Komunikaty PR

Sony na targach IBC 2023

2023-08-11  |  12:00
Biuro prasowe

W dniach 15–18 września w Amsterdamie odbędą się targi IBC 2023. Firma Sony pokaże na nich innowacyjne rozwiązania dla mediów, prezentowane pod hasłem Creativity Connected.  Stoisko Sony odzwierciedla długoterminowe zaangażowanie firmy we współpracę z klientami w dziedzinie kluczowych technologii, dzięki czemu mogą oni działać nie tylko bardziej twórczo i efektywnie, ale i jednocześnie w sposób przyjazny dla środowiska.

Pełen ekosystem rozwiązań, produktów i usług firmy Sony koncentruje się na czterech strategicznych elementach kształtujących branżę medialną. Są to:

  • Networked Live — stale rozwijająca się platforma, która pozwala optymalizować wykonywanie pracy, wykorzystanie lokalizacji i przetwarzanie podczas każdej produkcji na żywo, realizowanej zarówno w rzeczywistej lokalizacji, jak i w chmurze.
  • Creators’ Cloud — działająca w chmurze platforma firmy Sony, która powstała z myślą o bardziej efektywnej produkcji, łatwiejszym udostępnianiu i publikowaniu treści multimedialnych.
  • Rejestracja i przetwarzanie obrazu, zaawansowane technologie odwzorowania kolorów, uniwersalność i łatwość obsługi to najważniejsze cechy kamer i obiektywów Sony, zwłaszcza linii Cinema Line obejmującej także kamery CineAlta, oraz gamy monitorów referencyjnych. Całość dopełnia pakiet oprogramowania SDK umożliwiającego zdalne sterowanie parametrami kamer.
  • Rozwiązania z zakresu Virtual Production przeznaczone na potrzeby produkcji filmowej, które łączą oprogramowanie Virtual Production Toolset, serię kamer VENICE zapewniających miękkość i subtelność obrazu, gładkość odcieni skóry i piękne odwzorowanie barw oraz wysoko kontrastowe i jasne wyświetlacze Crystal LED w celu stworzenia wirtualnego planu filmowego. Firma Sony przekaże dodatkowe informacje o rozwiązaniach Virtual Production podczas prezentacji na IBC Innovation Stage, w sobotę 16 września o godz. 10.00.

Z niecierpliwością czekamy nie tylko na spotkanie z naszymi wieloletnimi partnerami, przyjaciółmi i klientami, lecz także na możliwość zaprezentowania naszych nowości — mówi Olivier Bovis, dyrektor działu Media Solutions. — Wiemy, że tworzenie wartości, zdalna i rozproszona produkcja oraz wydajność platform i organizacji pracy będą miały w najbliższych kilku latach podstawowe znaczenie dla każdego nadawcy i podmiotu z branży medialnej. Wspólnie z nimi będziemy, więc kształtować przyszłość, by umożliwiać produkcje w dowolnej skali i dowolnym miejscu.”

Sony wyznaje pogląd, że każdy podmiot z branży medialnej jest zobowiązany do etycznego postępowania i zmniejszania swojego wpływu na środowisko. Na stoisku Sony zaprezentuje, więc także najnowsze inicjatywy firmy z tej dziedziny.

Sony zaprasza zwiedzających na stanowisko 13.A10 w hali 13 w dniach od 15 do 18 września 2023 r.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic Biuro prasowe
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że
IT i technologie SOFTSWISS wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku i świętuje 15-lecie
2024-07-23 | 10:00

SOFTSWISS wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku i świętuje 15-lecie

SOFTSWISS, międzynarodowa firma IT z biurami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, obchodzi 21 lipca 15-lecie swojej działalności. Na przestrzeni tych lat firma osiągnęła znaczące sukcesy i nadal
IT i technologie realme 12 w promocyjnej cenie na start sprzedaży
2024-07-23 | 06:00

realme 12 w promocyjnej cenie na start sprzedaży

Główny aparat realme 12 o rozdzielczości 50MP oraz matryca SONY LYT-600 z optyczną stabilizacją obrazu (OIS) zapewnia doskonałą jakość zdjęć, zwłaszcza w warunkach słabego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.