Komunikaty PR

Zalman Z1 Iceberg — oryginalna obudowa w formacie Micro ATX

2023-06-27  |  15:30
Biuro prasowe

Nie jest tajemnicą, że najpopularniejsze obudowy komputerowe mogą pomieścić płyty główne w pełnym formacie ATX. Nie brakuje jednak osób, które szukają czegoś mniejszego, dostosowanego wyłącznie do platform mATX czy Mini-ITX. Optymalnym rozwiązaniem może okazać się Zalman Z1 Iceberg.

Zalman Z1 Iceberg to stosunkowo kompaktowa obudowa w formacie Micro ATX Mid-Tower zdolna do obsługi płyt mATX i Mini-ITX. Jej wymiary to 409 x 221 x 426 mm, a całość waży 5 kg. Jej przedni panel wyróżnia się minimalistycznym, intrygującym designem, jednak co najważniejsze, producent wyposażył go w dwa wentylatory 120 mm i siatkowy otwór wentylacyjny po boku. Warto dodać, że na tył obudowy trafił dodatkowy rotor 120 mm, dzięki czemu użytkownik powinien być spokojny o szybkie odprowadzanie ciepła.

 

Z boku obudowy umieszczono montowany na zawiasach boczny panel ze szkła hartowanego 3 mm, który ma zapewnić panoramiczny widok na komponenty, a także łatwy dostęp do wnętrza. Na górze obudowy znaleźć można panel I/O składający się nie tylko z przycisku zasilania i reset, ale także ze złącza słuchawkowego, złącza mikrofonowego, trzech portów USB (w tym dwa w standardzie 3.0) oraz diod sygnalizacyjnych. Resztę górnej powierzchni zajmuje filtr magnetyczny, którego zadaniem jest ochrona podzespołów przed kurzem.

 

Obudowa Zalman Z1 Iceberg cechuje się ponadto obsługą maksymalnie pięciu wentylatorów, trzech radiatorów (tył do 120 mm, góra do 240 mm, przód do 280 mm), pięciu dysków SSD 2,5” oraz dwóch nośników HDD 3,5”. W środku można zainstalować chłodzenie CPU o wysokości do 160 mm, kartę graficzną o długości do 330 mm oraz zasilacz do 210 mm (lub 355 mm bez wnęki na napędy). Warto wspomnieć też o czterech dostępnych gniazdach PCI.

 

Obudowa Zalman Z1 Iceberg jest dostępna w sklepach w cenie od ok. 180 zł. W sprzedaży znajduje się także wariant White kosztujący ok. 200 zł.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH Biuro prasowe
2024-07-24 | 12:30

PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH

Projektory laserowe DLP Panasonic zostały wybrane przez tureckie muzeum ze względu na swoją rozdzielczość 4K i wysoką jasność, które są niezbędne do projekcji na dużą skalę w
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland

Symfonia, producent i dostawca rozwiązań wspierających cyfryzację procesów biznesowych w MŚP, nawiązała współpracę z Fundacją Digital Poland. Partnerstwo to, podobnie jak uruchomione niedawno Symfonia Lab, wpisuje się w
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.