Jakie aplikacje warto pobrać na smartfon? Pomoże MoreApps
MoreApps to aplikacja, która pozwala sprawdzić i zainstalować najbardziej popularne i najczęściej pobierane aplikacje w Polsce. W dowolnym momencie w aplikacji można również zobaczyć, co chętnie pobierają na smartfony użytkownicy z innych krajów, na przykład Wielkiej Brytanii, Szwecji czy Grecji. Aplikacja daje tym samym możliwość pobierania aplikacji i gier, które nie są dostępne na rodzimym rynku, ale są popularne w Europie. Aplikacje podzielone są na wygodne kategorie, na przykład Biznes, Komunikacja, Edukacja, Rozrywka czy Gry, dzięki czemu łatwo można znaleźć to, co najbardziej interesujące.
MoreApps pozwala również znaleźć i zainstalować na nowych urządzeniach Huawei te aplikacje, których nie ma w sklepie z aplikacjami Huawei AppGallery. Dzięki temu oszczędza czas potrzebny na wyszukiwanie plików instalacyjnych interesujących aplikacji – MoreApps zapewnia użytkownikom szereg linków do sprawdzonych źródeł, z których można pobrać upragnioną aplikację czy grę. Co więcej, jeśli użytkownik nie znajdzie pożądanej aplikacji, program sam podpowie alternatywne aplikacje o podobnym działaniu i funkcjach.
Dzięki MoreApps użytkownicy nowych smartfonów Huawei mogą w kilka minut pobrać niedostępne na tych urządzeniach aplikacje takie jak YouTube, Google Maps czy Netflix.
Aplikację MoreApps można pobrać ze sklepu Huawei AppGallery na najnowsze urządzenia Huawei oparte o ekosystem HMS – czyli na smartfony Huawei Mate 30 Pro, Huawei Mate Xs, całą serię Huawei P40 oraz najnowsze smartfony z serii Y.
Jak nowe technologie i AI kształtują przyszłość biznesu
2024 rokiem integracji sztucznej inteligencji według raportu UiPath
Nowe badania Salesforce: jest 5 typów osobowości z różnym podejściem do AI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Transport
Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa
Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.
Prawo
Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy
W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.