Smartfony z serii Huawei P40 najlepszymi smartfonami fotograficznymi 2020 roku
Huawei P40, P40 Pro i P40 Pro+, najnowsze flagowe smartfony marki, zostały uznane za najlepsze fotograficzne smartfony 2020 roku przez międzynarodowe stowarzyszenie wydawców mediów fotograficznych TIPA.
To czwarty rok z rzędu, kiedy smartfony Huawei z serii P otrzymują prestiżową nagrodę TIPA Awards, tym razem w edycji 2020.
TIPA to istniejące od 29 lat międzynarodowe stowarzyszenie wydawców mediów fotograficznych, którego celem jest obserwowanie i ocenianie trendów i produktów na rynku foto. Każdego roku zespół ekspertów i autorytetów z branży fotograficznej wyłania najlepszy sprzęt fotograficzny i przyznaje prestiżowe nagrody TIPA World Awards. Nagroda i znak TIPA Awards są najlepszą rekomendacją dla konsumentów i profesjonalistów, którzy szukają produktów fotograficznych najwyższej jakości.
Smartfony Huawei P40, P40 Pro i P40 Pro+ zostały docenione przez branżę fotograficzną przede wszystkim za innowacyjne podejście do fotografii mobilnej, najwyższą jakość oraz współpracę z legendą rynku fotograficznego, firmą Leica.
Smartfony z serii Huawei P40 wyposażone są w innowacyjny aparat fotograficzny Ultra Vision Leica o rozdzielczości 50 MP i rekordowej wielkości sensora na poziomie 1/1.28”, który rejestruje więcej światła niż konkurencyjne urządzenia. Nowe smartfony marki biją też rekordy w zakresie zoomu – model P40 Pro oferuje 50-krotny zoom cyfrowy, a model P40 Pro+ nawet 100-krotny.
Huawei P40 Pro znalazł się także na szczycie niezależnego rankingu DxOMark, który ocenia jakość fotografii mobilnej w smartfonach w skali całego świata – z rekordowym w historii tego rankingu wynikiem 128 punktów.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.