Just GYM zadebiutuje w Gemini Park Bielsko-Biała

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Dział leasingu Gemini Holding podpisał właśnie wieloletnią umowę najmu z siecią Just GYM. W jej efekcie, już w IV kwartale 2022 r., w galerii zadebiutuje mający aż 2,2 tys. m kw. nowoczesny klub fitness. Pod względem powierzchni będzie to jedno z największych tego typu miejsc w Bielsku-Białej.
– Just GYM to silna i dynamicznie rozwijająca się sieć, posiadająca już 24 kluby w największych polskich miastach, w dodatku w niezwykle atrakcyjnych dla klientów lokalizacjach. Niebawem do tej coraz dłuższej listy miejsc, w których można zadbać o zdrowie i kondycję, dołączy także Gemini Park Bielsko-Biała – mówi Joanna Zemczak, Head of Lease w Gemini Holding.
– Lokalizacja w Gemini Park będzie pierwszą należącą do tego brandu na Podbeskidziu. Jesteśmy przekonani, że nowoczesna formuła klubu fitness, jaką zaproponuje nasz nowy najemca, sprawi, że miejsce szybko stanie się najpopularniejszą tego typu destynacją w mieście i regionie – mówi.
Dla Gemini Park tak duże otwarcie to ogromna szansa. Just GYM stworzy nie tylko nowy fundament pod ofertę sportowo-rekreacyjną galerii, ale także wzmocni ofertę szeroko pojętych atrakcji czasu wolnego, których w obiekcie przybywa. – Pokładamy duże nadzieje związane z tym otwarciem – komentuje Joanna Zemczak.
– Zwłaszcza, że postawiliśmy na stabilnego partnera, za którym stoi Medicover i który odważnie myśli o przyszłości, opierając się wyzwaniom rynkowym, jakie przyniosła pandemia w branży fitness. Just GYM ma także świeże spojrzenie na swoje usługi, co będzie zapewne dla wielu mieszkańców regionu ogromnym atutem przy wyborze. Poszukując nowego partnera zależało nam na marce, która przyciągnie klienta i będzie działać przez lata – dodaje.
Co zaoferuje Just GYM? Przede wszystkim nowy klub fitness ma być w pełni zautomatyzowany i dostępny dla użytkowników przez 24 godziny i 7 dni w tygodniu, a także świetnie wyposażony. Dostępne ma być tutaj aż 7 stref treningowych, w tym m.in. cardio, cycling, strefa wolnych ciężarów i maszyn półwolnych czy CrossFit. Prowadzone będą także zajęcia grupowe np. Just ABT, Just Boxing, Just Combat czy Just Step.
– Konsekwentnie realizujemy nasz plan rozwoju sieci, wchodząc na atrakcyjne dla nas rynki. Cieszymy się, że nasz lokalny debiut na Podbeskidziu będzie miał miejsce w Gemini Park Bielsko-Biała, jednej z najpopularniejszych galerii w tym regionie. Taka lokalizacja to dla nas ogromna szansa na to, aby dotrzeć do nowych klientów i szybko zbudować grono wiernych użytkowników – mówi Paweł Ciszek, Prezes Zarządu Just GYM.
– Liczymy, że nasz launch będzie niezwykle udany. Tym bardziej, że bielski rynek, chociaż nasycony, spragniony jest nowości. Jesteśmy przekonani, że naszą ofertą idealnie wpasujemy się w oczekiwania lokalnego klienta, a także w jego potrzeby związane z holistycznym dbaniem o zdrowie, w tym o dobrą kondycję fizyczną – dodaje Paweł Ciszek.
Pojawienie się nowego najemcy jest rezultatem udanej rekomercjalizacji, która trwa w bielskiej galerii. Marka jest 7., która w tym roku dołącza do oferty Gemini Park. Jest to jednocześnie już 5. lokalny debiut.
– Rozwijając naszą ofertę uważnie przyglądamy się zmieniającym się trendom na rynku retail i trendom konsumenckim, a także – co najważniejsze – potrzebom naszej lokalnej społeczności. Pojawienie się nowego klubu fitness było dla nas jednym z priorytetów i to z kilku powodów – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.
– Po pierwsze, mieszkańcy naszego miasta i regionu stają się coraz bardziej aktywni fizycznie, poszukują więc przestrzeni, w których mogą pod okiem ekspertów zadbać o kondycję. Po drugie, coraz mocniej na rynku retail zaznacza się prozdorowotny trend. Fakt, że Just GYM ma szerokie podejście do dbania o ciało jest jego ogromnym wyróżnikiem, który zapewne skusi bielszczan – dodaje.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.