TCL celebruje partnerstwa sportowe tuż przed piłkarskimi mistrzostwami w Europie
Świętujemy razem!
TCL zobowiązuje się do wzmocnienia swojej obecności w Europie, między innymi, poprzez wspieranie najlepszych, krajowych drużyn piłkarskich. TCL wspiera pasję i determinację drużyny La Roja, będąc partnerem Królewskiej Hiszpańskiej Federacji Piłkarskiej (RFEF).
We Włoszech TCL współpracuje z Federazione Italiana Giuoco Calcio (FIGC), dbając o wspaniałe wrażenia z oglądania kibicom Azzurri. TCL jest również obecny w Niemczech, wspierając Niemiecki Związek Piłki Nożnej (DFB) jako oficjalny partner, inspirując wszystkich fanów ze wsparciem najnowszej technologii wyświetlania. TCL został partnerem Polskiej Reprezentacji Piłki Nożnej, a ambasadorem marki został międzynarodowy sędzia Szymon Marciniak. Dodatkowe partnerstwo z reprezentacjami Czech i Słowacji odzwierciedla szczególną misję TCL polegającą na dostarczaniu wciągających wrażeń z oglądania piłki nożnej i inspirowaniu do wielkości poprzez sport.
Sport i technologia
Misją TCL jest inspirowanie ludzi poprzez sport i technologię oraz realny wpływ na poprawę komfortu życia ludzi we wszystkich zakątkach świata. Chcemy korzystać z mocy najnowszej technologii w taki sposób, by oglądanie sportu było bardziej wciągające i przyjemniejsze niż kiedykolwiek wcześniej.
"Współpraca z kultowymi drużynami pozwala TCL podkreślić naszą misję demokratyzacji technologii" - powiedział Stefan Streit, dyrektor marketingu TCL Europe. "Z niecierpliwością czekamy na wspaniałe, sportowe lato i życzymy naszym drużynom powodzenia. Nasz sponsoring to coś więcej niż tylko partnerstwo; chodzi o nawiązanie kontaktu z naszymi klientami poprzez pasję i emocje związane z piłką nożną. Z dumą wspieramy wszystkie drużyny i z niecierpliwością czekamy na zapewnienie fanom najlepszych wrażeń z oglądania, dzięki czemu każda chwila będzie niezapomniana" – dodał.
Oprócz krajowych drużyn piłkarskich, TCL wspiera również drużyny klubowe, w tym angielski Arsenal i szwedzki klub Djurgården IF, a także współpracuje z francuskim piłkarzem Kingsleyem Comanem. Wszystkie partnerstwa są dowodem zaangażowania firmy TCL w dążenie do doskonałości w różnych dyscyplinach sportowych. Firma właśnie rozpoczyna szeroko zakrojone kampanie marketingowe na wielu rynkach, z promocjami i ciekawymi ofertami, które mają zachęcić do ewentualnej wymiany telewizora na nowszy i większy, by wrażenia z oglądania meczów piłkarskich, których seria przed nami, były jak najlepsze.
Najwyższa wydajność i niezrównane emocje
Jako marka z misją, TCL stara się promować i wspierać sport, z którym firma dzieli silne wartości takie jak wspólne działanie, pasja i wydajność.
Świat sportu znacznie ewoluował w ostatnich latach dzięki technologiom i innowacjom, które pozwalają nam prezentować na ekranie coraz bardziej imponujące chwile i wyjątkowe wydarzenia sportowe.
W tym roku firma TCL poszerzyła swoją ofertę telewizorów o kolejne modele Mini LED i QLED, wprowadzając nowe technologie obrazu idealne do oglądania wydarzeń sportowych. Aby zmaksymalizować doznania i sprawić, by widzowie poczuli się dosłownie jakby znajdowali się na stadionie, TCL zaprezentował swój najnowszy, aż 115-calowy telewizor QD-Mini LED, który wyznacza nowy standard domowej rozrywki dzięki wielkiemu ekranowi, żywym kolorom i niespotykanej wyrazistości.
"W TCL nasze zaangażowanie wykracza poza opracowywanie i dostarczanie wysokiej jakości, zaawansowanych technologicznie produktów. Dążymy do zapewnienia naszym użytkownikom nowych doświadczeń, które inspirują ich do codziennego osiągania wielkości. Sport nadaje się do realizacji tej misji wręcz doskonale. Naszym celem jest przeniesienie emocji sportowych do domów wszystkich widzów dzięki naszym technologiom premium, w dodatku dostępnych w przystępnej cenie" – wyjaśnia Stefan Streit.
Zaangażowanie TCL w innowacje jest również widoczne w szerokiej gamie bogatych w funkcje smartfonów, tabletów i innych, inteligentnych urządzeń wykorzystujących technologię TCL NXTPAPER i moc technologii 5G, w pełni integrując się z rozbudowanym ekosystemem produktów TCL.
Po więcej informacji o naszych produktach zapraszamy na stronę: https://www.tcl.com/pl/pl
O TCL
TCL Electronics (1070.HK) to szybko rozwijająca się firma z branży elektroniki użytkowej i istotny gracz w globalnej branży telewizyjnej. Firma została założona w 1981 roku i obecnie działa na ponad 160 rynkach na całym świecie. TCL specjalizuje się w badaniach, rozwoju oraz produkcji elektroniki użytkowej: telewizorów, sprzętu audio i inteligentnych urządzeń dla domu.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

D. Joński: Nie wiemy, co zrobi Rosja za dwa–trzy lata. Według duńskiego wywiadu może zaatakować kraje nadbałtyckie i musimy być na to gotowi
Zdecydowana większość krajów unijnych wskazuje na potrzebę wzmocnienia zdolności obronnych Europy w obliczu coraz bardziej złożonego geopolitycznego tła. Wywiady zachodnich państw wskazują, że Rosja może rozpocząć konfrontację z NATO jeszcze przed 2030 rokiem. Biała księga w sprawie obronności europejskiej „Gotowość 2030” zakłada m.in. ochronę granic lądowych, powietrznych i morskich UE, a sztandarowym projektem ma być Tarcza Wschód. – W budzeniu Europy duże zasługi ma polska prezydencja – ocenia europoseł Dariusz Joński.
Transport
Duże magazyny energii przyspieszą rozwój transportu niskoemisyjnego w Europie. Przyszłością może być wodór służący jako paliwo i nośnik energii

Zmiany w europejskim transporcie przyspieszają. Trendem jest elektromobilność, zwłaszcza w ramach logistyki „ostatniej mili”. Jednocześnie jednak udział samochodów w pełni elektrycznych w polskich firmach spadł z 18 do 12 proc., co wpisuje się w szerszy europejski trend spowolnienia elektromobilności. Główne bariery to ograniczona liczba publicznych stacji ładowania, wysoka cena pojazdów i brak dostępu do odpowiedniej infrastruktury. – Potrzebne są odpowiednio duże magazyny taniej energii. Przyszłością przede wszystkim jest wodór – ocenia Andrzej Gemra z Renault Group.
Infrastruktura
W Polsce w obiektach zabytkowych wciąż brakuje nowoczesnych rozwiązań przeciwpożarowych. Potrzebna jest większa elastyczność w stosowaniu przepisów

Pogodzenie interesów konserwatorów, projektantów, inwestorów, rzeczoznawców i służby ochrony pożarowej stanowi jedno z największych wyzwań w zakresie ochrony przeciwpożarowej obiektów konserwatorskich. Pożary zabytków takich jak m.in. katedra Notre-Dame w Paryżu przyczyniają się do wprowadzania nowatorskich rozwiązań technicznych w zakresie ochrony przeciwpożarowej. W Polsce obowiązuje już konieczność instalacji systemów detekcji. Inwestorzy często jednak rezygnują z realizacji projektów dotyczących obiektów zabytkowych z uwagi na zmieniające się i coraz bardziej restrykcyjne przepisy czy też względy ekonomiczne.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.