Komunikaty PR

IV budynek na Wyspie Solnej w Kołobrzegu już w sprzedaży

2022-06-23  |  10:10

Vacation Investments uruchomiło sprzedaż budynku B w III etapie inwestycji mieszkaniowej Wyspa Solna w Kołobrzegu. W nowej ofercie operatora znalazło się 87 lokali w budynku położonym w samym sercu osiedla. W odpowiedzi na potrzeby klientów uruchomiona została także usługa serwisowania apartamentów w ramach Vacation Rental.

Wyspa Solna to inwestycja mieszkaniowa w Kołobrzegu, którą charakteryzuje atrakcyjne położenie na wyspie o tej samej nazwie. Wyjątkowa lokalizacja pomiędzy Kanałem Drzewnym. a rzeką Parsętą czyni nieruchomość niezwykłą i pożądaną, przez inwestorów z całej Polski oraz z zagranicy. Lokalizacja w centrum miasta umożliwia wygodny i szybki dostęp do wszystkich atrakcji i udogodnień Kołobrzegu, a jednocześnie bliskość morza. Natomiast otoczenie zieleni zapewnia bardzo ważny dla mieszkańców spokój.

Kompleks mieszkaniowy Wyspa Solna docelowo będzie składać się z pięciu budynków i 450 mieszkań, z których każde posiadać będzie przestronny balkon, taras lub prywatny ogródek. W ramach pierwszego (budynek „F”) i drugiego (budynek „E”) etapu osiedla wybudowano i sprzedano 154 lokale oraz ponad 100 miejsc garażowych i miejsc postojowych. W ramach obecnie realizowanego, trzeciego etapu inwestycji powstaną trzy budynki.

W ofercie znajdują się obecnie apartamenty liczące od 1 do 4 pokoi, w metrażach między 28,7 m2 a 126,7 m2 oraz z balkonem, tarasem, ogródkiem lub antresolą. Ceny mieszkań w aktualnej ofercie zaczynają się od 9 700zł za m2.

Obserwujemy rosnące zainteresowanie inwestycją Wyspa Solna. Sprzedaż każdego kolejnego etapu cieszy się większą popularnością od poprzedniego. To doskonała informacja, szczególnie, że część nabywców, to osoby, które zakupiły mieszkania we wcześniejszych etapach. Wielu naszych klientów dociera do nas także z polecenia. Bardzo nas to cieszy, ponieważ potwierdza wyjątkowość inwestycji i dopasowanie zarówno oferty, jak i standardu nieruchomości do oczekiwań klientów. Wystarczy powiedzieć, że mieszkania w budynku A w ponad połowie znalazły swoich nabywców już na etapie przedsprzedaży. Prace budowlane trzeciego etapu ruszyły w maju 2022, a już w czerwcu br. uruchomiliśmy sprzedaż budynku B” – powiedział Marcin Liberski, Dyrektor Sprzedaży Vacation Investments.

„W dobie bijącej rekordy inflacji popularność kupna mieszkań wakacyjnych pod wynajem rośnie. Mimo rosnących stóp procentowych nie odczuwamy spadku zainteresowania naszą ofertą. Ze względu na częste pytania klientów Wyspy Solnej o sposób prowadzenia najmu oraz możliwość przekazania nam zarządzania najmem została powołana  firma Vacation Rental, która oferuje pełną obsługę najmu krótkoterminowego w imieniu właściciela. Koncept Vacation Rental został stworzony z myślą o obsłudze mieszkań położonych na osiedlu Wyspa Solna w Kołobrzegu, a następnie w kolejnych lokalizacjach miejskich i turystycznych” - mówi Adrian Kornas, Prezes Zarządu Wyspa Solna.

Wyspa Solna oferuje liczne udogodnienia dla przyszłych mieszkańców jak recepcję, strefę relaksu z basenem, sauną, salą fitness oraz siłownią wewnętrzną. Zewnętrzne części wspólne kompleksu obsadzone zostaną bujną roślinnością nadmorską, natomiast pomiędzy budynkami zaprojektowano strefy wypoczynku i plac zabaw dla dzieci.

Kołobrzeg jest największym i najchętniej odwiedzanym uzdrowiskiem w Polsce. Miasto jest wyjątkowo popularne wśród turystów ze względu na swoje piękne plaże i lecznicze działania złóż borowiny. W pobliżu inwestycji Wyspa Solna mieszczą się m.in. szeroka, malownicza plaża i słynny Port Jachtowy. Ze względu na ograniczoną podaż działek w okolicy, Wyspa Solna jest jednym z ostatnich nowych obiektów powstających w tej części miasta.

Wyspa Solna od początku 2022 roku jest członkiem Polskiego Związku Firm Deweloperskich zrzeszającego wiodących inwestorów z branży deweloperskiej.

Więcej informacji o inwestycji można znaleźć na stronie http://wyspasolna.pl/.

Bieżąca oferta dostępna jest także na strona https://vacationinvestments.pl/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.