Jacek Żerdziński – dołączył do zespołu Event Managerów w agencji HOLO Events
Do struktur agencji HOLO dołączył Jacek Żerdziński, którego zadaniem jest wsparcie zespołu i jego rozwój, a także zwiększenie świadomości marki HOLO Events jako agencji o szerokich kompetencjach.
Jacek Żerdziński dołączył do agencji HOLO w sierpniu 2023 i został Senior Project Managerem oraz Headem zespołu Event Managerów. Przeszedł do teamu z agencji Imagine Nation, gdzie obejmował podobne stanowisko.
W strukturach HOLO Events jest odpowiedzialny za obsługę projektów eventowych – od przyjęcia briefu po jego realizację we współpracy z działami kreacji, strategii i produkcji. Prowadzi kluczowych klientów, a także wnosi wsparcie kreatywne do projektów w aspektach techniczno-scenograficznych. Jego głównymi zadaniami jest realizacja wydarzeń dla klientów HOLO Events, a także rozwój kompetencji eventowych teamu razem z Anną Górką, Event Directorem.
Jacek już od pierwszych miesięcy w HOLO Events, razem z zespołem wygrał duże przetargi oraz zrealizował kilka znaczących eventów, przykładowo licząca 1000 osób X edycja DOZ FORUM czy Kongres Partnerów Oriflame, w którym udział wzięło blisko 2000 osób.
W trakcie swojej 16-letniej kariery, zorganizował, zwizualizował i przeprowadził wszystkie znane formaty eventowe. Jak sam mówi: "W naszej branży eventy nazywamy sztuką, bo do wymyślenia, zaprojektowania i zrealizowania wydarzenia tak, aby Klient przeżył emocje, o jakich nie marzył nawet w najśmielszych oczekiwaniach, naprawdę trzeba talentu." Zaangażowanie i talent Jacka zostały docenione przez marki takie jak Santander, Grupa Pracuj, Coca-Cola, Eservice, Showmax, NEPI Rockcastle, CBRE, Baumit, Nivea, Avene i Mitsubishi.
Jacek ukończył studia na kierunku Zarządzanie i Marketing ze specjalizacją w Reklamie na Wyższej Szkole Promocji, Mediów i Show Businessu. W wolnym czasie jeździ konno, gra w squasha oraz podróżuje z rodziną.
Agencja HOLO Events jest częścią HOLO Group – Holistic 360 experience, która po blisko 15 latach na rynku rozwinęła skrzydła i wyodrębniła cztery agencje o różnych, wzajemne uzupełniających się kompetencjach: HOLO Events – Eventy 360, Iskry – Digital Experience Communications, Picture Perfect – Creative Production Partner oraz Warren’s – Innovative POSM Producer.

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Z ziemniaka zrobili biznes
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa
Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.
Przemysł spożywczy
UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.
Prawo
Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.