Komunikaty PR

Stoddart wybiera IFS w celu zapewnienia najwyższego poziomu obsługi klienta

2021-02-09  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Machol
IFS Poland

ul. M. Flisa 6
02-247 Warszawa
anna.machol|ifs.com| |anna.machol|ifs.com
+48 512 134 493
https://www.ifs.com/pl/

Warszawa, 9 lutego 2021 — IFS, globalny dostawca aplikacji dla przedsiębiorstw, poinformował, że Stoddart Group, czołowy australijski dostawca i instalator produktów przeznaczonych dla budownictwa mieszkaniowego, wybrał rozwiązanie IFS, które umożliwi cyfryzację procesu planowania zadań i automatyzację newralgicznych procesów biznesowych w celu zapewnienia najwyższej jakości usług.

Dążąc do wzmocnienia pozycji zajmowanej na rynku i umożliwienia przedsiębiorstwu szybszego rozwoju, Stoddart Group przeprowadziła proces kompleksowej analizy, której celem był wybór platformy biznesowej, która zastąpiłaby dotychczas używane systemy. W rezultacie zdecydowano się na rozwiązanie IFS. Uwzględniono zarówno fakt, że IFS jest pozycjonowany w segmencie liderów w raporcie Gartner Magic Quadrant dotyczącym zarządzania serwisem w terenie, jak i najważniejsze cechy systemu, takie jak skalowalność, intuicyjne mechanizmy interakcji z użytkownikami i bogata funkcjonalność. Rozwiązanie zostanie zaimplementowane z wykorzystaniem platformy IFS Managed Cloud, co pozwoli zmniejszyć całkowite koszty posiadania i szybciej uzyskać wymierne korzyści.

„W pierwszym etapie prac system IFS zostanie wykorzystany do cyfryzacji procesu tworzenia harmonogramów, zwiększenia mobilności personelu oraz zmniejszenia obciążenia newralgicznych zasobów. Dzięki platformie IFS zyskamy solidny fundament umożliwiający szybki rozwój, a także możliwość tworzenia nowych rozwiązań biznesowych usprawniających pracę naszej firmy” — powiedział Jon Stoddart, dyrektor zarządzający grupy. „Platforma działa w chmurze, łatwo z niej skorzystać z poziomu dowolnego urządzenia, a do tego umożliwia obsługę wszystkich aspektów działania przedsiębiorstwa”.

Andrew Vlachiotis, wiceprezes działu IFS SMBU na region Azji, Pacyfiku i Japonii oraz Bliskiego Wschodu i Afryki, dodał: „Możliwość współpracy ze Stoddart Group, przedsiębiorstwem odpowiedzialnym za podstawowe elementy konstrukcyjne nowych budynków powstających w Australii, to dla nas prawdziwy zaszczyt. Mamy nadzieję, że współpraca ta będzie długa i owocna, z korzyścią dla grupy Stoddart i jej klientów”.

Więcej informacji na temat tego, jak IFS pomaga przedsiębiorstwom zwiększyć jakość świadczonych usług oraz zoptymalizować produktywność personelu dzięki wiodącemu rozwiązaniu do zarządzania usługami serwisowymi: www.ifs.com/corp/solutions/service-management/. 

Informacje o firmie IFS

IFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw z całego świata, które zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, budową i utrzymaniem majątku oraz zarządzaniem działalnością ukierunkowaną na usługi. Specjalizacja branżowa naszych pracowników i rozwiązań oraz zaangażowanie w zapewnianie korzyści każdemu z naszych klientów pozwoliły firmie IFS zdobyć pozycję cenionego lidera i najczęściej polecanego dostawcy w naszym sektorze. Nasz zespół składa się z 4000 pracowników i coraz większej sieci partnerów. Wspierają oni ponad 10 000 klientów na całym świecie w kwestionowaniu status quo i zdobywaniu przewagi nad konkurencją.
Nasze oprogramowanie dla przedsiębiorstw może pomóc Twojej firmie już dziś — więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem ifs.com.

Obserwuj nas na Twitterze: @IFSPoland

Odwiedź bloga IFS poświęconego technologii, innowacji i kreatywności: https://blog.ifs.com/

Kontakt
Anna Machol
PR for IFS in Poland
Email: anna.machol@ifs.com
Phone: +48 512 134 493

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne Biuro prasowe
2024-04-30 | 13:00

Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne

Śniadanie Technologiczne, które jest inicjatywą Forum Technologii Bankowych (FTB) oraz Związku Banków Polskich (ZBP), gromadzi przedstawicieli branży bankowej z obszarów
IT i technologie Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację
2024-04-30 | 11:20

Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację

Laptopy i tablety Panasonic, wytrzymałe na trudne warunki, są certyfikowane dla wojsk NATO i mogą być dostosowywane do różnych potrzeb przez cały okres ich
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-04-30 | 11:00

Czeski startup pomoże w ekspansji zagranicznej polskich firm i organizacji.

Choć wydawać by się mogło, że internet i idący za nim dostęp do informacji, stał się dobrem powszechnym zaglądającym w każdy zakątek świata, rzeczywistość jest nieco inna. Dostęp do internetu posiada ponad 5 miliardów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.