Join UP! Polska z pionierską gwarancją. Firma otwiera nowe perspektywy rozwoju
Join UP! Polska jako pierwsza na przestrzeni ostatnich lat firma w naszym kraju zdecydowała się na zabezpieczenie finansowe w postaci gwarancji bankowej. Taki pionierski ruch pozytywnie wpływa zarówno na funkcjonowanie rodzimego rynku, jak i całej Grupy Join UP!, aktywnej również w innych państwach Unii Europejskiej. Ważną rolę w procesie transformacji odegrali agenci turystyczni, którzy wspierają zmianę.
Join UP! Polska jest prekursorem na rynku usług turystycznych. Spółka jako pierwsza w ostatnich latach w Polsce zdecydowała się na zabezpieczenie finansowe w postaci gwarancji bankowej, a nie gwarancji udzielanej przez podmioty działające na rynku ubezpieczeń czy za pośrednictwem rachunku powierniczego.
Takie rozwiązanie pozwala na zgodne z literą prawa i przede wszystkim bezpieczne dla klientów świadczenie usług turystycznych. Ponadto, poszerza ono możliwości biur podróży w zakresie uzyskiwania wymaganych przez przepisy gwarancji. Pokazuje również, że ta droga jest możliwa nie tylko w teorii, ale także w praktyce. To z kolei w przyszłości może przyczynić się do zwiększenia konkurencji w kontekście udzielania zabezpieczeń dla branży turystycznej, co leży zarówno w interesie rynku, jak i turystów.
– Jesteśmy dumni, że Join UP! Polska jest liderem transformacji sektora turystycznego. Wybór gwarancji bankowej to duża zmiana, nawiązująca do najlepszych praktyk stosowanych w krajach Unii Europejskiej. Wymagała ona aprobaty nie tylko ze strony naszych kluczowych interesariuszy, ale także ważnych partnerów biznesowych, w tym agencji turystycznych, które mocno wsparły nas w tym procesie i zaufały obranemu przez nas kierunkowi. To pokazuje, że Join UP! Polska jest niezwykle silną marką, cieszącą się wiarygodnością – podkreśla Anna Staszewska, prezes zarządu Join UP! Polska.
Grupa Join UP! łączy siły na rynku Unii Europejskiej
Gwarancja udzielona spółce Join UP! Polska przez łotewski RIB Bank (Reģionālā investīciju banka) na kwotę 9 460 000 PLN – dostosowaną do planowanych obecnie przez spółkę przychodów – została już potwierdzona przez Marszałka Województwa Mazowieckiego. Nadzorowany przez Europejski Bank Centralny i notyfikowany w Komisji Nadzoru Finansowego RIB Bank to podmiot udzielający podobnych zabezpieczeń innym spółkom z Grupy Join UP!, funkcjonującym na rynkach Unii Europejskiej. W ten sposób zapewniona została synergia, pozytywnie wpływająca na wewnętrzne procesy decyzyjne, integrująca działania Grupy i wzmacniająca jej pozycję negocjacyjną na unijnym rynku gwarancyjnym.
Spółka Join UP! – w oparciu o gwarancję bankową oraz ubezpieczenia indywidualne turystów – w pełni bezpiecznie i w zgodzie z przepisami prawa świadczy usługi turystyczne. Firma wpisana jest w prowadzoną przez Ministerstwo Sportu i Turystyki Centralną Ewidencję Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych.
O firmie:
Join UP! Polska powstał w 2023 roku. Firma wpisana jest w prowadzoną przez Ministerstwo Sportu i Turystyki Centralną Ewidencję Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych.
Działa pod międzynarodową marką touroperatora Join UP!, założoną w 2010 roku na Ukrainie. Podmioty działające pod marką Join UP! są reprezentowane również w Ukrainie, w Kazachstanie, Estonii, na Łotwie, Litwie, w Mołdawii, Polsce i Rumunii, a wkrótce planowana jest ekspansja na inne kraje europejskie. Organizacje działające pod marką Join UP!™ wraz ze SkyUp Airlines są częścią grupy biznesowej Join UP! & SkyUp Airlines. W maju 2023 r. SkyUp MT, europejska linia lotnicza, uzyskała certyfikat przewoźnika lotniczego (AOC), certyfikat organizacji zarządzającej ciągłą zdatnością do lotu (CAMO) oraz licencję przewoźnika lotniczego (AOL). Od 2023 roku grupa firm zatrudnia ponad 1400 pracowników we wszystkich krajach, w których prowadzi działalność.

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.