Komunikaty PR

„Jedna to za mało” – Wawel rusza z konkursem wspierającym kategorię czekolad

2020-10-19  |  11:51
Biuro prasowe

 

19 października Wawel rusza z ogólnopolskim konkursem dla konsumentów pod hasłem „Jedna to za mało”, który wspiera całą kategorię czekolad. Aktywacja jest częścią jesiennej kampanii promującej czekolady i zachęca do zapoznania się z bogatym portfolio marki Wawel.

We wrześniu tego roku Wawel promował swoje czekolady m.in. w spotach telewizyjnych. Z kolei od 19 października kategorię wspierać będzie konkurs dla konsumentów pod hasłem „Jedna to za mało”. Jego mechanizm opiera się na premiowaniu większych zakupów, co równocześnie może zainspirować konsumentów to spróbowania kolejnych propozycji spośród szerokiej gamy czekolad z Wawelu. Konkurs obejmuje zarówno czekolady klasyczne 100g - pełne i nadziewane, duże – dostępne w oryginalnej formie z całusami, jak również gorzkie czekolady Premium z wysoką zawartością ziarna kakaowca z certyfikatem Rainforest Alliance oraz nowe czekolady „Ziarna Świata”. Na czas trwania akcji konkursowej przygotowano dedykowane formy podania – wielopaki klasycznych czekolad Wawel i specjalne, konkursowe banderole.

 

Na konsumentów czekają atrakcyjne nagrody. W każdym tygodniu do wygrania jest ekspres do kawy i 100 kuponów Sodexo o wartości 100 zł. Zasady są niezwykle proste. Aby wziąć udział w konkursie wystarczy kupić minimum dwie dowolne czekolady Wawel. Następnie, korzystając ze strony www.jednatozamalo.pl – napisać, którą z czekolad lubi się najbardziej i dlaczego. Konkurs trwa od 19 października do 15 listopada 2020. Aktywację wspiera silna kampania reklamowa w digitalu, zaś w punktach sprzedaży - specjalne materiały POS.

 

Czekoladowa jesień marki Wawel to nie tylko sprzedażowe wsparcie dla kategorii, ale i nowości produktowe. Wawel wprowadził właśnie do swojego portfolio nową linię gorzkich czekolad „Ziarna Świata”, które powstają z jedynie trzech składników i oparte są o ziarno kakaowca pochodzące z regionalnych plantacji w Kamerunie, Wenezueli i Ghanie. Produkty te oferowane są w matowych, kartonikowych opakowaniach z charakterystycznymi motywami nawiązującymi do regionów pochodzenia. Podobna zmiana dotknęła również Czekolady Premium – 70% cocoa, 90% cocoa oraz trzy warianty 70% cocoa – ze skórką pomarańczy, z cząstkami miętowymi oraz z drobinkami kawy i kakaowca. Wszystkie gorzkie Czekolady Premium od jesieni tego roku dostępne będą w eleganckich kartonikach.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy BRAK ZDJĘCIA
2024-04-26 | 12:00

Zebra Technologies uruchamia program wyróżnień dla zrównoważonego rozwoju

Warszawa, Polska – 24 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających firmom inteligentne łączenie danych, zasobów i ludzi, ogłosiła dziś
Przemysł spożywczy Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty
2024-04-25 | 13:00

Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty

Produkcja pierwszej MINIczekolady Danusia rozpoczęła się na początku XX wieku, kiedy to krakowski Mistrz Czekolady - Adam Piasecki - stworzył wyjątkową recepturę, a sam produkt nazwał
Przemysł spożywczy Think tank Żywność dla Przyszłości prezentuje wnioski z raportu „Talerz Polaka
2024-04-24 | 16:00

Think tank Żywność dla Przyszłości prezentuje wnioski z raportu „Talerz Polaka"

Obchody Dnia Ziemi, jak co roku, są okazją do refleksji na temat naszego wpływu na kondycję planety. W kwietniu br. mija rok od utworzenia Interdyscyplinarnego Centrum Analiz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.