Świąteczna promocja iiyama. Monitory dostępne w obniżonych cenach
GID Agency
Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency
Gwiazdka zbliża się wielkimi krokami, dlatego iiyama postanowiła pomóc Mikołajowi i uruchomiła specjalną ofertę. W ramach świątecznej promocji możecie kupić gamingowe i biurowe/biznesowe modele w obniżonych cenach.
W promocyjnej ofercie iiyama znaleźć można zarówno modele skierowane do graczy, jak i do pracy biurowej, multimediów i codziennego użytkowania, ponieważ firma przeceniła swoje monitory G-Master i ProLite. Co trzeba zrobić, aby skorzystać z promocji? Wystarczy, że w podanym okresie kupicie monitor u jednego z autoryzowanych partnerów marki iiyama.
Wśród przecenionych modeli nie brakuje przystępnych cenowo monitorów, jak 24-calowy G-Master G2470HSU-B6 Red Eagle z panelem Fast IPS o odświeżaniu 180 Hz, który kupić można już za 499 zł (100 zł taniej). W promocji znaleźć można też propozycje skierowane do bardziej wymagających graczy, którzy preferują znacznie większe wyświetlacze, jak 43-calowy model iiyama G-Master G4380UHSU-B1 Red Eagle z ekranem 4K 144 Hz wyceniony na 2549 zł (przecena o 100 zł). Z kolei biurowy ProLite XUB2497HSU-B2 z 24-calowym panelem IPS 100 Hz kupić można o 200 taniej, za jedyne 499 zł. To idealna okazja, by zainwestować w nowy sprzęt!
Promocja już wystartowała i potrwa do 6 stycznia 2025 roku lub do wyczerpania zapasów. Aby z niej skorzystać, należy dokonać zakupu w oficjalnym sklepie iiyama lub u autoryzowanych partnerów.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.