Komunikaty PR

Zalman i3 NEO TG White — przestronna obudowa w białym kolorze

2023-07-31  |  12:25
Biuro prasowe

Białe komponenty komputerowe z biegiem czasu stają się coraz popularniejsze. Nic dziwnego zatem, że producenci starają się nadążać za trendami i prezentują również coraz więcej obudów w wyróżniających się jasnych barwach. Zalman i3 NEO TG White to najnowszy tego przykład.

Zalman i3 NEO TG White to obudowa ATX Mid-Tower, w której można zainstalować płytę główną w formacie ATX, mATX i Mini-ITX. Całość wyróżnia się przezroczystym frontem ze szkła hartowanego, a także montowanym na zawiasach szklanym bocznym panelem o grubości 3 mm. Użytkownicy mogą więc liczyć na szybki wgląd na podzespoły, a także maksymalnie ułatwiony dostęp do wnętrza obudowy. 

 

Produkt posiada aż cztery wbudowane wentylatory ARGB Infinity Mirror o średnicy 120 mm. Trzy z nich znajdują się z przodu, a czwarty rotor znalazł się w tylnej części. Można zatem spodziewać się doskonałej wentylacji, ale nie tylko. Jak sugeruje oznaczenie wentylatorów, zostały one wyposażone w kontroler ARGB zapewniający efektowne i łatwe do modyfikacji podświetlenie.

 

Model i3 NEO TG White ma wyróżniać się również odpowiednią ochroną podzespołów przed kurzem. W tym celu na pokładzie znalazły się trzy łatwo zdejmowalne filtry magnetyczne, które zostały usytuowane na górze, na dole oraz na froncie. Ważny atutem mogą okazać się także spore możliwości rozbudowy rzeczonej obudowy. Wewnątrz można ulokować nawet cztery dodatkowe wentylatory oraz trzy radiatory (do 360 mm na froncie).

 

Jeśli natomiast chodzi o miejsce na podzespoły, w środku można zamocować chłodzenie procesora o wysokości do 162 mm, kartę graficzną o długości do 355 mm oraz zasilacz o długości do 210 mm. Warto wspomnieć też o funkcjonalnym panelu I/O z trzema gniazdami USB (dwa w standardzie 3.0). Całość cechuje się wymiarami 415 x 219 x 484 mm i waży 5,8 kg.

 

Obudowa Zalman i3 NEO TG White jest już dostępna w sklepach w cenie od ok. 270 zł. Dostępny jest także czarny wariant kolorystyczny.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic Biuro prasowe
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że
IT i technologie SOFTSWISS wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku i świętuje 15-lecie
2024-07-23 | 10:00

SOFTSWISS wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku i świętuje 15-lecie

SOFTSWISS, międzynarodowa firma IT z biurami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, obchodzi 21 lipca 15-lecie swojej działalności. Na przestrzeni tych lat firma osiągnęła znaczące sukcesy i nadal
IT i technologie realme 12 w promocyjnej cenie na start sprzedaży
2024-07-23 | 06:00

realme 12 w promocyjnej cenie na start sprzedaży

Główny aparat realme 12 o rozdzielczości 50MP oraz matryca SONY LYT-600 z optyczną stabilizacją obrazu (OIS) zapewnia doskonałą jakość zdjęć, zwłaszcza w warunkach słabego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.