Smartfony z serii Huawei P40 najlepszymi smartfonami fotograficznymi 2020 roku
Huawei P40, P40 Pro i P40 Pro+, najnowsze flagowe smartfony marki, zostały uznane za najlepsze fotograficzne smartfony 2020 roku przez międzynarodowe stowarzyszenie wydawców mediów fotograficznych TIPA.
To czwarty rok z rzędu, kiedy smartfony Huawei z serii P otrzymują prestiżową nagrodę TIPA Awards, tym razem w edycji 2020.
TIPA to istniejące od 29 lat międzynarodowe stowarzyszenie wydawców mediów fotograficznych, którego celem jest obserwowanie i ocenianie trendów i produktów na rynku foto. Każdego roku zespół ekspertów i autorytetów z branży fotograficznej wyłania najlepszy sprzęt fotograficzny i przyznaje prestiżowe nagrody TIPA World Awards. Nagroda i znak TIPA Awards są najlepszą rekomendacją dla konsumentów i profesjonalistów, którzy szukają produktów fotograficznych najwyższej jakości.
Smartfony Huawei P40, P40 Pro i P40 Pro+ zostały docenione przez branżę fotograficzną przede wszystkim za innowacyjne podejście do fotografii mobilnej, najwyższą jakość oraz współpracę z legendą rynku fotograficznego, firmą Leica.
Smartfony z serii Huawei P40 wyposażone są w innowacyjny aparat fotograficzny Ultra Vision Leica o rozdzielczości 50 MP i rekordowej wielkości sensora na poziomie 1/1.28”, który rejestruje więcej światła niż konkurencyjne urządzenia. Nowe smartfony marki biją też rekordy w zakresie zoomu – model P40 Pro oferuje 50-krotny zoom cyfrowy, a model P40 Pro+ nawet 100-krotny.
Huawei P40 Pro znalazł się także na szczycie niezależnego rankingu DxOMark, który ocenia jakość fotografii mobilnej w smartfonach w skali całego świata – z rekordowym w historii tego rankingu wynikiem 128 punktów.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.