, inteligentne rozmowy z potencjalnymi klientami. Przykładowo, jeśli potencjalny klient niedawno pobrał katalog ze strony internetowej, sprzedawca nie musi mówić Einstein SDR Agent, aby przygotował wiadomość e-mail do tego klienta. Zamiast tego, Einstein SDR Agent może być skonfigurowany tak, aby wymyślić własny plan działania dla potencjalnych klientów, którzy są do niego kierowani. Einstein SDR Agent samodzielnie skontaktuje się z przychodzącym potencjalnym klientem.

Udzielając dokładnych, spersonalizowanych odpowiedzi: Einstein SDR Agent opiera każdą odpowiedź na zaufanych danych biznesowych firmy, w tym danych Salesforce CRM. Korzystając z Data Cloud, firmy mogą przesyłać istniejące materiały sprzedażowe, takie jak często zadawane pytania dotyczące produktów, gry sprzedażowe i studia przypadków, które Einstein może wykorzystać do wygenerowania zaufanej i dokładnej odpowiedzi na zapytania potencjalnych klientów.

Zapewnienie wbudowanych zabezpieczeń i monitorowania: Klienci mogą dostosować język i ton, jakiego agent Einstein SDR używa w kontaktach z potencjalnymi klientami. Klienci mogą ustawić ograniczenia dotyczące tego, jak często, jakimi kanałami i kiedy Einstein powinien angażować się w przychodzących potencjalnych klientów. Klienci wybierają również, które leady mają być kierowane do Einstein.

Przykładowo, firmy mogą przekierowywać wszystkie przychodzące leady o wartości poniżej 10 000 USD, aby ich sprzedawcy mogli skupić się na leadach o wyższej wartości. Wszystkie działania są rejestrowane jako zadania i są mierzone w istniejących pulpitach nawigacyjnych i raportach klientów. Gotowe pulpity zarządzania pomagają monitorować wydajność agentów i kontrolować rozmowy, umożliwiając sprzedawcom interweniowanie w dowolnym momencie.

Umożliwienie płynnego przekazywania zadań od agentów do sprzedawców: Przy każdym zaplanowanym spotkaniu agent wykonuje przekazanie wiedzy do sprzedawców, powiadamiając i informując ich o przygotowaniu danych do spotkania, które podsumowuje krytyczne informacje o potencjalnych klientach i poprzednie interakcje.

Zapewnienie możliwości wielokanałowych i wielojęzycznych: Agent Einstein SDR może kontaktować się z potencjalnymi klientami za pośrednictwem preferowanych przez nich kanałów, w tym SMS, WhatsApp i w preferowanym przez nich języku.

 

Einstein Sales Coach

Einstein Sales Coach pomaga sprzedawcom poprawić ich umiejętności w zakresie odkrywania, prezentacji i negocjacji:

Realistyczne odgrywanie ról: Przykładowo, jeśli transakcja jest na etapie negocjacji, Einstein może stworzyć scenariusz fabularny pochodzący z odpowiedniego kontekstu, w tym z rejestru możliwości i materiałów dotyczących kupującego, aby symulować docelowego nabywcę i zaangażować się w negocjacje cenowe.

Spersonalizowana, obiektywna informacja zwrotna: Einstein Sales Coach Agent wykorzystuje LLM podczas przekazywania informacji zwrotnych od sprzedawcy. Informacje zwrotne obejmują również ocenę kolejnych kroków zidentyfikowanych przez przedstawiciela oraz wszelkich zaległych zadań. Agenci AI mogą obiektywnie stosować te same standardy do każdej sesji odgrywania ról, zapewniając spójne informacje zwrotne.

Łączenie coachingu z wynikami sprzedaży: Menedżerowie mogą ocenić wpływ Einstein Sales Coach Agent na wyniki zespołu, śledząc liczbę sesji coachingowych, identyfikując najbardziej zaangażowanych przedstawicieli i analizując wskaźniki wygranych / przegranych transakcji z coachingiem i bez niego, aby łatwo ocenić zwrot z inwestycji.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Motorola sypie prezentami. Kup smartfon i odbierz słuchawki lub voucher Biuro prasowe
2024-12-02 | 12:30

Motorola sypie prezentami. Kup smartfon i odbierz słuchawki lub voucher

Warszawa, 2 grudnia 2024 r.: Wystartowała świąteczna promocja Motorola, w której zakup wybranych modeli smartfonów z rodziny edge oraz razr premiowany jest wartościowym
IT i technologie Nowe partnerstwo DXC Technology i SAP dla szybszego wdrażania innowacji w Polsce
2024-12-02 | 10:25

Nowe partnerstwo DXC Technology i SAP dla szybszego wdrażania innowacji w Polsce

DXC Technology, wiodący globalny dostawca usług IT oraz SAP, globalny lider w dziedzinie aplikacji dla przedsiębiorstw i sztucznej inteligencji biznesowej, ogłosili nawiązanie nowego
IT i technologie AI w służbie analityki danych: nowe rozwiązania dla firm
2024-11-29 | 14:00

AI w służbie analityki danych: nowe rozwiązania dla firm

AI w służbie analityki danych: nowe rozwiązania dla firm Analiza trendów i rekomendacje w czasie rzeczywistym, przedstawione tak, by zrozumiał je nawet laik? To krok milowy w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy

Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.

Ochrona środowiska

Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna

Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.

Telekomunikacja

M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej

– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.