Salesforce wprowadza Marketing GPT i Commerce GPT
Salesforce (NYSE: CRM), światowy lider w dziedzinie CRM, przedstawił nowe produkty oparte na generatywnej sztucznej inteligencji – Marketing GPT i Commerce GPT. Dzięki Marketing GPT marketerzy będą mogli automatycznie generować spersonalizowane wiadomości e-mail czy tworzyć inteligentniejsze segmenty odbiorców. Korzystając z Commerce GPT – marki będą miały możliwość dostarczenia spersonalizowanych doświadczeń zakupowych i ofert, które dostosowują się do potrzeb ich klientów, wykorzystując do tego dynamiczne ścieżki zakupowe oparte na GPT.
Generatywna sztuczna inteligencja zwiększa produktywność i wydajność firm. Jej potencjał jest ogromny, a już 60% marketerów twierdzi, że generatywna SI zmieni ich rolę w pracy, a 71% uważa, że umożliwi im skupienie się na bardziej strategicznych działaniach. Jednak „dokładność i jakość” SI jest poważną obawą marketerów, w tym bazowanie na zaufanych danych.
Marketing GPT umożliwi marketerom dostarczanie spersonalizowanych oraz angażujących doświadczeń w każdym punkcie styku z generatywną sztuczną inteligencją i zaufanymi danymi z Data Cloud. Dzięki Marketing GPT i Data Cloud marketerzy będą mogli:
- Mądrze gospodarować czasem i zasobami dzięki funkcji Segment Creation, która daje marketerom możliwość szybkiego tworzenia segmentów odbiorców i ulepszonego targetowania za pomocą podpowiedzi w języku naturalnym i rekomendacji opartych na sztucznej inteligencji. Wszystko to w oparciu o zaufane dane z Data Cloud.
- Zmniejszyć nakłady pracy związane z tworzeniem korespondencji dzięki narzędziu Email Content Creation, które może automatycznie generować spersonalizowane wiadomości.
- Zwiększyć ROI dzięki funkcji Segment Intelligence for Data Cloud, która automatycznie łączy dane własne, dane o przychodach i dane innych firm, w celu uzyskania bardziej kompleksowego obrazu zaangażowania odbiorców.
- Dostarczać właściwe wiadomości w odpowiednim czasie dzięki funkcji Rapid Identity Resolution, Segmentation and Engagement.
- Wykorzystać generatywne platformy treści SI do tworzenia kontekstowych zasobów wizualnych dla kampanii wielokanałowych w ramach Marketing GPT.
Commerce GPT umożliwi firmom dostarczanie spersonalizowanych doświadczeń handlowych na każdym etapie podróży kupującego. Jest to możliwe dzięki automatycznie generowanym spostrzeżeniom i rekomendacjom opartym na ujednoliconych danych, które są pobierane w czasie rzeczywistym z Data Cloud. Dzięki Commerce GPT i Data Cloud marki będą mogły:
- Zautomatyzować strategie wzrostu i konwersji, jednocześnie maksymalizując produktywność sprzedawców dzięki Goals- Based Commerce. To najnowocześniejsze narzędzie umożliwi firmom ustalanie określonych celów oraz zadań, a następnie zapewnia przydatne informacje i proaktywne zalecenia dotyczące ich realizacji. Obsługiwany przez Data Cloud, Einstein AI i Flow, Goals-Based Commerce oferuje rekomendacje mające na celu osiągnięcie pożądanych wyników, od poprawy marż po zwiększenie średniej wartości zamówienia (AOV).
- Zwiększyć produktywność sprzedawców dzięki dynamicznym opisom produktów, które automatycznie uzupełniają brakujące dane katalogowe dla sprzedawców i rewolucjonizują obsługę klienta dzięki automatycznie generowanym opisom produktów dostosowywanym do każdego kupującego.
- Zdefiniować na nowo zakupy i lojalność dzięki Commerce Concierge. To narzędzie odpowiada za spersonalizowane, angażujące konwersacje z klientami, a także pomaga kupującym w odkrywaniu produktów poprzez interakcje prowadzone w języku naturalnym – za pośrednictwem cyfrowych kanałów jak np. czaty lub komunikatory.
Partnerzy Salesforce, tacy jak DEPT®, Media.Monks, NeuraFlash i Slalom, budują ekosystem generatywnej sztucznej inteligencji z nowymi akceleratorami, dużymi modelami językowymi i modelami danych oraz integracjami. W ten sposób pomagają firmom wdrożyć Marketing GPT i Commerce GPT przy mniejszych kosztach i mniejszym stopniu złożoności.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.