Komunikaty PR

Salesforce Starter - CRM stworzony z myślą o sektorze MŚP

2023-08-17  |  12:21
Biuro prasowe

Salesforce wdrożył  nowe rozwiązanie dedykowane małym firmom – „Starter” to intuicyjna aplikacja CRM typu „wszystko w jednym”, która łączy funkcje sprzedaży, obsługi klienta i marketingu. To narzędzie ma pomóc firmom z sektora MŚP w zarządzaniu relacjami z klientami, centralizacji kluczowych danych i umożliwić bardziej efektywny rozwój.

Starter korzysta z ponad 20 lat innowacji Salesforce w łatwej w użyciu aplikacji, która dysponuje szablonami raportów, gotowymi pulpitami nawigacyjnymi, ujednoliconymi danymi klientów i wbudowaną sztuczną inteligencją, aby pomóc małym firmom w pełni wykorzystać potencjał systemu CRM od pierwszego dnia korzystania z rozwiązania. Dodatkowo, wdrożenie Startera jest wyjątkowo proste i szybkie.

Starter pomaga małym firmom:

  • generować więcej leadów sprzedażowych dzięki szablonom kampanii marketingowych, segmentacji, analityce, kreatorowi wiadomości e-mail oraz funkcjom optymalizacji wysyłania wiadomości e-mail opartym na sztucznej inteligencji;
  • pozyskiwać więcej klientów dzięki integracji poczty e-mail, opartemu na sztucznej inteligencji przechwytywaniu aktywności, która wskazuje konieczność podjęcia działań, a także ujednoliconym danym klientów obsługiwanym przez Data Cloud czy zarządzaniu potencjalnymi klientami i transakcjami oraz ścieżkom sprzedaży;
  • zadbać o zadowolenie klientów dzięki szybszemu rozwiązywaniu spraw, zarządzaniu wiedzą i bardziej spersonalizowanym doświadczeniom w zakresie marketingu, sprzedaży oraz obsługi.

Tutaj Kris Billmaier, GM Salesforce Starter, omawia, w jaki sposób małe i średnie firmy mogą szybko rozpocząć korzystanie z CRM, aby zwiększyć wydajność, przyspieszyć rozwój biznesu i skalować swoją działalność.

Jakie główne wyzwania stoją przed małymi firmami? Jak rozwiązuje je Starter?

Małe firmy często uważają, że systemy CRM są zbyt złożone i trudne do skonfigurowania, dostosowania i efektywnego wykorzystania. Pojawiają się trudności z integracją CRM z istniejącymi narzędziami sprzedażowymi, usługowymi oraz marketingowymi, zwłaszcza jeśli używają wielu rozwiązań lub mają przestarzałe oprogramowanie, które trudno skonfigurować. Małe firmy wraz ze wzrostem skali działalności często wybierają „lekkie” systemy CRM, co wymaga kosztownych migracji na inną platformę.

W Starterze na nowo zaprojektowaliśmy całe doświadczenie użytkownika, aby pomóc firmom uniknąć skomplikowanej konfiguracji i kosztownych, czasochłonnych wdrożeń. Klienci mogą szybko rozpocząć pracę z pełnym wglądem w swoją działalność w zakresie sprzedaży, usług i marketingu.

W przeciwieństwie do innych mniej skomplikowanych platform CRM – Starter został stworzony z myślą o rozwoju. Pozwala znaleźć, pozyskać oraz utrzymać klientów. Co ważne, rozwiązanie skaluje się w raz z firmą i rośnie razem z nią.

Kim jest typowy klient Starter?

Starter został zaprojektowany tak, aby rozwijać się wraz z biznesem naszych klientów. Rynek małych i średnich przedsiębiorstw jest wyjątkowy, jednak wysoce konkurencyjny, a doświadczenia klientów są często fragmentaryczne. Wdrożenie odpowiednich rozwiązań technologicznych może być kluczowym wyróżnikiem firmy, który umocni jej pozycję na rynku.

Jednak Starter nie jest zarezerwowany tylko dla małych i średnich przedsiębiorstw. To lepszy sposób na wypróbowanie, zakup i korzystanie z Salesforce. Zespoły mogą korzystać ze Startera, aby zbudować solidne podstawy, ponieważ wbudowaliśmy w niego najlepsze z naszych funkcji sprzedaży, usług i marketingu tak, aby napędzać efektywny wzrost firm. W miarę skalowania mogą dodawać więcej narzędzie, automatyzacji i rozwiązań integracyjnych, aby dopasować je do swoich rosnących potrzeb.

Dlaczego Salesforce ma wyjątkową pozycję, aby zaspokoić potrzeby małych i średnich firm?

Przez ostatnie 10 lat firma IDC plasowała Salesforce na pierwszym miejscu wśród dostawców rozwiązań CRM. Wnosimy 24 lata zaufanej wiedzy specjalistycznej do projektowania rozwiązania, które pomaga nowym klientom czerpać korzyści z CRM, unikając niepotrzebnych wydatków lub złożoności. Starter korzysta z tych samych innowacji, które dostarczamy firmom z listy Fortune 500 i dużym przedsiębiorstwom za ułamek kosztów, zapewniając jednocześnie łatwość użytkowania, elastyczność i bezpieczeństwo, których wszystkie firmy potrzebują, aby szybciej skalować swoją działalność.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa

Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.

Infrastruktura

Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.