Komunikaty PR

W Plenti razem z inStreamly streamerzy zarobią na polecaniu elektroniki na wynaj

2024-08-27  |  15:00
Biuro prasowe

Plenti, lider polskiego rynku wynajmu elektroniki użytkowej, łączy siły z inStreamly, polską platformą ułatwiającą współpracę twórców internetowych z markami. Dzięki temu partnerstwu streamerzy mogą w łatwy sposób zarabiać na polecaniu Plenti swoim fanom. 

Polska firma Plenti to platforma, która umożliwia dostęp do urządzeń w modelu subskrypcyjnym. Korzysta z niej ponad 160 tys. użytkowników. Mają oni dostęp do ponad 5,6 tys. urządzeń z takich kategorii jak telefony komórkowe, komputery, kamery, drony, ale przede wszystkim konsole do gier, gogle VR oraz inne akcesoria gamingowe, jak kierownice, kontrolery, czy monitory. 

Gaming & VR to najpopularniejsza kategoria elektroniki w Plenti, wyprzedzająca smartfony I tablety oraz sprzęt audio. 9 najpopularniejszych urządzeń wynajmowanych w ostatnich miesiącach w Plenti stanowią produkty z kategorii gaming & VR – w tym gogle Meta Quest 3, konsole Sony PlayStation 5, Xbox Series X i Series S, a także kierownice Logitech.

– Gracze to największa grupa użytkowników Plenti, która od początku najbardziej ceni możliwość elastycznego wynajmu bez zobowiązań. Dzięki Plenti mogą przetestować nowy sprzęt przed zakupem, spróbować czegoś innego niż zazwyczaj lub po prostu zagrać okazjonalnie, bez potrzeby zakupu sprzętu na własność. Dla wielu z nich oglądanie streamów to pierwszy krok przed podjęciem decyzji o zaangażowaniu się w nową grę czy całą platformę. Dzięki naszej współpracy z inStreamly będą mogli łatwo wykonać kolejny krok, czyli samodzielnie przetestować przed zakupem – mówi Wojciech Wójtowicz, współzałożyciel Plenti.

Współpraca Plenti i inStreamly odbywa się w ramach programu Plenti Creators, w ramach którego twórcy internetowi mogą zarabiać na polecaniu Plenti swoim fanom i otrzymują wynagrodzenie za każdą rejestrację i pierwsze zamówienie użytkownika z polecenia. Dzięki integracji platform Plenti i inStreamly, streamerzy uczestniczą w programie Plenti Creators w sposób bezobsługowy. W dniu startu programu na taką współpracę zdecydowało się blisko 100 twórców.

– Co drugi polski streamer z najpopularniejszych kategorii korzysta z inStreamly, więc współpraca z Plenti to doskonały sposób, by dać im możliwość zarabiania na polecaniu wysokiej jakości sprzętu elektronicznego swoim fanom. Widzowie wiedzą, że wybierając Plenti wspierają swoich ulubionych twórców, co idealnie pasuje do naszej misji otwierania rynku na rzesze mały i średnich twórców gamingowych – mówi Wiktoria Wójcik, współzałożycielka inStreamly 

W najbliższych miesiącach Plenti uruchomi także program barterowy, udostępniając twórcom urządzenia potrzebne im w codziennej pracy, jak aparaty, kamery, ale też sprzęt i akcesoria gamingowe. 

Partnerstwo z inStreamly to już kolejna współpraca Plenti z innym polskim scale-upem. Wcześniej firma połączyła siły z Packhelp, największym w Europie marketplace dla spersonalizowanych opakowań, by wspólnie zaprojektować pudełka wielokrotnego użytku. Wytrzymała konstrukcja z polipropylenu obsłużyła już wiele zamówień, a sam materiał może zostać przetworzony aż osiem razy. Pudełka zostały zaprojektowane tak, by klient intuicyjnie wiedział, że jest to integralna część opakowania sprzętu, w którym należy go zwrócić.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai Biuro prasowe
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
IT i technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.