Komunikaty PR

Jedyny taki Intersport w Polsce w Atrium Promenada!

2022-12-19  |  11:40
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 4.46 MB )

W galerii handlowej Atrium Promenada na warszawskiej Pradze otworzył się pierwszy w Polsce dwupoziomowy salon marki Intersport! Jest to zupełnie nowy, innowacyjny koncept marki, oferującej szeroką ofertę odzieży i akcesoriów sportowych, także tych z wyższej półki. Intersport w Promenadzie to również odpowiedź na zapotrzebowania klientów zainteresowanych zaawansowanymi technologicznie produktami.

 

Dzięki gruntownej modernizacji praska galeria należąca do firmy Atrium Poland Real Estate przyciąga coraz więcej nowych najemców, zwłaszcza tych z asortymentem premium, a także dobrze rozpoznawalne marki debiutujące na rynku z kolejnymi nowatorskimi konceptami. Nie tak dawno byliśmy świadkami otwarcia w Atrium Promenada chociażby pierwszego w stolicy salonu BOSS w nowym koncepcie tej marki – Pre BOSSed. W ostatni piątek do portfolio praskiego centrum handlowego dołączył Intersport, otwierając pierwszy w Polsce dwupoziomowy sklep w formacie 2.0.

 

Sklepy Intersport są dobrze zadomowione na polskim rynku, firma z powodzeniem zajmuje się sprzedażą detalicznych artykułów turystycznych i sportowych. Po raz pierwszy jednak w naszym kraju powstał salon zmodernizowany w myśl globalnego hasła: „The Heart of Sport”, które ma motywować konsumentów do podejmowania różnorodnych aktywności. INTERSPORT 2.0 w Atrium Promenada to sklep dwupoziomowy, o łącznej powierzchni ok. 1 600 m2 i nowoczesnym designie. Celem ułatwienia klientom poruszania się po lokalu, został on podzielony na strefy.

 

Zarówno wystrój nowego, zmodernizowanego wnętrza naszej galerii, jej dogodna lokalizacja, jak i zróżnicowane portfolio najemców, czynią z Promenady miejsce idealne do testowania nowatorskich konceptów. Intersport nie tylko uzupełni ofertę sportową centrum, na którą składają się brandy 4F, Under Armour, New Balance, Sizeer czy Strefa Mocy, ale będzie stanowić całkiem świeżą propozycję dla aktywnych klientów, jednocześnie przykładających dużą wagę do jakości i zaawansowania technologicznego produktów. Asortyment Intersport jest dedykowany miłośnikom wielu sportowych dyscyplin i aktywności.
W naszym centrum swoją siedzibę ma także klub fitness Zdrofit oraz szkoła tańca dla dzieci Egurrola Dance Kids. Jesteśmy zatem przekonani, że obecność nowego salonu spotka się z ogromnym zainteresowaniem naszych klientów
. – mówi Anna Tana, Leasing Director Atrium Poland Real Estate.

 

Dwupoziomowy salon INTERSPORT 2.0 w Atrium Promenada znajduje się na poziomie 0, przy wejściu od strony ul. Ostrobramskiej.

 

 

 

Więcej informacji na stronie: https://przebudowa.warszawa.promenada.com/ oraz https://warszawa.promenada.com/ i https://piatywymiar.promenada.com/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.