Jak kobiety zmieniły swoje życie, dzięki WordPressowi!
Agnieszka, była księgowa. Magda, związana z teatrem. Ula, farmaceutka i psychodietetyczka. Jola, inżynier i tester oprogramowania. Iwona, która pracuje z cudzymi słowami. Aneta, mama trójki dzieci. Co je wszystkie łączy?
Odwaga do bycia niezależną, na własnych zasadach oraz Interaktywna Akademia WordPress’a! To cudowne kobiety, które czuły, że mogą swoją wiedzą i pasją dzielić się z innymi, i zacząć na tym zarabiać. Poszukiwały sprawdzonych kursów o budowaniu stron internetowych. Tak natknęły się na Akademię WordPress’a. Dołączyły. A dziś czują sprawczą siłę swoich działań.
Zero wiedzy technicznej? Zero problemu!
Ula wspomina czas, kiedy przed dołączeniem do Interaktywnej Akademii WP nie wiedziała, czym jest hosting i co to jest domena. „Byłam na takim poziomie, to był poziom mniej niż zero. Miałam zawsze tak, że wybiegałam myślami mocno w przód, jakie czekają mnie problemy, na czym ja utknę”.
Teraz Ula ma swoją stronę i sklep internetowy, które wyklikała sama. A właściwie nie sama, tylko z Olą. Prowadziła ją za rękę i nie była tylko „panią z ekranu”, ale realną pomocą w wyklikiwaniu biznesu marzeń. „To było ekstra, bez stresu, bez spiny, krok po kroku ta strona powstała i była taka ładna, że ja nawet nie wiem, jak ja bym miała opowiedzieć komuś, żeby mi taką zrobił”.
Agnieszka miała podobnie. Mimo że wiedziała co to WordPress, bała się, że komputer wybuchnie, kiedy kliknie, nie tam gdzie trzeba. Powoli z Akademią WP poznawała jego tajniki, a dziś grzebie w kodzie PHP i CSS, i ach! Ja ją to kręci!
Czynnik ludzki i jego moc.
W swoich kursach o WP i WooCommerce Ola bierze Cię za rękę i oprowadza po zakamarkach systemu, wtyczek i kodu. Tłumacz rzeczy zawiłe w prosty sposób. Mówi: teraz kliknij tutaj, zapisz, kliknij tam. Nic przy tym nie wybucha, a strona i sklep rosną po każdym kliknięciu, na Twoich oczach.
Karolina zwróciła uwagę na misję marki Jestem Interaktywna, która współgrała z jej własną: „[...] jesteś szczera, autentyczna i Twoją misją jest wspieranie innych – to również moja misja”.
Magdę przekonała sama osobowość Oli — dziewczyny w sukience, takiej jak my wszystkie. „Przypasował mi zrozumiały, »normalny« sposób mówienia. Nie ukrywam, że głos, wygląd i fakt, że Ola jest młodą kobietą, a nie starszym panem w garniturze też zrobiły swoje”.
Jola, informatyczka. Wie dziś, że nie ma sensu skupiać się na samodzielnej pracy, kiedy pod ręką masz pomoc i wsparcie nie tylko świetnej ekspertki od WP i WooCommerce, ale i „grupy kursantów, która jest zawsze gotowa do pomocy, gdy natkniesz się na jakikolwiek problem”.
Aktualizowana wiedza na wyciągniecie ręki.
Karolina, zanim przyszła do Interaktywnej Akademii WordPress’a, miała zupełnie inny problem. Przebijała się przez słabe tutoriale, porównania i przeterminowane treści. Działała i zawieszała się, bo pytania i problemy tylko się piętrzyły.
W Akademii znalazła spokój. „Struktura kursu jest tak przygotowana, że nie odkładasz, siadasz i robisz. Nie zastanawiasz się jak, aż do momentu osiwienia. Zamiast próbować, lecisz z tematem! Koniec z zastanawianiem się, bo prowadzi Cię spec! Kwestia wyklikania sklepu była dla mnie tak samo ekscytująca jak i przerażająca, bo tu już wchodzi też odpowiedzialność za tematy płatności. W kursie jest to tak przyjaźnie wyjaśnione, że wątpliwości zniknęły tak samo jak i przerażenie – została już sama ekscytacja i radość

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.