Komunikaty PR

TCL celebruje partnerstwa sportowe tuż przed piłkarskimi mistrzostwami w Europie

2024-06-07  |  10:30
Biuro prasowe

Świętujemy razem!

TCL zobowiązuje się do wzmocnienia swojej obecności w Europie, między innymi, poprzez wspieranie najlepszych, krajowych drużyn piłkarskich. TCL wspiera pasję i determinację drużyny La Roja, będąc partnerem Królewskiej Hiszpańskiej Federacji Piłkarskiej (RFEF).

We Włoszech TCL współpracuje z Federazione Italiana Giuoco Calcio (FIGC), dbając o wspaniałe wrażenia z oglądania kibicom Azzurri. TCL jest również obecny w Niemczech, wspierając Niemiecki Związek Piłki Nożnej (DFB) jako oficjalny partner, inspirując wszystkich fanów ze wsparciem najnowszej technologii wyświetlania. TCL został partnerem Polskiej Reprezentacji Piłki Nożnej, a ambasadorem marki został międzynarodowy sędzia Szymon Marciniak. Dodatkowe partnerstwo z reprezentacjami Czech i Słowacji odzwierciedla szczególną misję TCL polegającą na dostarczaniu wciągających wrażeń z oglądania piłki nożnej i inspirowaniu do wielkości poprzez sport.

Sport i technologia

Misją TCL jest inspirowanie ludzi poprzez sport i technologię oraz realny wpływ na poprawę komfortu życia ludzi we wszystkich zakątkach świata. Chcemy korzystać z mocy najnowszej technologii w taki sposób, by oglądanie sportu było bardziej wciągające i przyjemniejsze niż kiedykolwiek wcześniej.

"Współpraca z kultowymi drużynami pozwala TCL podkreślić naszą misję demokratyzacji technologii" - powiedział Stefan Streit, dyrektor marketingu TCL Europe. "Z niecierpliwością czekamy na wspaniałe, sportowe lato i życzymy naszym drużynom powodzenia. Nasz sponsoring to coś więcej niż tylko partnerstwo; chodzi o nawiązanie kontaktu z naszymi klientami poprzez pasję i emocje związane z piłką nożną. Z dumą wspieramy wszystkie drużyny i z niecierpliwością czekamy na zapewnienie fanom najlepszych wrażeń z oglądania, dzięki czemu każda chwila będzie niezapomniana" – dodał.

Oprócz krajowych drużyn piłkarskich, TCL wspiera również drużyny klubowe, w tym angielski Arsenal i szwedzki klub Djurgården IF, a także współpracuje z francuskim piłkarzem Kingsleyem Comanem. Wszystkie partnerstwa są dowodem zaangażowania firmy TCL w dążenie do doskonałości w różnych dyscyplinach sportowych. Firma właśnie rozpoczyna szeroko zakrojone kampanie marketingowe na wielu rynkach, z promocjami i ciekawymi ofertami, które mają zachęcić do ewentualnej wymiany telewizora na nowszy i większy, by wrażenia z oglądania meczów piłkarskich, których seria przed nami, były jak najlepsze.

Najwyższa wydajność i niezrównane emocje

Jako marka z misją, TCL stara się promować i wspierać sport, z którym firma dzieli silne wartości takie jak wspólne działanie, pasja i wydajność.

Świat sportu znacznie ewoluował w ostatnich latach dzięki technologiom i innowacjom, które pozwalają nam prezentować na ekranie coraz bardziej imponujące chwile i wyjątkowe wydarzenia sportowe.

W tym roku firma TCL poszerzyła swoją ofertę telewizorów o kolejne modele Mini LED i QLED, wprowadzając nowe technologie obrazu idealne do oglądania wydarzeń sportowych. Aby zmaksymalizować doznania i sprawić, by widzowie poczuli się dosłownie jakby znajdowali się na stadionie, TCL zaprezentował swój najnowszy, aż 115-calowy telewizor QD-Mini LED, który wyznacza nowy standard domowej rozrywki dzięki wielkiemu ekranowi, żywym kolorom i niespotykanej wyrazistości.

"W TCL nasze zaangażowanie wykracza poza opracowywanie i dostarczanie wysokiej jakości, zaawansowanych technologicznie produktów. Dążymy do zapewnienia naszym użytkownikom nowych doświadczeń, które inspirują ich do codziennego osiągania wielkości. Sport nadaje się do realizacji tej misji wręcz doskonale. Naszym celem jest przeniesienie emocji sportowych do domów wszystkich widzów dzięki naszym technologiom premium, w dodatku dostępnych w przystępnej cenie" – wyjaśnia Stefan Streit.

Zaangażowanie TCL w innowacje jest również widoczne w szerokiej gamie bogatych w funkcje smartfonów, tabletów i innych, inteligentnych urządzeń wykorzystujących technologię TCL NXTPAPER i moc technologii 5G, w pełni integrując się z rozbudowanym ekosystemem produktów TCL.

 

Po więcej informacji o naszych produktach zapraszamy na stronę: https://www.tcl.com/pl/pl

 

 

O TCL

TCL Electronics (1070.HK) to szybko rozwijająca się firma z branży elektroniki użytkowej i istotny gracz w globalnej branży telewizyjnej. Firma została założona w 1981 roku i obecnie działa na ponad 160 rynkach na całym świecie. TCL specjalizuje się w badaniach, rozwoju oraz produkcji elektroniki użytkowej: telewizorów, sprzętu audio i inteligentnych urządzeń dla domu.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Sylwia Machnik-Kochan nową dyrektor generalną marki Motorola w Polsce Biuro prasowe
2024-10-01 | 10:00

Sylwia Machnik-Kochan nową dyrektor generalną marki Motorola w Polsce

Warszawa, 1 października 2024 r.: Motorola mianowała Sylwię Machnik-Kochan na nową dyrektor generalną (General Manager) w Polsce. Wnosi ona do firmy ponad 20-letnie doświadczenie w
IT i technologie Autenti debiutuje na Microsoft Azure Marketplace
2024-10-01 | 01:00

Autenti debiutuje na Microsoft Azure Marketplace

Autenti, czołowy europejski dostawca usług związanych z podpisem elektronicznym, tożsamością cyfrową i e-Doręczeniami z dumą ogłasza kolejne partnerstwo z Microsoft, wprowadzając firmę
IT i technologie MSI prezentuje nowe płyty główne X870(E) zaprojektowane z myślą o nowej generacj
2024-09-30 | 15:00

MSI prezentuje nowe płyty główne X870(E) zaprojektowane z myślą o nowej generacj

MSI wprowadza do oferty płyty główne X870E i X870 zaprojektowane, aby w pełni wykorzystać potencjał procesorów AMD Ryzen™ 9000. W ofercie znajdują się cztery modele: MEG

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Konsument

Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]

Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.

DlaWas.info

Konsument

Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych

Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.