SwipBox gotowy na nową normalność
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
W ciągu ubiegłego roku SwipBox odnotował gwałtowny wzrost liczby paczek dostarczanych do swoich automatów na całym świecie. Pandemia sprawiła, że branża KEP oraz wzorce zakupowe użytkowników końcowych uległy diametralnej zmianie.
Z perspektywy operatora automatów paczkowych, w wyniku społecznej izolacji, większa liczba zamówień przełożyła się na dynamiczny wzrost zainteresowania automatami wśród partnerów biznesowych. – Na przestrzeni roku odnotowaliśmy 53% wzrost liczby paczek dostarczanych do naszych automatów. Oznacza to, że nasi klienci potrzebują dodatkowej przepustowości w swoich sieciach – powiedział Michał Czechowski, dyrektor zarządzający SwipBox Polska.
Obecnie, SwipBox dostarcza urządzenia w dwóch modelach. Classic, który jest obsługiwany za pomocą ekranu oraz bezdotykowe i bezekranowe rozwiązanie Infinity. W dobie pandemii, automaty stały się idealnym sposobem na bezpieczną realizację dostaw.
Dużym zainteresowaniem cieszą się w szczególności automaty SwipBox Infinity. Wolnostojące, zasilane z baterii urządzenia nie wymagają dodatkowej infrastruktury, są właściwie samowystarczalne, a kilkadziesiąt z nich można zainstalować nawet w trakcie doby. Ponadto, zauważyliśmy, że konsumenci częściej zamawiają mniejsze paczki niż przed pandemią. Analizujemy dodatkowe konfiguracje i funkcje naszych urządzeń, aby mieć pewność, że odpowiadamy na rynkowe zapotrzebowanie – podsumował Michał Czechowski.
Operator jest gotowy na nową, pandemiczną normalność, tym bardziej że zautomatyzowane rozwiązania są przyszłością dla całej branży.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni
Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.
Polityka
Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.
Infrastruktura
Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.