Trzy w jednym - Delock prezentuje kabel HDMI 4K z końcówkami USB-C, mini-Display
Jeden przewód, który pozwala na podłączenie monitora HDMI do laptopa, PC, tabletu lub smartfona? Osobom, które nie lubią żonglować przejściówkami firma Delock proponuje kabel wyposażony w komplet nowoczesnych złączy, który pozwala na przesyłanie obrazu w jakości 4K60.
Delock 85974 to kabel o długości 1,75 metra. Tym, co go wyróżnia, jest zestaw nowoczesnych końcówek. Użytkownik ma do dyspozycji złącze USB typu C oraz dwa DisplayPorty - jeden pełnowymiarowy, drugi w wersji mini. Dzięki nim podłączenie zewnętrznego monitora do nowoczesnego laptopa, desktopa czy kompatybilnego tabletu lub smartfona, nie wymaga korzystania z kilku przewodów lub przejściówek.
Każde z dostępnych wejść pozwala na przesyłanie obrazu do monitora HDMI w jakości 4K. Korzystając z USB-C można liczyć na odświeżanie z częstotliwością 30 Hz, podczas gdy interfejsy DisplayPort wspierają 60 Hz. Metalowa obudowa w kolorze antracytowym posiada trzy wskaźniki LED, które sygnalizują aktualny stan pracy każdego z wejść.
Kabel Delock 85974 trafi do sprzedaży w ciągu kilku najbliższych tygodni. Jego cena wyniesie około 250 zł.
Dane techniczne - model 85974:
- Złącza:
- wejścia:
- 1 x DisplayPort (3840 x 2160 @ 60Hz)
- 1 x mini-DisplayPort (3840 x 2160 @ 60Hz)
- 1 x USB-C (3840 x 2160 @ 30Hz)
- wyjścia
- 1 x HDMI
- wejścia:
- Chipset: Realtek RTD2171U
- obudowa: metalowa
- długość: ok. 1,75 m
- Wymagania systemowe:
- Android 8.0 lub nowszy
- Chrome OS
- iPad Pro (2018)
- Linux Kernel 4.3 lub nowszy
- Mac OS 10.15.1 lub nowszy
- Windows 7/8.1/10
- Urządzenie z wolnym portem mini-DP, DP, USB-C z alternatywnym DP lub Thunderbolt 3
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.