SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Po zeszłorocznej premierze na PC izometrycznej strzelanki typu twin-stick – SlavicPunk: Oldtimer, Red Square Games zaprezentuje swoją debiutancką grę w wersji na Xbox i PlayStation. Tytuł wydawany przez Gaming Factory od 6 listopada będzie już dostępny dla graczy w sklepach Microsoftu oraz Sony. Cena regularna gry została ustalona na 17,99 USD, a w pierwszych dniach po premierze tytuł na Xbox będzie można nabyć z 20 proc. zniżką.
- Cieszymy się, że będziemy mogli rozszerzyć dystrybucję gry SlavicPunk: Oldtimer o najpopularniejsze konsole, która daje nam możliwość zwiększenia sprzedaży i popularności naszej produkcji. Tytuł od 6 listopada br. będzie dostępny na urządzeniach od Sony, Microsoftu. To kolejny projekt, który Red Square Games realizuje dla partnera zewnętrznego, co jest jednym z filarów naszej działalności, czyli portowanie gier. Oczywiście liczymy na to, że pojawienie się naszej gry na nowych platformach będzie miało wpływ na wyniki sprzedaży również na PC. SlavicPunk: Oldtimer to projekt długofalowy, który chcemy rozwijać, dlatego planujemy w najbliższym czasie dystrybucję nowych dodatków do gry, o których będziemy informować wkrótce - mówi Krzysztof Wolicki, prezes zarządu Red Square Games.
SlavicPunk: Oldtimer, produkcji krakowskiego studia Red Square Games, po premierze w czerwcu 2023 roku na PC, już 6 listopada pojawi się w wersji na konsole od Microsoftu oraz Sony. Cena pojedynczego egzemplarza gry to 17,99 USD, natomiast tuż po premierze wersję na Xbox będzie można nabyć 20 proc. taniej . Tytuł aktualnie jest dostępny w dystrybucji na platformach Steam, GOG, Epic Games Store oraz STOVE Indie.
W ramach podpisanej umowy Gaming Factory został wydawcą wspomnianego tytułu na PlayStation 4 i PlayStation 5 oraz Xbox Series X i Xbox Series S. Dodatkowo Red Square Games przysługuje umowne wynagrodzenie z tytułu portowania gry na platformy objęte umową. Gaming Factory będzie odpowiedzialne za dystrybucję, promocję oraz marketing portowanej gry.
- Segment wydawniczy stanowi istotny filar naszej działalności, dlatego starannie podchodzimy do doboru projektów, mając na uwadze nie tylko potencjalne zainteresowanie graczy, ale również możliwości sprzedażowe. SlavicPunk: Oldtimer to produkcja, która idealnie wpisuje się w tę strategię i przy odpowiednim wsparciu marketingowym ma szansę zyskać popularność wśród konsolowych graczy nie tylko w Polsce, ale także na rynkach międzynarodowych. Wciągająca fabuła autorstwa uznanego pisarza oraz złożona mechanika gry sprawiają, że tytuł ten wyróżnia się na tle konkurencji i oferuje unikalne doświadczenia dla graczy szukających rozbudowanej rozgrywki - podsumowuje Mateusz Adamkiewicz, prezes Gaming Factory S.A.
SlavicPunk: Oldtimer to izometryczna strzelanka oparta na twórczości Michała Gołkowskiego, uznanego polskiego autora science-fiction i fantasy. To właśnie współzałożyciel i przewodniczący rady nadzorczej Red Square Games stworzył historię Yanusa – prywatnego detektywa z burzliwą przeszłością, który próbuje rozwiązać sprawę skradzionych danych, walcząc ze swoimi wewnętrznymi demonami, miejskimi gangami i wszechpotężną korporacją odpowiedzialną za rozkład miasta, które kiedyś nazywał swoim. Gra jest wyjątkową mieszanką motywów cyberpunkowych i neo-noir z wpływami słowiańskimi, która zawiera responsywne systemy walki i poruszania się, bazuje na elementach battlehackingu, a przede wszystkim wprowadza autentyczną atmosferę ukazując ponurą i czarująco chaotyczną wizję tego, jak mogłoby wyglądać hipotetyczne środkowoeuropejskie miasto w cyberpunkowej scenerii.
Ponadto w trakcie październikowej edycji Festiwalu Steam Next, Red Square Games zaprezentowało swój najnowszy tytuł produkowany dla Sylen Studio. Sancticide to dynamiczny, mroczny slasher TPP z segmentu indie premium z elementami rogue-lite. Produkcja stanowi rozszerzenie historii książkowego uniwersum Komornik autorstwa Michała Gołkowskiego. Twórcy gry zapowiadają premierę w ramach wczesnego dostępu na początku 2025 roku. Dla krakowskiego studia to kolejna część działań biznesowych generująca wpływy do Spółki, która stawia na strategię dywersyfikacji swoich przychodów.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.