Jak wybrać odpowiednią choinkę na święta? Castorama podpowiada!
Made in PR
Wejnerta
02-619 Warszawa
n.piekacz|madeinpr.pl| |n.piekacz|madeinpr.pl
783 505 900
madeinpr.pl
W grudniu większość z nas staje przed typowo świątecznymi dylematami: jakie prezenty kupić najbliższym, kiedy rozpocząć przygotowania do Wigilii, jak spędzić ten wyjątkowy czas oraz oczywiście: jaka choinka ozdobi nasz dom. Wydawać by się mogło, że ostatnie pytanie nie jest trudne, a mimo to często nie znajdujemy jednoznacznej odpowiedzi. Obecnie wybór choinek jest bardzo duży, dlatego Castorama podpowiada jakie drzewka bożonarodzeniowe są aktualnie najpopularniejsze.
Pierwsze, zasadnicze pytanie: prawdziwa czy sztuczna? Zarówno pierwsza, jak i druga ma swoje zalety. Sztuczne drzewka są trwałe, nie gubią igieł i będą służyć przez lata. Dzięki temu jest to oszczędność - ponosimy jednorazowy koszt i nie martwimy się nim przez kilka kolejnych lat. Co trzeba jednak przyznać, sztuczne choinki nie zastąpią uroku żywego drzewka, które oprócz estetycznego wyglądu zazwyczaj pięknie pachną. Na co w takim razie się zdecydować?
Stawiając na żywą choinkę, mamy do wyboru kilka możliwości. Drzewko w doniczce czy cięte? Jodła czy świerk? Małe czy duże? W przeszłości w polskich domach królował świerk pospolity. To tradycyjne drzewko można kupić zarówno cięte, jak i w donicy. Jego gałęzie są stosunkowo szerokie, dlatego świerk potrafi być bardzo rozłożysty. Z powodzeniem zawiśnie na nim wiele ozdób. Coraz popularniejsza w Polsce jest także jodła kaukaska. Jej gałęzie są gęstsze, dlatego wystarczy ozdobić ją niewielką liczbą bombek. Ukorzenione drzewko w donicy po okresie świątecznym warto posadzić w ogrodzie, aby dać mu drugie życie. Chcąc cieszyć się wysokim drzewkiem – pozostaje nam wybór ciętego. Warto wziąć również pod uwagę indywidualne preferencje dotyczące np. kształtu i gęstości gałęzi. Przed ostatecznym wyborem można zapoznać się z opisem cech i zdjęciami drzewek online: https://bit.ly/3iKfWs6.
Jeśli nie chcemy kupować żywej choinki, równie dobrym wyborem będzie jej sztuczny odpowiednik. Jego główną zaletą jest wytrzymałość, dlatego powinno być wykonane z wysokiej jakości, trwałych materiałów. Wybór sztucznego drzewka od sprawdzonego dostawcy zapewni wieloletnie użytkowanie. Taka inwestycja to także oszczędność czasu i wysiłku, których nie musimy tracić na kolejny zakup przed świętami Bożego Narodzenia. Co więcej, nie gubi igieł, więc zachowamy większy porządek. Sztuczna choinka ma jeszcze jedną zaletę - są ich niezliczone rodzaje, dlatego można wybrać taką, która idealnie będzie pasować do wystroju naszego wnętrza. Mają one różne kolory, są ośnieżone, mogą mieć wbudowane lampki LED, być ozdobione szyszkami czy zostać wykonane na wysokim pniu. Ograniczyć nas może jedynie wyobraźnia.
Czy zakup choinki musi być drogi? Nie. W sieci sklepów Castorama dostępne są drzewka w rozsądnych cenach, a ich jakość jest sprawdzona przez wiele zadowolonych klientów. Dodatkowo, do 26 grudnia 2022 otrzymamy 30 zł zwrotu na kartę podarunkową za każde wydane 200 zł na choinki i ozdoby świąteczne. Szczegóły promocji dostępne są na: https://www.castorama.pl/lp/gazetka-wszystko-gotowe-na-swieta.
Po więcej świątecznych inspiracji zapraszamy na https://www.castorama.pl/.
***
Castorama Polska Sp. z o.o. jest liderem w kategorii polepszania warunków mieszkaniowych w naszym kraju. Firma uruchomiła swój pierwszy sklep w 1997 roku. Obecnie prowadzi sprzedaż w 96 sklepach w różnych częściach Polski. Zapewnia również klientom w całym kraju dostęp do oferty on-line. Spółka zatrudnia prawie 13 tys. pracowników. Castorama Polska Sp. z o.o. jest częścią Kingfisher plc, międzynarodowej spółki posiadającej 1470 sklepów w 8 krajach Europy – szczegóły na stronach castorama.pl oraz kingfisher.com. Więcej o działaniach firmy w zakresie zrównoważonego rozwoju można przeczytać na stronie Zrównoważony rozwój (castorama.pl).

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rząd zapowiada nową strategię wspierającą polski kapitał. Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji państwowych
Premier Donald Tusk podczas otwarcia wiosennej odsłony Europejskiego Forum Nowych Idei zapowiedział nową politykę gospodarczą, opartą na odbudowie i repolonizacji krajowej gospodarki. Przy wyborze wykonawców w państwowych inwestycjach mają być promowane polskie firmy, a zadaniem administracji ma być dbanie o interes narodowy. – Wydaje mi się, że powinniśmy jednak przede wszystkim patrzeć na to, kto i jak skutecznie będzie wspierał polskie firmy, inwestycje, bo to jest to, czego potrzebujemy – ocenia dr Henryka Bochniarz, przewodnicząca Rady Głównej Konfederacji Lewiatan.
Finanse
Członek RPP spodziewa się obniżki stóp procentowych już w maju, może nawet o 50 pb. Potem dyskusja o kolejnej obniżce możliwa w lipcu

Nie najlepsze dane z gospodarki w I kwartale roku oraz inflacja o połowę niższa niż w chwili ostatniej obniżki stóp – to zdaniem Ludwika Koteckiego, członka RPP, wystarczająco mocne powody przemawiające za cięciem kosztu pieniądza już na majowym posiedzeniu. W grze może być nawet 50 punktów bazowych na początek, a do końca roku dwa razy tyle. Podwyższona niepewność w globalnej gospodarce spowodowana polityką administracji w Waszyngtonie to dodatkowy czynnik, który powinien wesprzeć decyzję o poluzowaniu polityki pieniężnej.
Prawo
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP. Urząd zyska nowe kompetencje

Zgodnie z procedowaną ustawą Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców stanie się Rzecznikiem Praw Przedsiębiorców i zyska nowe uprawnienia. Wśród nich najważniejsze to możliwość reprezentowania wszystkich przedsiębiorstw, niezależnie od ich wielkości, i rolników, a także inicjatywa ustawodawcza. Ustawą w kolejnych tygodniach ma się zająć rząd.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.