SLV przejmuje Spotline
Agencja PR
ul. Wodna 30/3
30-719 Kraków
info|prsolutions.pl| |info|prsolutions.pl
12 444 13 14
www.prsolutions.pl
SLV, wiodący niemiecki dostawca produktów i rozwiązań oświetleniowych, przejął polską firmę Spotline od jej poprzednich udziałowców. Polska jest dla SLV kluczowym rynkiem w strategii ekspansji w tej części Europy, a przejęcie Spotline pozwoli przekształcić tego zaufanego partnera SLV w spółkę zależną, która będzie mogła bezpośrednio odpowiadać na wymagania międzynarodowych klientów SLV.
Po przejęciu nazwa i marka Spotline zostanie zmieniona na SLV. Dotychczasowi klienci firmy będą obsługiwani przez SLV Polska w podobny sposób, jak wcześniej. Nie zmieni się także zespół Spotline, który będzie kontynuował swoją pracę pod kierownictwem Bartłomieja Sroczyńskiego.
SLV - w trakcie oficjalnej uroczystości nabycia udziałów Spotline - podziękowała byłym partnerom Mariuszowi Sroczyńskiemu i Iwonie Sroczyńskiej za zaangażowanie i życzyła im sukcesów w pozostałych przedsięwzięciach.
Spotline był oficjalnym dystrybutorem produktów SLV w Polsce od ponad 20 lat. Firma ma swoją siedzibę w Ożarowie Mazowieckim, koło Warszawy.
SLV jest wiodącą firmą w zakresie produktów oświetleniowych do mieszkań i obiektów handlowych, zarówno do użytku wewnętrznego, jak i zewnętrznego. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 1979 roku, a główna siedziba firmy mieści się w Niemczech. SLV od lat należy do najszybciej rozwijających się i odnoszących największe sukcesy dostawców produktów i rozwiązań oświetleniowych w Europie. Firma jest częścią SLV Lighting Group, składającej się z 6 marek, które prowadzą spółki zależne i stowarzyszone w Niemczech, Francji, Włoszech, Belgii, Holandii, Szwajcarii, Czechach, Słowenii, Norwegii, Portugalii, Danii, Chinach, Wielkiej Brytanii i Rosji.
Dodatkowe informacje na temat firmy Spotline są dostępne pod adresem: www.spotline.pl. Więcej informacji o SLV jest tutaj: https://slv.com.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Finanse
UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro. – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.