TCL celebruje partnerstwa sportowe tuż przed piłkarskimi mistrzostwami w Europie
Świętujemy razem!
TCL zobowiązuje się do wzmocnienia swojej obecności w Europie, między innymi, poprzez wspieranie najlepszych, krajowych drużyn piłkarskich. TCL wspiera pasję i determinację drużyny La Roja, będąc partnerem Królewskiej Hiszpańskiej Federacji Piłkarskiej (RFEF).
We Włoszech TCL współpracuje z Federazione Italiana Giuoco Calcio (FIGC), dbając o wspaniałe wrażenia z oglądania kibicom Azzurri. TCL jest również obecny w Niemczech, wspierając Niemiecki Związek Piłki Nożnej (DFB) jako oficjalny partner, inspirując wszystkich fanów ze wsparciem najnowszej technologii wyświetlania. TCL został partnerem Polskiej Reprezentacji Piłki Nożnej, a ambasadorem marki został międzynarodowy sędzia Szymon Marciniak. Dodatkowe partnerstwo z reprezentacjami Czech i Słowacji odzwierciedla szczególną misję TCL polegającą na dostarczaniu wciągających wrażeń z oglądania piłki nożnej i inspirowaniu do wielkości poprzez sport.
Sport i technologia
Misją TCL jest inspirowanie ludzi poprzez sport i technologię oraz realny wpływ na poprawę komfortu życia ludzi we wszystkich zakątkach świata. Chcemy korzystać z mocy najnowszej technologii w taki sposób, by oglądanie sportu było bardziej wciągające i przyjemniejsze niż kiedykolwiek wcześniej.
"Współpraca z kultowymi drużynami pozwala TCL podkreślić naszą misję demokratyzacji technologii" - powiedział Stefan Streit, dyrektor marketingu TCL Europe. "Z niecierpliwością czekamy na wspaniałe, sportowe lato i życzymy naszym drużynom powodzenia. Nasz sponsoring to coś więcej niż tylko partnerstwo; chodzi o nawiązanie kontaktu z naszymi klientami poprzez pasję i emocje związane z piłką nożną. Z dumą wspieramy wszystkie drużyny i z niecierpliwością czekamy na zapewnienie fanom najlepszych wrażeń z oglądania, dzięki czemu każda chwila będzie niezapomniana" – dodał.
Oprócz krajowych drużyn piłkarskich, TCL wspiera również drużyny klubowe, w tym angielski Arsenal i szwedzki klub Djurgården IF, a także współpracuje z francuskim piłkarzem Kingsleyem Comanem. Wszystkie partnerstwa są dowodem zaangażowania firmy TCL w dążenie do doskonałości w różnych dyscyplinach sportowych. Firma właśnie rozpoczyna szeroko zakrojone kampanie marketingowe na wielu rynkach, z promocjami i ciekawymi ofertami, które mają zachęcić do ewentualnej wymiany telewizora na nowszy i większy, by wrażenia z oglądania meczów piłkarskich, których seria przed nami, były jak najlepsze.
Najwyższa wydajność i niezrównane emocje
Jako marka z misją, TCL stara się promować i wspierać sport, z którym firma dzieli silne wartości takie jak wspólne działanie, pasja i wydajność.
Świat sportu znacznie ewoluował w ostatnich latach dzięki technologiom i innowacjom, które pozwalają nam prezentować na ekranie coraz bardziej imponujące chwile i wyjątkowe wydarzenia sportowe.
W tym roku firma TCL poszerzyła swoją ofertę telewizorów o kolejne modele Mini LED i QLED, wprowadzając nowe technologie obrazu idealne do oglądania wydarzeń sportowych. Aby zmaksymalizować doznania i sprawić, by widzowie poczuli się dosłownie jakby znajdowali się na stadionie, TCL zaprezentował swój najnowszy, aż 115-calowy telewizor QD-Mini LED, który wyznacza nowy standard domowej rozrywki dzięki wielkiemu ekranowi, żywym kolorom i niespotykanej wyrazistości.
"W TCL nasze zaangażowanie wykracza poza opracowywanie i dostarczanie wysokiej jakości, zaawansowanych technologicznie produktów. Dążymy do zapewnienia naszym użytkownikom nowych doświadczeń, które inspirują ich do codziennego osiągania wielkości. Sport nadaje się do realizacji tej misji wręcz doskonale. Naszym celem jest przeniesienie emocji sportowych do domów wszystkich widzów dzięki naszym technologiom premium, w dodatku dostępnych w przystępnej cenie" – wyjaśnia Stefan Streit.
Zaangażowanie TCL w innowacje jest również widoczne w szerokiej gamie bogatych w funkcje smartfonów, tabletów i innych, inteligentnych urządzeń wykorzystujących technologię TCL NXTPAPER i moc technologii 5G, w pełni integrując się z rozbudowanym ekosystemem produktów TCL.
Po więcej informacji o naszych produktach zapraszamy na stronę: https://www.tcl.com/pl/pl
O TCL
TCL Electronics (1070.HK) to szybko rozwijająca się firma z branży elektroniki użytkowej i istotny gracz w globalnej branży telewizyjnej. Firma została założona w 1981 roku i obecnie działa na ponad 160 rynkach na całym świecie. TCL specjalizuje się w badaniach, rozwoju oraz produkcji elektroniki użytkowej: telewizorów, sprzętu audio i inteligentnych urządzeń dla domu.
Sony na ISE 2025 – zrównoważony rozwój i najnowsze technologie
Wyższa Szkoła Telewizji i Filmu (HFF) zamówiła Sony Crystal VERONA
Bruce Owen zostaje nowym prezesem regionu EMEA w Equinix
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.