Komunikaty PR

Teraz to będę się uczył! Firma Inno3D pomaga wybrać kartę graficzną do nauki i z

2020-08-26  |  11:00
Biuro prasowe

Teraz to będę się uczył! Firma Inno3D pomaga wybrać kartę graficzną do nauki i zabawy

Początek roku szkolnego to nie tylko dobry czas na skompletowanie wyprawki szkolnej, lecz także na upgrade komputera. Po intensywnej nauce przydaje się możliwość relaksu i odprężenia przy ulubionej grze. Firma Inno3D podpowiada, jaką kartę graficzną kupić dla dorastającego gracza.

Dobór odpowiedniej karty graficznej nie jest łatwy. Na rynku są dziesiątki modeli, które różnią się ceną i parametrami. Na szczęście w niemal każdym segmencie cenowym da się wskazać kartę, która zapewnia dobrą równowagę między osiągami i kosztem zakupu. I tak dla mniej zasobnych rodziców producent poleca karty GeForce GTX 1650 Super Twin X2 OC. Mają one podwójne chłodzenie i 4 GB pamięci GDDR6. W sklepach oferowane są w cenie poniżej 900 zł, a ich osiągi powinny zadowolić nieco mniej wymagających posiadaczy monitorów Full HD.

 

Dokładając około 200 złotych można nabyć dysponujący większym zapasem mocy model Inno3D GeForce GTX 1660 Super Twin X2. Różnica w cenie powinna niemal dokładnie odzwierciedlać wzrost osiągów, które mają być średnio o około 25% lepsze. Można zatem liczyć na lepszą jakość oprawy graficznej podczas gry w rozdzielczości 1080p. Zdecydowanym plusem jest obecność 6 GB pamięci VRAM, którą najnowsze gry już teraz skrupulatnie wykorzystują. Zysk wynikający z inwestycji będzie zatem pogłębiał się w czasie wraz z rosnącym zapotrzebowaniem na pamięć graficzną.

 

Kolejny pułap to już model Inno3D GeForce RTX 2060 Gaming OC X2, którego da się upolować za około 1450 zł. Jest to karta, która oferuje nie tylko lepsze osiągi, lecz także obsługę nowych technologii Nvidii - śledzenia promieni (ray-tracing) i DLSS 2.0. Zapewniają one jeszcze lepsze wrażenia z rozgrywki, dostarczając fizycznie poprawne odbicia światła. Zyskujemy odbicia w lustrach, na wodzie czy karoseriach aut takie, jak w świecie rzeczywistym. Cienie także układają się tak, jak w świecie rzeczywistym. Źródła światła oddziałują na siebie wzajemnie, czyniąc rozgrywkę coraz bardziej realistyczną.

 

 

 

Naturalnie w ofercie Inno3D nie brakuje jeszcze szybszych modeli, zarówno z powietrznymi jak i wodnymi układami chłodzenia. Powyższe konstrukcje są jednak, zdaniem producenta, najbardziej przystępnymi dla budżetu propozycjami w swoich przedziałach cenowych. Z pełną ofertą firmy Inno3D można zapoznać się na stronie internetowej producenta.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.