Komunikaty PR

Ukraina zbiera razem z Bang & Olufsen fundusze na aparaty rentgenowskie

2022-08-23  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Materiał prasowy
Symetria PR

Kozia 26a
30-733 Kraków
kontakt|symetriapr.com| |kontakt|symetriapr.com
506 436 176
www.facebook.com/symetriapr

Na platformie zainicjowanej przez prezydenta Ukrainy  –  UNITED24 – tylko do końca sierpnia trwa specjalna zbiórka pieniędzy na zakup aparatów rentgenowskich mających pomagać ofiarom wojny w Ukrainie. Platformę aktywnie wspierają międzynarodowe marki oraz osoby publiczne: Balenciaga, Imagine Dragons, Andrij Szewczenko, Iga Świątek oraz Bang & Olufsen –  duńska marka, która wyprodukowała limitowaną edycję głośników Beosound 2 w barwach ukraińskiej flagi. Dziesięć z nich zostanie rozlosowanych w ramach specjalnej loterii.

UNITED24 to uruchomiona w maju tego roku platforma crowdfundingowa, która umożliwia zbieranie funduszy na rzecz Ukrainy. W zbiórki mogą włączyć się obywatele wszystkich krajów, a pieniądze przeznaczane są na siły zbrojne, pomoc medyczną i odbudowę Ukrainy po wojnie. Powstanie UNITED24 zainicjował prezydent Wołodymyr Zełenski.

Każdy może przekazać darowiznę jednym kliknięciem z dowolnego kraju. Mogą to być indywidualni obywatele, przedsiębiorcy i wielkie korporacje. Na co dzień walczymy z wrogiem, walcząc o wartości wolności i demokracji, a UNITED24 stanie się usługą cyfrową, która zjednoczy cały cywilizowany świat, by wesprzeć Ukrainę – powiedział Wołodymyr Zełenski.

Do tej pory – jak poinformował w rozmowie z agencją informacyjną Ukrinform Michaił Fiodorow, wicepremier Ukrainy, minister ds. transformacji cyfrowej – ponad 60% środków zebranych na UNITED24 zostało przeznaczonych dla sił zbrojnych. Walczący Ukraińcy potrzebują jednak coraz więcej sprzętu medycznego. Dlatego UNITED24 zaprasza do pomocy w zbieraniu funduszy na ten cel znanych ambasadorów i światowe marki.

Specjalną zbiórkę prowadzi też Bang & Olufsen. Aby wesprzeć zbiórkę pieniędzy na cele medyczne, luksusowa marka z Danii wyprodukowała limitowaną wersję kultowego głośnika Beosound 2 w kolorach ukraińskiej flagi. Głośniki nie będą dostępne w oficjalnej sprzedaży. Można je wygrać, biorąc udział w tej konkretnej zbiórce.

Wszystkie zebrane do 31 sierpnia pieniądze zostaną przeznaczone na zakup aparatów rentgenowskich z ramieniem C, które pomogą lekarzom szybko diagnozować złamania, znacznie zwiększając odsetek udanych operacji. Rany odłamkowe i liczne złamania należą do najczęstszych rodzajów obrażeń doznawanych przez ofiary wojny w Ukrainie.

Aby wziąć udział w loterii, należy wejść na oficjalną stronę UNITED24 i dokonać darowizny za minimum 10 euro. Im wyższa kwota, tym więcej szans na wygraną. Na zakończenie zbiórki 10 losowo wybranych darczyńców otrzyma ukraińską edycję głośników Bang & Olufsen Beosound 2. Zwycięzcy zostaną wybrani 1 września. Wyniki loterii darowizn zostaną opublikowane na stronie UNITED24.

Do dziś za pośrednictwem platformy UNITED24 zebranych zostało 175 mln dolarów. Zgromadzone pieniądze są przekazywane Narodowemu Bankowi Ukrainy, który rozdysponowuje je między poszczególne ministerstwa.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Symetria PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.