SAP Polska dołącza do społeczności CIONET
Kinga Woźniakowska
W dobrym tonie. PR
kinga|prwdobrymtonie.pl| |kinga|prwdobrymtonie.pl
+48663416733
prwdobrymtonie.pl
Firma SAP Polska wraz z początkiem sierpnia dołączyła do społeczności liderów cyfryzacji – CIONET. Spółkę reprezentować będzie Thomas Duschek, dyrektor zarządzający SAP Polska.
CIONET to przestrzeń wymiany doświadczeń cyfrowych liderów. Ponad 500 członków społeczności, dyrektorów IT i członków zarządów z polskich przedsiębiorstw i organizacji publicznych, regularnie prowadzi dialog o wykorzystaniu możliwości najnowszych technologii w gospodarce cyfrowej. Misją CIONET jest rozwój liderów stojących na czele projektów transformacyjnych, poprzez wzajemną inspirację oraz praktyczną wymianę wiedzy i doświadczeń z pierwszej ręki.
- Z radością witamy SAP w gronie naszych Partnerów. Dzisiaj członkowie społeczności CIONET poszukują wiedzy przede wszystkim o tym, jak dopasować organizacje do zmian wywołanych przez digitalizację biznesu, transformację do chmury, innowacje w wykorzystaniu danych. To tematy, w których SAP ma unikalną wiedzę i doświadczenie - komentuje Krzysztof Frydrychowicz, partner zarządzający CIONET Polska.
- CIONET to prężnie działająca i rozwijająca się społeczność prawdziwych cyfrowych liderów. Stając się jej częścią wnosimy do niej bogate doświadczenia w realizacji projektów transformacji cyfrowej w wielu obszarach polskiej i globalnej gospodarki. W tych bezprecedensowych czasach wymiana praktycznej wiedzy staje się szczególnie istotna. Jestem przekonany, że dzięki otwartemu dialogowi, swobodnemu przepływowi inspiracji i skupieniu się na rozwoju rozwiązań chmurowych na polskim rynku, możemy wspierać się wzajemnie w osiąganiu sukcesów biznesowych – mówi Thomas Duschek, dyrektor zarządzający SAP Polska.
Thomas Duschek ma ponad 20 lat doświadczenia w sektorze IT. Od 2013 roku jest związany z SAP, gdzie realizował projekty transformacji cyfrowej największych klientów firmy z sektora retail, produkcyjnego i motoryzacyjnego.
Przed dołączeniem do SAP, Thomas Duschek łącznie przez 13 lat pracował w IBM i HP jako kluczowy menedżer odpowiedzialny za rynek sprzętu, oprogramowania i usług.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.