Komunikaty PR

SOFTSWISS udzieliła wsparcia społeczności Ruby w Warszawie

2023-07-28  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Daryna Mihdal
SmartContent

ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
Do pobrania Komunikat ( 0.01 MB )

SOFTSWISS, międzynarodowa firma z branży IT, udzieliła wsparcia społeczności Ruby w Warszawie

 

Światowy producent oprogramowania, firma SOFTSWISS, która rozwija w Polsce jednocześnie kilka centrów programistycznych, ogłosiła rozpoczęcie współpracy ze społecznością Ruby w Warszawie. Jest to community miejscowych specjalistów z branży IT, którzy dążą do tworzenia profesjonalnego środowiska dla rozwoju i wymiany doświadczeń.

 

Pierwsze wydarzenie, podczas którego firma udzieliła mu wsparcia w ramach stosunków partnerskich, stała się konferencja Ruby Warsaw Community Conference. Wydarzenie połączyło entuzjastów i ludzi o zbliżonych poglądach, którzy pracują w różnych firmach z branży IT na stanowiskach programistów Ruby lub chcą się rozwijać w tym kierunku. Są to specjaliści, którzy chcą się rozwijać w zawodzie i skorzystać z doświadczenia kolegów z branży.

 

Podobne partnerstwo daje SOFTSWISS nowe możliwości pozyskania utalentowanych lokalnych specjalistów do pracy nad swoimi innowacyjnymi projektami, a członkom wspólnoty zapewnia komfortowe warunki rozwoju zawodowego. Plany w tymi kierunku już są, minimum stanowią comiesięczne meet-upy dla ,,rubystów” w Warszawie. Firma planuje także inicjować wydarzenia edukacyjne, żeby programiści Ruby mogli ćwiczyć swoje umiejętności.

 

,,- Cieszymy się, że duża międzynarodowa firma IT SOFTSWISS zdecydowała się wspierać społeczność programistów Ruby, poprzez sponsorowanie naszej konferencji” – dzieli się swoimi wrażeniami po konferencji Mariusz Kozieł, CTO w firmie Visuality oraz główny organizator Ruby Warsaw Community Conference oraz Ruby Warsaw Community meetups. ,,- Udało się, naszą konferencję odwiedziło ponad 100 osób, chociaż jesteśmy pewni, że jest to dopiero początek. Naszym celem jest zbudowanie mocnego Europejskiego Community wśród programistów Ruby oraz stworzenie przestrzeni do wymiany wiedzy, integracji, wzajemnego wsparcia. W planach kolejne edycje, przy których mamy nadzieję firma SOFTSWISS zasili także grono prelegentów” - dodaje.

 

SOFTSWISS jest międzynarodową firmą z oddziałami na Białorusi, w Gruzji, na Malcie i w Polsce. Jednak właśnie polski rynek jest przez nią uznawany za priorytetowy z punktu widzenia rozwoju, i z tego powodu firma już od kilku lat rozwija centrum programistyczne w Poznaniu, a wiosną bieżącego roku otwarto biuro w prestiżowej dzielnicy biznesowej Warszawy. Wsparcie dla lokalnych środowisk zawodowych zajmuje szczególne miejsce w planach rozwoju. A w przypadku Ruby taka inicjatywa pomaga także w popularyzacji tego języka programowania, który jest tu podstawowym. Dlatego w firmie ceni się specjalistów, którzy go znają.

 

A tak przy okazji, to nie pierwsza podobna współpraca SOFTSWISS z programistami Ruby. W styczniu bieżącego roku światowy producent oprogramowania udzielił wsparcia wspólnocie Ruby BRUG w Białymstoku. I teraz regularnie pomaga specjalistom w przeprowadzaniu meet-upów i profesjonalnych eventów.



 

DLA INFORMACJI

SOFTSWISS – międzynarodowa firma produktowo-technologiczna z 10-letnim doświadczeniem i z oficjalnymi oddziałami w Polsce, na Malcie, w Gruzji i na Białorusi. Liczba pracowników spółki wynosi ponad 1400 osób. SOFTSWISS jako pierwsza firma na świecie stworzyła rozwiązanie do pracy z kryptowalutami w branży rozrywek online.

W 2022 roku firma otrzymała nagrodę SIGMA Europe w kategorii „Miejsce pracy roku” i nagrodę SIGMA CIS w kategorii Best affiliate tracking software. W 2021 roku SOFTSWISS została wyróżniona nagrodami w kategoriach „Najlepsza firma roku pod względem obsługi klienta” na International Gaming Awards (IGA) i „Najlepsza obsługa klientów roku” na Starlet Awards. Pracownicy SOFTSWISS byli zwycięzcami w kategoriach „Liderstwo”, „Produkty i innowacje” i „Pracownik roku”. 


 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: SmartContent
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic Biuro prasowe
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że
IT i technologie SOFTSWISS wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku i świętuje 15-lecie
2024-07-23 | 10:00

SOFTSWISS wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku i świętuje 15-lecie

SOFTSWISS, międzynarodowa firma IT z biurami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, obchodzi 21 lipca 15-lecie swojej działalności. Na przestrzeni tych lat firma osiągnęła znaczące sukcesy i nadal
IT i technologie realme 12 w promocyjnej cenie na start sprzedaży
2024-07-23 | 06:00

realme 12 w promocyjnej cenie na start sprzedaży

Główny aparat realme 12 o rozdzielczości 50MP oraz matryca SONY LYT-600 z optyczną stabilizacją obrazu (OIS) zapewnia doskonałą jakość zdjęć, zwłaszcza w warunkach słabego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.