SIMPLE SA WYGRYWA KOLEJNY PRZETARG
Simple SA
ul. Bronisława Czecha 49/51
04-555 Warszawa
marketing|simple.com.pl| |marketing|simple.com.pl
tel.: (22) 812-58-98
https://simple.com.pl/
30 czerwca br. spółka Simple zawarła umowę z Akademią Wychowania Fizycznego w Warszawie na dostawę i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego. Kontrakt o wartości 1 525 200 zł brutto zostanie zrealizowany w VI etapach do 30 listopada 2021. AWF jest kolejną Uczelnią, która dołączyła do grona Klientów Simple SA.
Oferta spółki Simple spełniła postawione przez Akademię Wychowania Fizycznego w Warszawie wymagania w procedurze przetargowej. Zaimplementowanie Zintegrowanego Systemu Informatycznego będzie mieć wpływ na usprawnianie funkcjonowania Uczelni oraz efektywność i optymalizację pracy w poszczególnych jednostkach. Wierzymy, że wieloletnie doświadczenie Simple w branży edukacyjnej przełoży się na sprawne i skuteczne wdrożenie systemu – mówi mgr Maciej Hartfil, Kanclerz Akademia Wychowania Fizycznego w Warszawie.
Spółka będzie odpowiedzialna m.in. za dostawę licencji na oprogramowanie, wykonanie analizy przedwdrożeniowej oraz wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego obejmującego następujące obszary: finanse i księgowość, zakup i sprzedaż, majątek trwały, kadry i płace wraz z aplikacją i portalem dla pracownika, budżetowanie, zarządzanie projektami itp. Ponadto Simple SA wykona integrację z systemdo inwentaryzacji majątku trwałego oraz integrację z EOD.
System Simple po raz kolejny został wybrany przez znaczącą i prestiżową Uczelnię Wyższą. Cieszę się, że Akademia Wychowania Fizycznego – już na etapie procedury przetargowej – dostrzegła konkurencyjność i niezawodność oferowanego przez nas narzędzia. Kolejny zawarty kontrakt w segmencie edukacyjnym umacnia naszą pozycję lidera na rynku dostawców Zintegrowanego Systemu Informatycznego – podkreśla Marcin Biniek, Key Account Manager Simple SA.

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.