Komunikaty PR

Jak kobiety zmieniły swoje życie, dzięki WordPressowi!

2023-03-15  |  11:00
Biuro prasowe

Agnieszka, była księgowa. Magda, związana z teatrem. Ula, farmaceutka i psychodietetyczka. Jola, inżynier i tester oprogramowania. Iwona, która pracuje z cudzymi słowami. Aneta, mama trójki dzieci. Co je wszystkie łączy?

Odwaga do bycia niezależną, na własnych zasadach oraz Interaktywna Akademia WordPress’a! To cudowne kobiety, które czuły, że mogą swoją wiedzą i pasją dzielić się z innymi, i zacząć na tym zarabiać. Poszukiwały sprawdzonych kursów o budowaniu stron internetowych. Tak natknęły się na Akademię WordPress’a. Dołączyły. A dziś czują sprawczą siłę swoich działań.

Zero wiedzy technicznej? Zero problemu!

Ula wspomina czas, kiedy przed dołączeniem do Interaktywnej Akademii WP nie wiedziała, czym jest hosting i co to jest domena. „Byłam na takim poziomie, to był poziom mniej niż zero. Miałam zawsze tak, że wybiegałam myślami mocno w przód, jakie czekają mnie problemy, na czym ja utknę”.

Teraz Ula ma swoją stronę i sklep internetowy, które wyklikała sama. A właściwie nie sama, tylko z Olą. Prowadziła ją za rękę i nie była tylko „panią z ekranu”, ale realną pomocą w wyklikiwaniu biznesu marzeń. „To było ekstra, bez stresu, bez spiny, krok po kroku ta strona powstała i była taka ładna, że ja nawet nie wiem, jak ja bym miała opowiedzieć komuś, żeby mi taką zrobił”.

Agnieszka miała podobnie. Mimo że wiedziała co to WordPress, bała się, że komputer wybuchnie, kiedy kliknie, nie tam gdzie trzeba. Powoli z Akademią WP poznawała jego tajniki, a dziś grzebie w kodzie PHP i CSS, i ach! Ja ją to kręci!

Czynnik ludzki i jego moc.

W swoich kursach o WP i WooCommerce Ola bierze Cię za rękę i oprowadza po zakamarkach systemu, wtyczek i kodu. Tłumacz rzeczy zawiłe w prosty sposób. Mówi: teraz kliknij tutaj, zapisz, kliknij tam. Nic przy tym nie wybucha, a strona i sklep rosną po każdym kliknięciu, na Twoich oczach.

Karolina zwróciła uwagę na misję marki Jestem Interaktywna, która współgrała z jej własną: „[...] jesteś szczera, autentyczna i Twoją misją jest wspieranie innych – to również moja misja”.

Magdę przekonała sama osobowość Oli — dziewczyny w sukience, takiej jak my wszystkie. „Przypasował mi zrozumiały, »normalny« sposób mówienia. Nie ukrywam, że głos, wygląd i fakt, że Ola jest młodą kobietą, a nie starszym panem w garniturze też zrobiły swoje”.

Jola, informatyczka. Wie dziś, że nie ma sensu skupiać się na samodzielnej pracy, kiedy pod ręką masz pomoc i wsparcie nie tylko świetnej ekspertki od WP i WooCommerce, ale i „grupy kursantów, która jest zawsze gotowa do pomocy, gdy natkniesz się na jakikolwiek problem”.

Aktualizowana wiedza na wyciągniecie ręki.

Karolina, zanim przyszła do Interaktywnej Akademii WordPress’a, miała zupełnie inny problem. Przebijała się przez słabe tutoriale, porównania i przeterminowane treści. Działała i zawieszała się, bo pytania i problemy tylko się piętrzyły.

W Akademii znalazła spokój. „Struktura kursu jest tak przygotowana, że nie odkładasz, siadasz i robisz. Nie zastanawiasz się jak, aż do momentu osiwienia. Zamiast próbować, lecisz z tematem! Koniec z zastanawianiem się, bo prowadzi Cię spec! Kwestia wyklikania sklepu była dla mnie tak samo ekscytująca jak i przerażająca, bo tu już wchodzi też odpowiedzialność za tematy płatności. W kursie jest to tak przyjaźnie wyjaśnione, że wątpliwości zniknęły tak samo jak i przerażenie – została już sama ekscytacja i radość

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.