Selfmaker i SUNMI – szansa na unowocześnienie handlu i usług w Polsce
Selfmaker i SUNMI – szansa na unowocześnienie handlu i usług w Polsce
Selfmaker, polska spółka technologiczna rozwijająca automatyzację procesów sprzedaży towarów i usług rozszerza swoje portfolio o urządzenia firmy SUNMI. Za sprzedaż gotowych, przyjaznych dla użytkownika urządzeń odpowiadać będzie iMretail.pl, spółka-córka firmy Selfmaker. Obie firmy mają nadzieję, że dostępność nowoczesnych i sprawdzonych urządzeń SUNMI zwiększy w Polsce popularność internetu rzeczy (IoT) oraz szeroko rozumianej automatyzacji procesów sprzedaży towarów i usług.
SUNMI to znany na rynku azjatyckim producent urządzeń rozwijających automatyzację w punktach sprzedaży – ręcznych terminali metkujących, terminali płatniczych, kas samoobsługowych, infokiosków oraz szeregu akcesoriów rozszerzających możliwości tych urządzeń – kamer, skanerów czy podtrzymywania zasilania. Urządzenia tej firmy zostały wdrożone w 1,5 miliona punktów, w małych i średnich przedsiębiorstwach, takich jak sklepy stacje benzynowe, usługi dostawy posiłków, drogerie, a nawet parki rozrywki.
Współpraca z SUNMI pozwoli nam promować automatyzację handlu i usług poprzez dostarczanie nowoczesnych, estetycznych i godnych zaufania rozwiązań. Ponieważ urządzenia są produkowane masowo, ich cena będzie atrakcyjna dla przedsiębiorstw o różnej wielkości. Jednocześnie Selfmaker będzie kontynuował swoją działalność badawczo-rozwojową projektując i wdrażając sprzęt tworzony na indywidualne zamówienia klientów oraz produkty w krótszych seriach. Jestem przekonany, że dzięki możliwości wyboru polscy przedsiębiorcy masowo przekonają się do wprowadzania nowoczesnych rozwiązań, niezbędnych w trakcie i po pandemii."
– powiedział Marek Wieteska, prezes Selfmaker Technology
Obserwując rynek w Europie zwróciliśmy uwagę na firmę Selfmaker. Doceniając wiedzę i doświadczenie ich pracowników, dogłębną znajomość uwarunkowań regionalnych i lokalnych a przede bliskie nam spojrzenie na rozwój automatyzacji i IoT w handlu i usługach postanowiliśmy rozpocząć współpracę. Mam nadzieję, że będzie to inspiracja dla polskich przedsiębiorców i impuls dla rozwoju ich przedsiębiorstw.
– powiedział Marcin Budziszewski Sales Director Poland and Central Europe SUNMI
Dla zwiększenia efektywności sprzedaży i serwisu urządzeń SUNMI oraz części produktów zaprojektowanych i zbudowanych przez Selfmaker została powołana spółka-córka, iMretail.pl. Na jej czele stanął Przemysław Wójcicki, dyrektor sprzedaży globalnej Selfmaker.
Dynamiczny rozwój rynku i zainteresowanie klientów naszymi rozwiązaniami wymusiły logiczny podział na część badawczo-rozwojową i produkcyjną oraz na część handlową. Pozwoliło nam to zoptymalizować struktury, usprawnić proces obsługi klientów oraz znaleźć potencjał do sprzedaży produktów firmy SUNMI. Zgodnie z naszą strategią rozwijamy się i pomagamy się rozwijać naszym klientom, również w tych trudnych czasach.
– powiedział Wójcicki
W ramach ciągłego rozwoju firma Selfmaker zainwestowała w nowy obiekt produkcyjno-biurowy w okolicach Łodzi, do którego przeniesie projektowanie i wytwarzanie własnych urządzeń. W Warszawie gotowy jest showroom firmy prezentujący dostępne rozwiązania oraz tworzący przestrzeń dyskusji nad indywidualnymi potrzebami klientów i możliwościami ich zaspokojenia. Ze względu na pandemię showroom zostanie otwarty, kiedy będzie to bezpieczne zarówno dla klientów, jak i pracowników.
Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne
Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację
Czeski startup pomoże w ekspansji zagranicznej polskich firm i organizacji.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.