Komunikaty PR

Salesforce Starter - CRM stworzony z myślą o sektorze MŚP

2023-08-17  |  12:21
Biuro prasowe

Salesforce wdrożył  nowe rozwiązanie dedykowane małym firmom – „Starter” to intuicyjna aplikacja CRM typu „wszystko w jednym”, która łączy funkcje sprzedaży, obsługi klienta i marketingu. To narzędzie ma pomóc firmom z sektora MŚP w zarządzaniu relacjami z klientami, centralizacji kluczowych danych i umożliwić bardziej efektywny rozwój.

Starter korzysta z ponad 20 lat innowacji Salesforce w łatwej w użyciu aplikacji, która dysponuje szablonami raportów, gotowymi pulpitami nawigacyjnymi, ujednoliconymi danymi klientów i wbudowaną sztuczną inteligencją, aby pomóc małym firmom w pełni wykorzystać potencjał systemu CRM od pierwszego dnia korzystania z rozwiązania. Dodatkowo, wdrożenie Startera jest wyjątkowo proste i szybkie.

Starter pomaga małym firmom:

  • generować więcej leadów sprzedażowych dzięki szablonom kampanii marketingowych, segmentacji, analityce, kreatorowi wiadomości e-mail oraz funkcjom optymalizacji wysyłania wiadomości e-mail opartym na sztucznej inteligencji;
  • pozyskiwać więcej klientów dzięki integracji poczty e-mail, opartemu na sztucznej inteligencji przechwytywaniu aktywności, która wskazuje konieczność podjęcia działań, a także ujednoliconym danym klientów obsługiwanym przez Data Cloud czy zarządzaniu potencjalnymi klientami i transakcjami oraz ścieżkom sprzedaży;
  • zadbać o zadowolenie klientów dzięki szybszemu rozwiązywaniu spraw, zarządzaniu wiedzą i bardziej spersonalizowanym doświadczeniom w zakresie marketingu, sprzedaży oraz obsługi.

Tutaj Kris Billmaier, GM Salesforce Starter, omawia, w jaki sposób małe i średnie firmy mogą szybko rozpocząć korzystanie z CRM, aby zwiększyć wydajność, przyspieszyć rozwój biznesu i skalować swoją działalność.

Jakie główne wyzwania stoją przed małymi firmami? Jak rozwiązuje je Starter?

Małe firmy często uważają, że systemy CRM są zbyt złożone i trudne do skonfigurowania, dostosowania i efektywnego wykorzystania. Pojawiają się trudności z integracją CRM z istniejącymi narzędziami sprzedażowymi, usługowymi oraz marketingowymi, zwłaszcza jeśli używają wielu rozwiązań lub mają przestarzałe oprogramowanie, które trudno skonfigurować. Małe firmy wraz ze wzrostem skali działalności często wybierają „lekkie” systemy CRM, co wymaga kosztownych migracji na inną platformę.

W Starterze na nowo zaprojektowaliśmy całe doświadczenie użytkownika, aby pomóc firmom uniknąć skomplikowanej konfiguracji i kosztownych, czasochłonnych wdrożeń. Klienci mogą szybko rozpocząć pracę z pełnym wglądem w swoją działalność w zakresie sprzedaży, usług i marketingu.

W przeciwieństwie do innych mniej skomplikowanych platform CRM – Starter został stworzony z myślą o rozwoju. Pozwala znaleźć, pozyskać oraz utrzymać klientów. Co ważne, rozwiązanie skaluje się w raz z firmą i rośnie razem z nią.

Kim jest typowy klient Starter?

Starter został zaprojektowany tak, aby rozwijać się wraz z biznesem naszych klientów. Rynek małych i średnich przedsiębiorstw jest wyjątkowy, jednak wysoce konkurencyjny, a doświadczenia klientów są często fragmentaryczne. Wdrożenie odpowiednich rozwiązań technologicznych może być kluczowym wyróżnikiem firmy, który umocni jej pozycję na rynku.

Jednak Starter nie jest zarezerwowany tylko dla małych i średnich przedsiębiorstw. To lepszy sposób na wypróbowanie, zakup i korzystanie z Salesforce. Zespoły mogą korzystać ze Startera, aby zbudować solidne podstawy, ponieważ wbudowaliśmy w niego najlepsze z naszych funkcji sprzedaży, usług i marketingu tak, aby napędzać efektywny wzrost firm. W miarę skalowania mogą dodawać więcej narzędzie, automatyzacji i rozwiązań integracyjnych, aby dopasować je do swoich rosnących potrzeb.

Dlaczego Salesforce ma wyjątkową pozycję, aby zaspokoić potrzeby małych i średnich firm?

Przez ostatnie 10 lat firma IDC plasowała Salesforce na pierwszym miejscu wśród dostawców rozwiązań CRM. Wnosimy 24 lata zaufanej wiedzy specjalistycznej do projektowania rozwiązania, które pomaga nowym klientom czerpać korzyści z CRM, unikając niepotrzebnych wydatków lub złożoności. Starter korzysta z tych samych innowacji, które dostarczamy firmom z listy Fortune 500 i dużym przedsiębiorstwom za ułamek kosztów, zapewniając jednocześnie łatwość użytkowania, elastyczność i bezpieczeństwo, których wszystkie firmy potrzebują, aby szybciej skalować swoją działalność.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic Biuro prasowe
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że
IT i technologie SOFTSWISS wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku i świętuje 15-lecie
2024-07-23 | 10:00

SOFTSWISS wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku i świętuje 15-lecie

SOFTSWISS, międzynarodowa firma IT z biurami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, obchodzi 21 lipca 15-lecie swojej działalności. Na przestrzeni tych lat firma osiągnęła znaczące sukcesy i nadal
IT i technologie realme 12 w promocyjnej cenie na start sprzedaży
2024-07-23 | 06:00

realme 12 w promocyjnej cenie na start sprzedaży

Główny aparat realme 12 o rozdzielczości 50MP oraz matryca SONY LYT-600 z optyczną stabilizacją obrazu (OIS) zapewnia doskonałą jakość zdjęć, zwłaszcza w warunkach słabego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.