Jaki dysk do NAS? Dyski Seagate Ironwolf Pro 18 TB z certyfikatem firmy Asustor
Najważniejszym elementem każdego NAS-a są napędy, na których składowane są dane. Tylko jakie dyski wybrać? Firma Asustor stara się ułatwić to zadanie i poddaje nośniki rozmaitym testom. Pomyślnie przeszły je m.in. twardziele Seagate Ironwolf Pro 18 TB, uzyskując certyfikat producenta.
Lawinowo rosnąca ilość danych to wyzwanie, z którym zmagają się zarówno firmy, jak i osoby prywatne. Dyskom NAS stawiane są coraz wyższe wymagania względem ich pojemności i wydajności. Dlatego też firma Asustor nieustannie poddaje testom dostępne na rynku dyski twarde. Celem jest zapewnienie najlepszej możliwej kompatybilności z dyskami sieciowymi NAS, które oferuje. Ta zaś ma przekładać się na spokój ducha osób, które zdecydują się na zestaw z akredytacją daną przez specjalistów samego producenta.
Jednym z nośników, który otrzymał w ostatnim czasie certyfikat firmy Asustor jest Seagate ST18000NE000 Ironwolf Pro 18 TB. Jest to napęd w obudowie 3,5”, którego talerze wirują z prędkością 7200 obrotów na minutę. Dzięki technologii zapisu prostopadłego oferuje on pojemność 18 TB. Wykorzystujący interfejs SATA 6 Gbps model jest objęty pięcioletnią gwarancją producenta i trzyletnim planem odzyskiwania danych Rescue Data Recovery.
Na początek certyfikatem świadczącym o bezproblemowym działaniu objęto konfiguracje z dyskami NAS z serii Lockerstor 2, 4, 8 i 10 oraz Asustor AS4002T, AS4004T, AS5202T i AS5304T. Producent zapowiada jednak, że lista modeli, z którymi Seagate Ironwolf Pro 18 TB wzorowo współpracuje, powinna już wzbogacić się o kolejne pozycje. Osoby, które wahają się, jaki dysk do NAS wybrać, mogą sprawdzić, czy wybrany model jest kompatybilny i otrzymał certyfikat firmy Asustor na specjalnej stronie.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.