Sukces gry Dinosaur Fossil Hunter widoczny w wynikach Pyramid Games
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Sukces gry Dinosaur Fossil Hunter widoczny w wynikach Pyramid Games: ponad trzykrotny wzrost przychodów netto r/r po Q2 2022
Po sukcesie gry Dinosaur Fossil Hunter Pyramid Games znacząco poprawia wyniki po Q2 br. Notowana na NewConnect spółka z Grupy PlayWay od kwietnia do czerwca wypracowała przeszło 1,8 mln zł przychodów netto, a w całym pierwszym półroczu – prawie 2,7 mln zł. To analogicznie ponad trzykrotny i dwukrotny wzrost w stosunku do 2021 roku. Obecnie zespół przygotowuje się do premiery gry ZooKeeper, która trafi do sprzedaży 18 sierpnia. Najważniejszą tegoroczną premierą dla studia będzie jedna z najbardziej oczekiwanych przez polskich graczy produkcja – Occupy Mars: The Game.
- Jestem dumny z wyników jakie zespół Pyramid Games osiągnął w ostatnich miesiącach. Efekt naszej ciężkiej pracy przyniósł widoczne efekty. Dinosaur Fossil Hunter, który był naszą własną produkcją, został doceniony przez graczy, co przełożyło się na wysoką sprzedaż gry. Oceny użytkowników są w większości pozytywne, a w ciągu ostatnich trzydziestu dni gra utrzymuje się na poziomie bardzo pozytywnych recenzji, z wynikiem 84 proc. – mówi Jacek Wyszyński, prezes zarządu Pyramid Games.
Premiera Dinosaur Fossil Hunter odbyła się 4 maja br. Już w pierwszym miesiącu od premiery zakupionych zostało ok. 22 tys. egzemplarzy. Do dziś gra zyskała przeszło 27,7 tys. Zespół Pyramid Games jeszcze w sierpniu udostępni dużą aktualizację, która oprócz poprawek wprowadzi do gry m.in. nowe gatunki dinozaurów, nową mapę, czy achievementy. W planie są także DLC, które wzbogacą zawartość projektu.
- Dalszy, konsekwentny rozwój gry pozwoli poszerzyć grono jej odbiorców i wygenerować dodatkową sprzedaż. Obecnie pracujemy we własnym zakresie nad portem gry Dinosaur Fossil Hunter na konsolę Xbox, a z czasem możliwy jest również port na PlayStation. – dodaje Jacek Wyszyński.
Q2 br. spółka zamknęła z wynikiem 1,8 mln zł przychodów netto, z czego 1,2 mln zł to przychody ze sprzedaży produktów. Rok wcześniej wynik ten wynosił analogicznie - 0,56 mln zł oraz 0,22 mln zł. W całym pierwszym półroczu 2022 Pyramid Games odnotowała 1,43 mln zł przychodów ze sprzedaży produktów oraz całościowo 2,67 mln zł przychodów netto. Od stycznia do czerwca spółka wypracowała 0,9 mln zł zysku netto.
- Dołożymy wszelkich starań, aby utrzymać tendencję wzrostową widoczną w wynikach w kolejnych kwartałach. Już 18 sierpnia do sprzedaży trafi ZooKeeper, której jesteśmy producentem. Ponadto cały czas pracujemy nad innymi tytułami. Najważniejszym celem na najbliższe miesiące jest doprowadzenie do premiery naszej najpopularniejszej gry – Occupy Mars: The Game w wersji early access. Obecnie jest to jedna z najbardziej oczekiwanych produkcji powstających w naszym kraju. Wishlista (outstanding) wynosi ponad 250 tys. zapisów. – dodaje Jacek Wyszyński.
Occupy Mars: The Game będzie prezentowana na tegorocznych targach Gamescom w Kolonii. Reprezentacja firmy pojawi się na wspólnym stoisku Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP). Wraz z przygotowaniami PC-towej wersji gry spółka planuje soft-launch mobilnej wersji projektu – Occupy Mars: Colony Builder dla wersji Android / iOS.
***
O Pyramid Games:
Pyramid Games to działające od 2010 roku studio, zajmujące się tworzeniem gier komputerowych. Główna siedziba firmy mieści się w Lublinie. Celem studia jest produkcja dużej liczby ambitnych gier oraz zbudowanie wokół nich dużej społeczności graczy. Zespół Pyramid Games tworzą pasjonaci nauki i Science-Fiction, dlatego tworzone przez nich produkcje nastawione są na kierunek popularnonaukowy - gry koncentrują się na tematyce odkrywania nieznanego i zdobywania wiedzy. Od sierpnia 2020 r. akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.