Komunikaty PR

Softserve wynajął cały budynek dla rodzin z Ukrainy

2022-04-28  |  10:20
Biuro prasowe
Kontakt

Krzysztof Król
Ultra Relations

Leśna 18b4
81-549 Gdynia
krzysztof|ultrareltions.com| |krzysztof|ultrareltions.com
728612070
ultrarelations.com

Zdjęcia: https://1drv.ms/u/s!Ak6vnk2kpo84iote0mV4ybyI0XuHSQ?e=wfkxh4

Biuro z mieszkaniem dla pracowników IT z Ukrainy

Jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm IT w Gdańsku wynajęła cały budynek, aby pomóc relokowanym obywatelom Ukrainy. Prowadzi również rekrutację na 100 stanowisk, które również mogą objąć osoby zza wschodniej granicy.

Softserve to firma, która swoją obecność w Polsce datuje na 2014 rok, jednak na Pomorzu pojawiła się dopiero w październiku 2021 roku, otwierając niewielkie biuro w coworkingowej przestrzeni O4. Obecnie powiększyła swoją powierzchnię najmu o 1400 % przenosząc się do najbardziej prestiżowego budynku w Polsce Północnej - Olivii Star. Równocześnie warto podkreślić, że gdańskie biuro to obecnie już 7 lokalne biuro firmy w Polsce. Pozostałe oddziały znajdują się w Łodzi, Wrocławiu, Warszawie, Gliwicach, Białymstoku oraz Krakowie. 

Powiększenie przestrzeni związane jest z nowymi kontraktami, jakie firma pozyskała w ostatnich miesiącach. Rekrutowani pracownicy będą pracować dla największego i najnowocześniejszego banku w Singapurze, który w ostatnich latach uzyskał liczne nagrody, m.in. tytuły najlepszego banku w Singapurze i Azji w 2021 roku wg Global Finance czy Euromoney. Jak tłumaczy Sebastian Drzewiecki, Poland Country Manager w SoftServe za rozwojem działalności firmy w Gdańsku stoją przewagi konkurencyjne, które pomagają we wzroście firmy: Ważną motywacją przy wyborze Gdańska na nasz kolejny hub biznesowo-rekrutacyjny był dostęp do najlepszych talentów na rynku, dobrze rozwinięta sieć uczelni wyższych, a także doskonałe położenie geograficzne.

Walory Trójmiasta doceniają już pracownicy firmy: To wspaniałe miejsce do pracy! - ocenia Anastasiia Smolina, Intermediate Office Infrastructure Specialist w SoftServe. Z najwyższego piętra roztaczają się panoramiczne widoki na morze. A do tego piękny ogród, w którym można się zainspirować i zrelaksować nawet podczas przerwy na lunch. Pamiętam, jak Sebastian Drzewiecki przedstawił naszemu zespołowi biuro, a ja powiedziałam: „Jeśli wybierzemy lokalizację naszego biura w Olivia Star, jestem gotowa do przeprowadzki do Gdańska!” – No i proszę, już tu jestem!

Tak dynamiczny rozwój nie odbywa się bez zaangażowania społecznego firmy. SoftServe wynajął cały budynek na gdańskiej Zaspie, do którego relokuje część swoich pracowników i ich rodziny z objętej wojną Ukrainy. Co ciekawe, budynek ten powstał przy współudziale wielokrotnie nagradzanego zespołu projektowego Design Anatomy, który jest także odpowiedzialny za aranżowanie przestrzeni w Olivia Centre – tak biurowych, jak i Olivia Garden czy tarasu widokowego na 32. piętrze budynku. Możliwość najmu powierzchni biurowej wraz z mieszkaniami okazała się kluczowa dla rozwoju firmy w tak trudnym czasie, jak wojna na Ukrainie. W ramach świadczonej pomocy firma oferuje nie tylko miejsca do pobytu w Polsce, ale także kompleksową pomoc w procesie relokacji oraz wsparcie prawne, finansowe i logistyczne. Ludzie to największa wartość naszej firmy – mówi Sebastian Drzewiecki. Jako największy oferowany benefit SoftServe wskazuje możliwość pracy z wykorzystaniem najnowszych technologii, w ciekawych i wymagających projektach. Do tego bardzo transparentne ścieżki kariery i specjalny program wspierający awanse zawodowe, możliwość zmiany projektu czy roli, własny uniwersytet i liczne projekty edukacyjne oraz wyjątkową, niekorporacyjną atmosferę – dodaje Sebastian Drzewiecki.

SoftServe to firma założona w 1993 roku przez studentów Politechniki Lwowskiej. Obecnie przedsiębiorstwo zatrudnia niemal 13 tys. osób na całym świecie (Europa, Stany Zjednoczone, Ameryka Południowa), a SoftServe Poland stanowi odrębny podmiot z własnymi klientami, finansami i infrastrukturą.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Ultra Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Edukacja

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.