SwipBox gotowy na nową normalność
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
W ciągu ubiegłego roku SwipBox odnotował gwałtowny wzrost liczby paczek dostarczanych do swoich automatów na całym świecie. Pandemia sprawiła, że branża KEP oraz wzorce zakupowe użytkowników końcowych uległy diametralnej zmianie.
Z perspektywy operatora automatów paczkowych, w wyniku społecznej izolacji, większa liczba zamówień przełożyła się na dynamiczny wzrost zainteresowania automatami wśród partnerów biznesowych. – Na przestrzeni roku odnotowaliśmy 53% wzrost liczby paczek dostarczanych do naszych automatów. Oznacza to, że nasi klienci potrzebują dodatkowej przepustowości w swoich sieciach – powiedział Michał Czechowski, dyrektor zarządzający SwipBox Polska.
Obecnie, SwipBox dostarcza urządzenia w dwóch modelach. Classic, który jest obsługiwany za pomocą ekranu oraz bezdotykowe i bezekranowe rozwiązanie Infinity. W dobie pandemii, automaty stały się idealnym sposobem na bezpieczną realizację dostaw.
Dużym zainteresowaniem cieszą się w szczególności automaty SwipBox Infinity. Wolnostojące, zasilane z baterii urządzenia nie wymagają dodatkowej infrastruktury, są właściwie samowystarczalne, a kilkadziesiąt z nich można zainstalować nawet w trakcie doby. Ponadto, zauważyliśmy, że konsumenci częściej zamawiają mniejsze paczki niż przed pandemią. Analizujemy dodatkowe konfiguracje i funkcje naszych urządzeń, aby mieć pewność, że odpowiadamy na rynkowe zapotrzebowanie – podsumował Michał Czechowski.
Operator jest gotowy na nową, pandemiczną normalność, tym bardziej że zautomatyzowane rozwiązania są przyszłością dla całej branży.
PREZENTACJA STRATEGII THORIUM SPACE
Antonio La Rosa nowym B2B Sales Lead firmy Motorola na rynku EMEA
Nowe badanie Salesforce - MŚP lepiej sobie radzą z AI niż duże firmy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Regionalne
Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes
Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.
Transport
Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze
Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.
Polityka
Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii
Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.