Komunikaty PR

Jak Sztuczna Inteligencja pomaga uzyskać przewagę konkurencyjną w biznesie?

2022-09-26  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Kowalska
Face it

Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl

Posiadając te same dane, Sztuczna Inteligencja 200 razy szybciej i skuteczniej niż człowiek łączy ze sobą osoby, które mogłyby razem prowadzić biznes lub efektywnie współpracować. Wiedzą o tym założyciele MasterMatch.Online - platformy networkingowej dla przedsiębiorców, kadry decyzyjnej oraz profesjonalnych usługodawców B2B, która służy do budowania relacji i wymiany wiedzy między nimi. Z networkingu można też korzystać, mając pod ręką telefon komórkowy, ponieważ aplikacja jest już dostępna do pobrania w Google Play i Apple Store.

MasterMatch.Online https://mastermatch.online/ działa na zasadzie networkingu i łączy ze sobą osoby, które potrzebują wymienić się wiedzą w obszarach takich jak: zarządzanie procesami, zarządzanie zespołem, budowanie strategii biznesu, finanse, inwestycje, prawo, marketing online i media. To innowacyjny program, dzięki któremu można nawiązać relacje biznesowe z partnerami i ekspertami z całego świata, dzieląc się doświadczeniem i wymieniając praktyczną wiedzą. MasterMatch.Online tym różni się od innych serwisów społecznościowych, jak Linkedin, że algorytm Sztucznej Inteligencji łączy ze sobą najbardziej pasujące osoby na postawie zgłoszonego problemu i wiedzy koniecznej do jej rozwiązania. W ciągu pół godziny można się umówić na wirtualną kawę 1:1 i autentyczną rozmowę video z drugą osobą.

- Algorytm MasterMatch.Online przetwarza język naturalny i potrafi wydobyć znaczenie z tekstu. W kilka sekund określa, jakie kompetencje są wymagane do rozwiązania problemu opisanego w zapytaniu. Gdy Master, czyli przedsiębiorca lub profesjonalista usług biznesowych, publikuje na platformie swój opis, w którym przedstawia się, wymienia swoje kompetencje i obszary wiedzy, jest to pierwszy krok na drodze do szybkiego i dokładnego dopasowania z innym Masterem. Następnie AI obserwuje historię i jakość konsultacji dla zapytań pojawiających się w systemie. Na jej podstawie wiemy, czy dopasowanie dwóch osób było udane czy też nie do końca. Dzięki temu algorytm uczy się na bieżąco, jak poprawić jakość dopasowań - mówi Marek Bryła, współzałożyciel i Dyrektor ds. technologicznych serwisu MasterMatch.Online https://mastermatch.online/

Jak wykorzystując Sztuczną Inteligencję, zyskujemy przewagę w kontaktach biznesowych ?

AI potrafi zobaczyć wzorce danych, których człowiek nie jest w stanie dostrzec ze względu na złożoność problemu i wielką, niemożliwą do przetworzenia dla niego ilość danych. Chociaż Sztuczna Inteligencja ma trudności z wykonywaniem zdroworozsądkowych zadań w prawdziwym świecie, jest biegła w przetwarzaniu i analizowaniu danych znacznie szybciej niż 200 mózgów osób myślących w tym samym czasie. Człowiek, nawet jeśli dysponowałby pamięcią fotograficzną, i tak nie nadążyłby za szybko zmieniającymi się danymi. Poza tym, pozostaje kwestia koordynacji pracy 200 osób, do której i tak potrzebny byłby dodatkowy i wyspecjalizowany program komputerowy. Oprogramowanie AI po analizie wraca z danymi dotyczącymi zsyntetyzowanych kierunków działania. W ten sposób można wykorzystać Sztuczną Inteligencję do oszacowania możliwych konsekwencji każdego działania w biznesie i usprawnienia procesu podejmowania decyzji. Dlatego zamiast zastępować ludzką inteligencję i pomysłowość, AI jest postrzegana jako narzędzie wspierające.

- Globalizacja to trend postępujący i im szybciej polscy przedsiębiorcy nawiążą międzynarodowe kontakty, tym łatwiej będą prowadzić duże biznesy. Sektor IT już od dawna korzysta z AI w zakresie szukania pracy, pracodawcy, czy śledzenia przepływu informacji eksperckich. Biznes został jednak w tyle ze względu na opór przed włączaniem nowości technologicznych do życia codziennego. Pandemia to jednak zmieniła i przedsiębiorcy docenili wygodę i oszczędność czasu, którą dają spotkania biznesowe online przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej merytoryki oraz autentycznego kontaktu z drugą osobą. Nasza platforma MasterMatch.online nawet w 30 minut pozwala umówić się na rozmowę o biznesie, aby zbudować relacje i poznać poziom kompetencji drugiej osoby. Wtedy możemy ocenić, czy po drodze nam w biznesie z drugą osobą, tak samo jak w realnym świecie. Co więcej, dwa razy w miesiącu odbywa się integracja Masterów Biznesu LIVE- ogólnopolska w ostatni czwartek każdego miesiąca oraz międzynardowa w pierwszy czwartek miesiąca, gdzie można nawiazać wartościowe kontakty biznesowe. Aby dołączyć do integracji LIVE, wystarczy się zarejestować na MasterMatch.online i spojrzeć na terminy kolejnych spotkań w zakładce Wydarzenia - dodaje Joanna Mosur, współzałożycielka i Dyrektor ds. operacyjnych MasterMatch.Online https://mastermatch.online/.

MasterMatch.Online jest dostępny na wszystkich przeglądarkach internetowych, a aplikację na telefony komórkowe można pobrać w Apple Store i Google Play.

Więcej informacji https://mastermatch.online/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Face it
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności

W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.

Farmacja

Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.

Prawo

Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.