Technologia Silvair w energooszczędnych rozwiązaniach STEINEL Solutions AG
SILVAIR
ul. Jasnogórska 44
31-358 Kraków
marek|silvair.com| |marek|silvair.com
503007742
www.silvair.com
Spółka SILVAIR oferująca innowacyjne rozwiązania z zakresu Internetu Rzeczy wpływając na zmniejszenie zużycia energii w budynkach komercyjnych ogłasza partnerstwo z niemiecką firmą STEINEL Solutions AG, będącej częścią grupy STEINEL. W ramach podpisanej umowy, SILVAIR dostarczy technologię do urządzeń oświetleniowych i sensorycznych STEINEL jak również udostępni narzędzia do konfiguracji i zarządzania sieciami oświetleniowymi.
Grupa STEINEL to firma z ponad 60-letnią tradycją. Najnowsze portfolio produktów firmy STEINEL Solutions nosi nazwę SENSOTEC NET i oferuje różne rozwiązania czujników dedykowane producentom opraw OEM. Oszczędność energii odgrywa ważną rolę w projektowaniu tego rozwiązania.
“Steinel może się pochwalić wdrożeniami, w których zużycie energii spada nawet o 92%. Cieszymy się, że nasz kolejny partner nie tylko dba nie tylko o jakość swoich produktów ale przede wszystkim o jakość naszego środowiska. Mam nadzieję, że już niedługo będzie mogli podzielić się wieloma wspólnymi projektami” mówi Rafał Han, prezes spółki SILVAIR.
Stefan Walker, Szef Inżynierii OEM w firmie STEINEL Solutions AG dodaje: „Dzięki współpracy pomiędzy SILVAIR, sprawdzoną technologią czujników firmy STEINEL i technologią komunikacyjną Bluetooth Mesh udało nam się stworzyć produkt przyszłości. W ten sposób nasi klienci mogą skorzystać z inteligentnego rozwiązania w krótkim czasie”.
Według raportu Markets & Markets rynek inteligentnych budynków wzrośnie z 66,3 mld USD w 2020 r. do 108,9 mld USD do 2025 r. Główne czynniki napędzające rozwój rynku inteligentnych budynków obejmują popularyzację wykorzystania systemów zarządzania budynkiem z obsługą IoT, rosnącą świadomość odpowiedniego wykorzystania przestrzeni, podwyższone standardy i przepisy branżowe oraz rosnące zapotrzebowanie na systemy energooszczędne.
Biznes chętnie sięga po technologię RFID
Brother dodał do oferty 3 monochromatyczne drukarki laserowe
AWS poszerza ofertę Amazon Bedrock
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.