Komunikaty PR

Transformacja cyfrowa Bonprix w dobrym stylu

2024-11-04  |  08:00
Kontakt
Patrycja Kaleta-Łuczynowicz
Linkleaders

Piotrkowska 148/150
90-631 Łódź
patrycja.kaleta|linkleaders.pl| |patrycja.kaleta|linkleaders.pl
505 223 994
https://www.linkleaders.pl/

W dynamicznym środowisku biznesowym adopcja technologii chmurowych jest czynnikiem warunkującym elastyczność, szybkość i sprawne reagowanie na zmiany rynkowe. Dlatego Bonprix, wiodąca międzynarodowa firma z branży modowej, należąca do Otto Group, zdecydowała się na wdrożenie SAP BW/4HANA i SAP Datasphere.

Już 79 procent światowych firm, badanych przez MIT Technology Review („2023 Global Cloud Ecosystem Survey”) deklaruje, że wdrożenie chmury przyniosło im innowacje, a aż 84 procent wskazuje na oszczędności. Analizy pokazują także, że globalny rynek chmury obliczeniowej będzie wciąż dynamicznie rosnąć, napędzany potrzebami biznesowymi, m.in. w zakresie redukcji złożoności IT, optymalizacji zasobów i ciągłości działania. To parametry szczególnie istotne w zmieniającej się branży modowej, gdzie oczekiwania konsumentów i trendy ewoluują w szybkim tempie.

Bonprix, międzynarodowa firma odzieżowa z siedzibą w Hamburgu, obsługująca ponad 16 milionów aktywnych klientów w ponad 25 krajach, w tym w Polsce, postawiła na chmurę i korzysta z dynamicznego środowiska multi-cloud. Ten strategiczny krok umożliwił integrację zarówno lokalnych, jak i chmurowych źródeł danych na jednej platformie.

Współpraca firmy z SAP miała na celu uproszczenie architektury IT, aby skrócić czas wprowadzania produktów na rynek, przyspieszyć podejmowanie decyzji biznesowych oraz lepiej reagować na zmiany rynkowe. Dzięki wdrożeniu SAP Datasphere i SAP BW/4HANA Bonprix zyskał potężną platformę analityczną, która konsoliduje dane z zakresu finansów, sprzedaży, logistyki i zarządzania relacjami z klientami – to niewątpliwie znaczący krok w cyfrowej transformacji firmy.

„Platforma danych SAP BI dla Bonprix to doskonale zaprojektowane, przyszłościowe rozwiązanie wykorzystujące możliwości SAP BW/4HANA do zarządzania i wydajnego przetwarzania ogromnych ilości danych. W połączeniu z SAP Datasphere, oferującym szeroki dostęp do wielu środowisk chmurowych, umożliwia płynną integrację danych z różnych źródeł. Platforma danych BI Bonprix nie tylko stanowi fundament codziennych operacji, ale jest także strategicznym rozwiązaniem wspierających nas w obliczu nieustannych zmian technologicznych” – powiedział Sergio Lopez Nunez, starszy inżynier BI w Bonprix.

Po wdrożeniu rozwiązań biznesowej sztucznej inteligencji SAP, w szczególności usługi SAP BTP GenAI „Document Information Extraction”, Bonprix doświadczył już znacznego wzrostu wydajności dzięki automatycznemu wyodrębnianiu odpowiednich danych z przychodzących faktur, zmniejszeniu liczby błędów wynikających z ręcznego wprowadzania danych i przyspieszeniu ogólnego przepływu faktur.

„Implementacja SAP Datasphere i SAP BW/4HANA oznacza doskonały początek udanej podróży w stronę pełnego wykorzystania możliwości zaawansowanych rozwiązań SAAS. Sprawiają one, że firmy mogą odpowiedzialnie i efektywnie podejmować decyzje w czasie rzeczywistym, opierając się na danych. Środowiska chmurowe, wsparte siłą Business Intelligence, umożliwiają naszym klientom elastyczne, szybkie i zwinne działanie, co pozwala im na skuteczne dostosowywanie się do rosnących wymagań konsumentów. W dynamicznych sektorach, takich jak np. branża modowa, ma to szczególne znaczenie i daje mocne podstawy do ekspansji na nowe rynki” – mówi Marcin Demkiw, Dyrektor do spraw Wsparcia Sprzedaży, SAP Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Linkleaders
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce Biuro prasowe
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
IT i technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.