Komunikaty PR

Sony na targach IBC 2023

2023-08-11  |  12:00
Biuro prasowe

W dniach 15–18 września w Amsterdamie odbędą się targi IBC 2023. Firma Sony pokaże na nich innowacyjne rozwiązania dla mediów, prezentowane pod hasłem Creativity Connected.  Stoisko Sony odzwierciedla długoterminowe zaangażowanie firmy we współpracę z klientami w dziedzinie kluczowych technologii, dzięki czemu mogą oni działać nie tylko bardziej twórczo i efektywnie, ale i jednocześnie w sposób przyjazny dla środowiska.

Pełen ekosystem rozwiązań, produktów i usług firmy Sony koncentruje się na czterech strategicznych elementach kształtujących branżę medialną. Są to:

  • Networked Live — stale rozwijająca się platforma, która pozwala optymalizować wykonywanie pracy, wykorzystanie lokalizacji i przetwarzanie podczas każdej produkcji na żywo, realizowanej zarówno w rzeczywistej lokalizacji, jak i w chmurze.
  • Creators’ Cloud — działająca w chmurze platforma firmy Sony, która powstała z myślą o bardziej efektywnej produkcji, łatwiejszym udostępnianiu i publikowaniu treści multimedialnych.
  • Rejestracja i przetwarzanie obrazu, zaawansowane technologie odwzorowania kolorów, uniwersalność i łatwość obsługi to najważniejsze cechy kamer i obiektywów Sony, zwłaszcza linii Cinema Line obejmującej także kamery CineAlta, oraz gamy monitorów referencyjnych. Całość dopełnia pakiet oprogramowania SDK umożliwiającego zdalne sterowanie parametrami kamer.
  • Rozwiązania z zakresu Virtual Production przeznaczone na potrzeby produkcji filmowej, które łączą oprogramowanie Virtual Production Toolset, serię kamer VENICE zapewniających miękkość i subtelność obrazu, gładkość odcieni skóry i piękne odwzorowanie barw oraz wysoko kontrastowe i jasne wyświetlacze Crystal LED w celu stworzenia wirtualnego planu filmowego. Firma Sony przekaże dodatkowe informacje o rozwiązaniach Virtual Production podczas prezentacji na IBC Innovation Stage, w sobotę 16 września o godz. 10.00.

Z niecierpliwością czekamy nie tylko na spotkanie z naszymi wieloletnimi partnerami, przyjaciółmi i klientami, lecz także na możliwość zaprezentowania naszych nowości — mówi Olivier Bovis, dyrektor działu Media Solutions. — Wiemy, że tworzenie wartości, zdalna i rozproszona produkcja oraz wydajność platform i organizacji pracy będą miały w najbliższych kilku latach podstawowe znaczenie dla każdego nadawcy i podmiotu z branży medialnej. Wspólnie z nimi będziemy, więc kształtować przyszłość, by umożliwiać produkcje w dowolnej skali i dowolnym miejscu.”

Sony wyznaje pogląd, że każdy podmiot z branży medialnej jest zobowiązany do etycznego postępowania i zmniejszania swojego wpływu na środowisko. Na stoisku Sony zaprezentuje, więc także najnowsze inicjatywy firmy z tej dziedziny.

Sony zaprasza zwiedzających na stanowisko 13.A10 w hali 13 w dniach od 15 do 18 września 2023 r.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.