Symfonia uruchomiła program Symfonia Lab
Monday
Górskiego 9
00-033 Warszawa
marta.trzepla|mondaygroup.pl| |marta.trzepla|mondaygroup.pl
609051919
mondaycomms.pl
Symfonia, producent i dostawca rozwiązań wspierających cyfryzację i procesy biznesowe małych i średnich przedsiębiorstw, uruchomiła program Symfonia Lab. Jego celem jest tworzenie nowych i udoskonalanie istniejących rozwiązań dla firm, z aktywnym udziałem użytkowników na każdym etapie procesu. Włączenie odbiorców w obszar produkcyjny jest jednym z elementów prowadzonej przez Symfonię polityki skoncentrowanej na kliencie, w której rozwiązania tworzone są zgodnie z potrzebami użytkowników.
Rozwiązania Symfonii opierają się na innowacjach w cyfryzacji, zapewniając MŚP dostęp do nowoczesnych technologii, także chmurowych i wykorzystujących AI. Program Symfonia Lab standaryzuje prace nad tworzeniem oprogramowania w odpowiedzi na zgłaszane przez klientów potrzeby funkcjonalne, które są ustalane podczas konsultacji lub testów. Te działania mają doprowadzić do dostarczania przez Symfonię rozwiązań, z których korzystanie daje użytkownikom satysfakcję i przyjemność oraz poprawia ogólne doświadczenia z pracy z programami informatycznymi. Kluczowe jest zatem nie tylko poznanie potrzeb użytkowników, ale również dogłębne ich zrozumienie i na podstawie tej wiedzy opracowywanie rozwiązań dla MŚP. Zaproszenie przez Symfonię klientów do udziału w procesach wytwórczych i konsultowanie z nimi rozwiązań, przyniesie wymierne korzyści użytkownikom, a Symfonii pozwoli na optymalizację procesu opracowywania produktów i usług.
Użytkownicy oczekują rozwiązań, które realnie wspierają ich w codziennej pracy. A kto lepiej niż oni sami o tym opowie i podzieli się swoimi oczekiwaniami – zauważa Karolina Sielska-Bielska, Customer Experience Manager w Symfonii, odpowiedzialna za wprowadzenie i rozwój programu Symfonia Lab. – Opinie użytkowników w procesie wytwórczym są dla nas bardzo ważne. Wierzymy, że stała praca, oparta o wypracowane w Symfonii standardy, pomoże nam dostarczać produkty i usługi nie tylko wykorzystujące najnowsze technologie chmurowe, sztuczną inteligencję, ale także niosące wartość dla użytkowników – komentuje Karolina Sielska-Bielska.
Przyjęta strategia obejmuje usystematyzowanie metod i procesów pracy z użytkownikami. Na potrzeby Symfonia Lab przeprowadzone zostały szkolenia zespołu projektowego w zakresie obowiązujących standardów i metodologii. Użytkownicy współpracujący przy Symfonia Lab, w trakcie badań proponują modyfikacje w wytwarzanych przez Symfonię programach i ich funkcjonalnościach.
W pierwszej fazie działania Symfonia Lab do procesu badawczo-rozwojowego zostali zaproszeni aktualni użytkownicy rozwiązań Symfonii. W dalszej perspektywie projekt zostanie otwarty również na potencjalnych odbiorców oprogramowania.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.