Komunikaty PR

Jedź i wygrywaj. Zamów przejazd Uberem i wygraj nawet 450 zł na loty z Kiwi.com

2021-09-07  |  09:30

Już od kilku sezonów wrzesień zyskuje miano najlepszego miesiąca na wakacje. Mniejsze tłumy, niższe ceny, większa dostępność. Ci, którzy nie mogą skorzystać z urlopu, szukają chociaż ofert na przedłużony weekend.  Dzięki partnerstwu Uber oraz Kiwi.com można zgarnąć nawet 450 zł na swój city-break. Jak? Grając w grę.

Jest wiele rodzajów podróżników: spontanicznych, kupujących bilety na ostatnią chwilę, żądnych przygód, którzy szukają lotów w najbardziej odległe miejsca naszej planety. Są też tacy, którzy planują swoją podróż z półrocznym wyprzedzeniem. Wszystkich łączy jedno - miłość do zwiedzania świata, najlepiej w przystępnej cenie. Z pomocą przychodzi platforma Uber, oraz serwis Kiwi.com, których misją jest zapewnienie bezpiecznych i sprawnych podróży.

Co będziesz robić podczas przejazdu z Uberem? Będę grał w grę.

Dla wszystkich użytkowników aplikacji Uber, Kiwi.com przygotowało specjalną grę, w której można wygrać nawet 450 zł do wykorzystania na zakup biletów lotniczych. Od 2 września przez dwa miesiące, podczas przejazdów z Uberem pasażerowie będą zachęcani do zagrania w grę. W trakcie wyzwania użytkownicy będą mogli przetestować swój refleks i zdobyć zniżki na kolejne rezerwacje za pośrednictwem Kiwi.com. Co ważne, każda osoba może zagrać więcej niż raz, a tym samym zdobyć wiele zniżek. Vouchery będzie można wykorzystać do 31 grudnia 2021. 

Spakowani są wygrani

Dołączenie do konkursu jest bardzo proste. Aby móc powalczyć o nagrody wystarczy:

  1. Zamówić przejazd za pośrednictwem platformy Uber
  2. Po wejściu do pojazdu użytkownik otrzyma powiadomienie zapraszające do wzięcia udziału w grze
  3. Kliknąć link oraz wpisać imię, nazwisko i adres mailowy
  4. Zatwierdzić dane, nacisnąć przycisk start
  5. Zadaniem gracza jest napełnienie walizki podróżnej jak największą liczbą przedmiotów w ciągu pół minuty
  6. Aby napełnić walizkę, należy jak najszybciej naciskać zielony przycisk na dole ekranu
  7. Po upłynięciu czasu aplikacja poinformuje o wygranej nagrodzie.

W ramach partnerstwa od 18 sierpnia, rezerwując podróż za pośrednictwem Kiwi.com, użytkownicy otrzymają zniżkę o wartości 50 proc. na pierwszy przejazd zamówiony przez aplikację Uber. 

Regulamin oraz dodatkowe informacje na temat konkursu znajdują się na kiwi.com.

O Uber:

Uber to firma technologiczna, która łączy użytkowników aplikacji z kierowcami korzystającymi z platformy, aby współdzielić swój przejazd z innymi, oferować możliwość przywiezienia posiłku bądź przewiezienia przesyłki. Platforma Uber działa w ponad 10 000 miast w 69 państwach na całym świecie, usprawniając sposób, w jaki ludzie poruszają się po współczesnych metropoliach. W Polsce Uber jest dostępny w 9 miastach: Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Lublinie, Szczecinie i na Śląsku. Więcej informacji na temat firmy Uber oraz jej usług można znaleźć na: http://uber.com/pl/

O Kiwi.com:

Kiwi.com jest wiodącą firmą z obszaru travel-tech założoną w 2012 roku. Jej zastrzeżony algorytm - Virtual Interlining - pozwala użytkownikom planować unikalne trasy łączące loty i transport naziemny wybierając wśród ofert od ponad 800 przewoźników. Kiwi.com obsługuje ponad 100 milionów wyszukiwań każdego dnia i zatrudnia ponad 1000 osób na całym świecie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.