Komunikaty PR

Salesforce Starter - CRM stworzony z myślą o sektorze MŚP

2023-08-17  |  12:21
Biuro prasowe

Salesforce wdrożył  nowe rozwiązanie dedykowane małym firmom – „Starter” to intuicyjna aplikacja CRM typu „wszystko w jednym”, która łączy funkcje sprzedaży, obsługi klienta i marketingu. To narzędzie ma pomóc firmom z sektora MŚP w zarządzaniu relacjami z klientami, centralizacji kluczowych danych i umożliwić bardziej efektywny rozwój.

Starter korzysta z ponad 20 lat innowacji Salesforce w łatwej w użyciu aplikacji, która dysponuje szablonami raportów, gotowymi pulpitami nawigacyjnymi, ujednoliconymi danymi klientów i wbudowaną sztuczną inteligencją, aby pomóc małym firmom w pełni wykorzystać potencjał systemu CRM od pierwszego dnia korzystania z rozwiązania. Dodatkowo, wdrożenie Startera jest wyjątkowo proste i szybkie.

Starter pomaga małym firmom:

  • generować więcej leadów sprzedażowych dzięki szablonom kampanii marketingowych, segmentacji, analityce, kreatorowi wiadomości e-mail oraz funkcjom optymalizacji wysyłania wiadomości e-mail opartym na sztucznej inteligencji;
  • pozyskiwać więcej klientów dzięki integracji poczty e-mail, opartemu na sztucznej inteligencji przechwytywaniu aktywności, która wskazuje konieczność podjęcia działań, a także ujednoliconym danym klientów obsługiwanym przez Data Cloud czy zarządzaniu potencjalnymi klientami i transakcjami oraz ścieżkom sprzedaży;
  • zadbać o zadowolenie klientów dzięki szybszemu rozwiązywaniu spraw, zarządzaniu wiedzą i bardziej spersonalizowanym doświadczeniom w zakresie marketingu, sprzedaży oraz obsługi.

Tutaj Kris Billmaier, GM Salesforce Starter, omawia, w jaki sposób małe i średnie firmy mogą szybko rozpocząć korzystanie z CRM, aby zwiększyć wydajność, przyspieszyć rozwój biznesu i skalować swoją działalność.

Jakie główne wyzwania stoją przed małymi firmami? Jak rozwiązuje je Starter?

Małe firmy często uważają, że systemy CRM są zbyt złożone i trudne do skonfigurowania, dostosowania i efektywnego wykorzystania. Pojawiają się trudności z integracją CRM z istniejącymi narzędziami sprzedażowymi, usługowymi oraz marketingowymi, zwłaszcza jeśli używają wielu rozwiązań lub mają przestarzałe oprogramowanie, które trudno skonfigurować. Małe firmy wraz ze wzrostem skali działalności często wybierają „lekkie” systemy CRM, co wymaga kosztownych migracji na inną platformę.

W Starterze na nowo zaprojektowaliśmy całe doświadczenie użytkownika, aby pomóc firmom uniknąć skomplikowanej konfiguracji i kosztownych, czasochłonnych wdrożeń. Klienci mogą szybko rozpocząć pracę z pełnym wglądem w swoją działalność w zakresie sprzedaży, usług i marketingu.

W przeciwieństwie do innych mniej skomplikowanych platform CRM – Starter został stworzony z myślą o rozwoju. Pozwala znaleźć, pozyskać oraz utrzymać klientów. Co ważne, rozwiązanie skaluje się w raz z firmą i rośnie razem z nią.

Kim jest typowy klient Starter?

Starter został zaprojektowany tak, aby rozwijać się wraz z biznesem naszych klientów. Rynek małych i średnich przedsiębiorstw jest wyjątkowy, jednak wysoce konkurencyjny, a doświadczenia klientów są często fragmentaryczne. Wdrożenie odpowiednich rozwiązań technologicznych może być kluczowym wyróżnikiem firmy, który umocni jej pozycję na rynku.

Jednak Starter nie jest zarezerwowany tylko dla małych i średnich przedsiębiorstw. To lepszy sposób na wypróbowanie, zakup i korzystanie z Salesforce. Zespoły mogą korzystać ze Startera, aby zbudować solidne podstawy, ponieważ wbudowaliśmy w niego najlepsze z naszych funkcji sprzedaży, usług i marketingu tak, aby napędzać efektywny wzrost firm. W miarę skalowania mogą dodawać więcej narzędzie, automatyzacji i rozwiązań integracyjnych, aby dopasować je do swoich rosnących potrzeb.

Dlaczego Salesforce ma wyjątkową pozycję, aby zaspokoić potrzeby małych i średnich firm?

Przez ostatnie 10 lat firma IDC plasowała Salesforce na pierwszym miejscu wśród dostawców rozwiązań CRM. Wnosimy 24 lata zaufanej wiedzy specjalistycznej do projektowania rozwiązania, które pomaga nowym klientom czerpać korzyści z CRM, unikając niepotrzebnych wydatków lub złożoności. Starter korzysta z tych samych innowacji, które dostarczamy firmom z listy Fortune 500 i dużym przedsiębiorstwom za ułamek kosztów, zapewniając jednocześnie łatwość użytkowania, elastyczność i bezpieczeństwo, których wszystkie firmy potrzebują, aby szybciej skalować swoją działalność.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Prawo

Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.

Konsument

Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.