SIMPLE SA WYGRYWA KOLEJNY PRZETARG
Simple SA
ul. Bronisława Czecha 49/51
04-555 Warszawa
marketing|simple.com.pl| |marketing|simple.com.pl
tel.: (22) 812-58-98
https://simple.com.pl/
30 czerwca br. spółka Simple zawarła umowę z Akademią Wychowania Fizycznego w Warszawie na dostawę i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego. Kontrakt o wartości 1 525 200 zł brutto zostanie zrealizowany w VI etapach do 30 listopada 2021. AWF jest kolejną Uczelnią, która dołączyła do grona Klientów Simple SA.
Oferta spółki Simple spełniła postawione przez Akademię Wychowania Fizycznego w Warszawie wymagania w procedurze przetargowej. Zaimplementowanie Zintegrowanego Systemu Informatycznego będzie mieć wpływ na usprawnianie funkcjonowania Uczelni oraz efektywność i optymalizację pracy w poszczególnych jednostkach. Wierzymy, że wieloletnie doświadczenie Simple w branży edukacyjnej przełoży się na sprawne i skuteczne wdrożenie systemu – mówi mgr Maciej Hartfil, Kanclerz Akademia Wychowania Fizycznego w Warszawie.
Spółka będzie odpowiedzialna m.in. za dostawę licencji na oprogramowanie, wykonanie analizy przedwdrożeniowej oraz wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego obejmującego następujące obszary: finanse i księgowość, zakup i sprzedaż, majątek trwały, kadry i płace wraz z aplikacją i portalem dla pracownika, budżetowanie, zarządzanie projektami itp. Ponadto Simple SA wykona integrację z systemdo inwentaryzacji majątku trwałego oraz integrację z EOD.
System Simple po raz kolejny został wybrany przez znaczącą i prestiżową Uczelnię Wyższą. Cieszę się, że Akademia Wychowania Fizycznego – już na etapie procedury przetargowej – dostrzegła konkurencyjność i niezawodność oferowanego przez nas narzędzia. Kolejny zawarty kontrakt w segmencie edukacyjnym umacnia naszą pozycję lidera na rynku dostawców Zintegrowanego Systemu Informatycznego – podkreśla Marcin Biniek, Key Account Manager Simple SA.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny
16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.
Polityka
P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.
Media i PR
Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.