Komunikaty PR

Jak wybrać odpowiednią choinkę na święta? Castorama podpowiada!

2022-12-12  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Natalia Piekacz
Made in PR

Wejnerta
02-619 Warszawa
n.piekacz|madeinpr.pl| |n.piekacz|madeinpr.pl
783 505 900
madeinpr.pl

W grudniu większość z nas staje przed typowo świątecznymi dylematami: jakie prezenty kupić najbliższym, kiedy rozpocząć przygotowania do Wigilii, jak spędzić ten wyjątkowy czas oraz oczywiście: jaka choinka ozdobi nasz dom. Wydawać by się mogło, że ostatnie pytanie nie jest trudne, a mimo to często nie znajdujemy jednoznacznej odpowiedzi. Obecnie wybór choinek jest bardzo duży, dlatego Castorama podpowiada jakie drzewka bożonarodzeniowe są aktualnie najpopularniejsze.

Pierwsze, zasadnicze pytanie: prawdziwa czy sztuczna? Zarówno pierwsza, jak i druga ma swoje zalety. Sztuczne drzewka są trwałe, nie gubią igieł i będą służyć przez lata. Dzięki temu jest to oszczędność - ponosimy jednorazowy koszt i nie martwimy się nim przez kilka kolejnych lat. Co trzeba jednak przyznać, sztuczne choinki nie zastąpią uroku żywego drzewka, które oprócz estetycznego wyglądu zazwyczaj pięknie pachną. Na co w takim razie się zdecydować?

Stawiając na żywą choinkę, mamy do wyboru kilka możliwości. Drzewko w doniczce czy cięte? Jodła czy świerk? Małe czy duże? W przeszłości w polskich domach królował świerk pospolity. To tradycyjne drzewko można kupić zarówno cięte, jak i w donicy. Jego gałęzie są stosunkowo szerokie, dlatego świerk potrafi być bardzo rozłożysty. Z powodzeniem zawiśnie na nim wiele ozdób. Coraz popularniejsza w Polsce jest także jodła kaukaska. Jej gałęzie są gęstsze, dlatego wystarczy ozdobić ją niewielką liczbą bombek. Ukorzenione drzewko w donicy po okresie świątecznym warto posadzić w ogrodzie, aby dać mu drugie życie. Chcąc cieszyć się wysokim drzewkiem – pozostaje nam wybór ciętego. Warto wziąć również pod uwagę indywidualne preferencje dotyczące np. kształtu i gęstości gałęzi. Przed ostatecznym wyborem można zapoznać się z opisem cech i zdjęciami drzewek online: https://bit.ly/3iKfWs6.   

Jeśli nie chcemy kupować żywej choinki, równie dobrym wyborem będzie jej sztuczny odpowiednik. Jego główną zaletą jest wytrzymałość, dlatego powinno być wykonane z wysokiej jakości, trwałych materiałów. Wybór sztucznego drzewka od sprawdzonego dostawcy zapewni wieloletnie użytkowanie. Taka inwestycja to także oszczędność czasu i wysiłku, których nie musimy tracić na kolejny zakup przed świętami Bożego Narodzenia. Co więcej, nie gubi igieł, więc zachowamy większy porządek. Sztuczna choinka ma jeszcze jedną zaletę - są ich niezliczone rodzaje, dlatego można wybrać taką, która idealnie będzie pasować do wystroju naszego wnętrza. Mają one różne kolory, są ośnieżone, mogą mieć wbudowane lampki LED, być ozdobione szyszkami czy zostać wykonane na wysokim pniu. Ograniczyć nas może jedynie wyobraźnia.

Czy zakup choinki musi być drogi? Nie. W sieci sklepów Castorama dostępne są drzewka w rozsądnych cenach, a ich jakość jest sprawdzona przez wiele zadowolonych klientów. Dodatkowo, do 26 grudnia 2022 otrzymamy 30 zł zwrotu na kartę podarunkową za każde wydane 200 zł na choinki i ozdoby świąteczne. Szczegóły promocji dostępne są na: https://www.castorama.pl/lp/gazetka-wszystko-gotowe-na-swieta. 

Po więcej świątecznych inspiracji zapraszamy na https://www.castorama.pl/.

***

Castorama Polska Sp. z o.o. jest liderem w kategorii polepszania warunków mieszkaniowych w naszym kraju. Firma uruchomiła swój pierwszy sklep w 1997 roku. Obecnie prowadzi sprzedaż w 96 sklepach w różnych częściach Polski. Zapewnia również klientom w całym kraju dostęp do oferty on-line. Spółka zatrudnia prawie 13 tys. pracowników. Castorama Polska Sp. z o.o. jest częścią Kingfisher plc, międzynarodowej spółki posiadającej 1470 sklepów w 8 krajach Europy – szczegóły na stronach castorama.pl oraz kingfisher.com. Więcej o działaniach firmy w zakresie zrównoważonego rozwoju można przeczytać na stronie Zrównoważony rozwój (castorama.pl).

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.