Komunikaty PR

TP-Link RE550 – nowy wzmacniacz sieci bezprzewodowej AC1900

2021-02-15  |  13:30
Biuro prasowe
Kontakt
Marcel Matuliński
Grayling Poland sp. z o.o.

Warszawa, Ul.Bluszczańska 74 m 75
00-712 Warszawa
marcel.matulinski|grayling.com| |marcel.matulinski|grayling.com
604919473
https://grayling.com/our-offices/warsaw/

Wzmacniacz sieci bezprzewodowej TP-Link RE550 pracuje w standardzie 802.11ac (WiFi 5). Urządzenie zapewnia doskonały zasięg sieci bezprzewodowej o prędkości do 600Mb/s w paśmie 2,4GHz oraz do 1300Mb/s w paśmie 5GHz. RE550 wspiera technologię MU-MIMO 3x3, dzięki czemu może wysyłać pakiety do wielu urządzeń jednocześnie. To sprawia że urządzenie poradzi sobie z jednoczesnym wykonywaniem wielu wymagających zadań, nawet tych, które bardzo obciążają sieć – graniem online, czy oglądaniem filmów i seriali w rozdzielczości 4K. Extender RE550 posiada aż trzy zewnętrzne, regulowane anteny, które zapewniają doskonały zasięg oraz stabilność połączeń.

Wzmacniacz wyposażono także w gigabitowy port Ethernet, dzięki któremu możemy podłączyć do sieci urządzenia niewyposażone w kartę sieciową WiFi, takie jak np. komputer stacjonarny, telewizor czy drukarka. Urządzenie posiada również tryb pracy jako Access Point, dzięki czemu można go także wykorzystać jako punkt dostępowy WiFi.

Wzmacniacz sygnału RE550 jest kompatybilny z technologią OneMesh™, która umożliwia zbudowanie wydajnej sieci Mesh z wykorzystaniem dotychczas posiadanych urządzeń sieciowych TP-Link. Urządzenia tworzące sieć OneMesh™ współpracują ze sobą, aby tworzyć jednolitą sieć WiFi. Podczas przemieszczania się po domu, telefon lub tablet zawsze połączy się z urządzeniem, który oferuje mu najlepsze połączenie, bez przerywania transferu. Proces ten jest niezauważalny dla użytkownika, dzięki czemu gwarantuje maksimum wygody.

TP-Link dba o to, by oferowane urządzenia były jak najprostsze w obsłudze. Wzmacniacz RE550 jest banalnie prosty w konfiguracji i użytkowaniu. Zarządzanie siecią umożliwia aplikacja TP-Link Tether, którą można zainstalować na każdym urządzeniu mobilnym z systemem operacyjnym iOS lub Android. Dzięki aplikacji użytkownik może w łatwy i wygodny sposób monitorować stan wzmacniacza sygnału, kontrolować jego funkcje oraz zmieniać ustawienia. Urządzenie wyposażono także w inteligentny sygnalizator, który pomaga znaleźć dla niego najlepszą lokalizację, pozwalającą uzyskać optymalny zasięg sieci.

Więcej informacji na temat RE550 dostępnych jest na stronie internetowej.

Produkt jest już dostępny w sprzedaży i został objęty 3-letnią gwarancją. Jego cena to ok. 270zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Grayling Poland sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai Biuro prasowe
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
IT i technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.

Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Konsument

Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.

Finanse

UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro.  – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.