Komunikaty PR

Japan Tobacco International w Fabryce Norblina

2020-04-28  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

JTI Polska podpisała z Grupą Capital Park umowę najmu na 8,5 tys. m kw. nowoczesnej powierzchni biurowej w Fabryce Norblina. Znajdzie się tam Globalne Centrum Usług Biznesowych JTI, które będzie obsługiwało firmę na całym świecie.  Pracownicy Centrum wprowadzą się do kompleksu biurowego w drugim kwartale 2021 roku. 

Biura Globalnego Centrum Usług Biznesowych JTI zajmą aż trzy poziomy nowoczesnego kompleksu. Docelowo mają pomieścić 850 osób. Pracownicy JTI będą mieli też do dyspozycji taras na dachu budynku. Kontrakt z JTI to obecnie największa umowa najmu podpisana w Fabryce Norblina. 

 Globalne Centrum Usług Biznesowych to kolejna strategiczna inwestycja JTI w Polsce. Obecnie rekrutujemy pracowników do Centrum i wybór Fabryki Norblina na docelową lokalizację biura był starannie przemyślany – mówi Paulo Lopes, dyrektor generalny warszawskiego Centrum.  – JTI to lider wśród pracodawców w kraju i na świecie, w tym roku po raz kolejny zajęliśmy 1. miejsce w rankingu Top Employers Polska. Fabryka Norblina daje nam najwyższej jakości biuro, zaprojektowane według naszych potrzeb, i świetną lokalizację w centrum stolicy, co umacnia naszą pozycją najlepszego pracodawcy – dodaje.

Tak jak w innych inwestycjach biurowych z portfolio Grupy Capital Park, tak i tu realizowany będzie autorski koncept BIURO PLUS, według którego w każdym z projektów grupy wdrażane są indywidualne rozwiązania mające na celu wsparcie potrzeb najemców. Ich podstawą są: wysokiej jakości architektura, ekologia i zrównoważony rozwój, zieleń i jakość otoczenia, promocja sportu i aktywności fizycznej, sztuka i kultura w przestrzeniach wspólnych, szeroki wachlarz usług, jednym słowem tworzenie z miejsc pracy przyjemnych przestrzeni.

 Fabryka Norblina to miejsce szczególne. Cały czas pracujemy nad tym, aby nasz projekt nie był tylko kolejną inwestycją na mapie Warszawy – podkreśla Kinga Nowakowska, dyrektor operacyjna i członek zarządu w Grupie Capital Park. Zależy nam na stworzeniu nowoczesnej, komfortowej przestrzeni biurowej, jak również miejsca tętniącego życiem po godzinach pracy, z szeroką ofertą rozrywkową, gastronomiczną, usługową, handlową, kulturalną oraz wellness  dodaje Nowakowska.

Wśród najemców zrewitalizowanej Fabryki Norblina znajdzie się m.in. BioBazar (1.800 m kw.), butikowe kino z siedmioma salami (3.300 m kw.), foodhall z ponad 20 konceptami gastronomicznymi (3.200m kw.), Piano Bar z muzyką na żywo (408 m kw), a także liczne restauracje.

Fabryka Norblina zaoferuje 65 tys. mkw. powierzchni użytkowej, z czego 41 tys. mkw. będą stanowiły biura. Pozostałe ponad 24 tys. mkw. będzie połączeniem kilku funkcji: rozrywkowej, gastronomicznej,  usługowej, handlowej, kulturalnej oraz wellness. Dla użytkowników kompleksu został przewidziany 4-poziomowy, podziemny parking na 720 miejsc parkingowych oraz 200 dedykowanych miejsc dla rowerzystów. Budynki będą wyposażone w szereg ekologicznych rozwiązań - w fazie projektowej otrzymały precertyfikację BREEAM na poziomie Very Good. Dla upamiętnienia historii zakładów przy ulicy Żelaznej, inwestor tworzy Otwarte Muzeum Dawnej Fabryki Norblina. Każdy, kto w przyszłości będzie korzystał z biur, strefy handlowej, usługowej czy gastronomicznej będzie mógł zetknąć się z historią tego miejsca. Stąd koncepcja muzeum otwartego, które powstanie na terenie całego kompleksu.

Inwestorem i pomysłodawcą rewitalizacji Fabryki Norblina jest Grupa Capital Park. Za projekt architektoniczny odpowiada pracownia PRC Architekci. Głównym wykonawcą jest firma Warbud SA, z którą współpracują m.in. Soletanche Polska, Maat4 i TKT Engineering. Za działania związane z konserwacją zabytków odpowiada firma Monument Service. Projekt jest finansowany z  kredytów udzielonych przez banki Pekao SA (99,3 mln euro) oraz Europejski Bank Inwestycyjny (60 mln euro).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości BRAK ZDJĘCIA
2024-12-23 | 14:15

Centrum Marszałkowska z nowym najemcą

Centrum Marszałkowska już w 2025 roku poszerzy swoją ofertę o Zdrofit, klub największej sieci fitness w Polsce. Zajmie on powierzchnię ponad 1 865 mkw. w tym doskonale skomunikowanym budynku biurowo-handlowo-usługowym. Nowy najemca
Nieruchomości Grupa Murapol zaprasza na ostatni w 2024 roku Mieszkaniowy Dzień Otwarty
2024-12-23 | 08:00

Grupa Murapol zaprasza na ostatni w 2024 roku Mieszkaniowy Dzień Otwarty

Trwa wielkie odliczanie do końca 2024 roku. A gdyby tak pożegnać mijający czas w spektakularnym stylu, zostając właścicielem nowoczesnego mieszkania, a przy okazji otrzymać wyjątkowy,
Nieruchomości Aurec Home laureatem Symbolu Nowoczesnego Budownictwa 2024
2024-12-22 | 01:00

Aurec Home laureatem Symbolu Nowoczesnego Budownictwa 2024

Aurec Home został uhonorowany prestiżową nagrodą Symbol 2024 w kategorii Symbol Nowoczesnego Budownictwa. To wyjątkowe wyróżnienie podkreśla zaangażowanie dewelopera w realizację

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prawo

W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi

W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.