Komunikaty PR

Już 1 000 klientów wybrało NAJEM od Volkswagen Financial Services

2023-12-13  |  14:30
Biuro prasowe

Najem samochodu to coraz chętniej wybierany sposób na wygodne korzystanie z auta. Jedna stała opłata zapewnia komfort niezakłóconej mobilności bez konieczności posiadania pojazdu. Wśród firm, które oferują takie rozwiązanie, jest Volkswagen Financial Services. Firma poinformowała, że w listopadzie 2023 r. z jej oferty NAJEM skorzystał tysięczny klient.

Najem długoterminowy to optymalna opcja dla kierowców, którzy cenią przyjemność z jazdy i nie chcą przejmować się kwestiami związanymi z obsługą pojazdu. Wszystko, co potrzebne do zapewnienia mobilności, zostało uwzględnione w jednej opłacie. Dzięki temu o nic nie trzeba się martwić, ani o niczym pamiętać – mówi Michał Dyc, Dyrektor Sprzedaży Detalicznej Volkswagen Financial Services.

Oferta NAJEM od Volkswagen Financial Services oznacza komfort jazdy samochodem – bez zbędnego stresu. Wszelkie ewentualne koszty związane z serwisowaniem auta, jego naprawami czy likwidacją szkód są już zawarte w stałej miesięcznej opłacie. Klienci otrzymują pełną obsługę serwisową, która poza okresowymi badaniami technicznymi i przeglądami obejmuje naprawy wynikające ze standardowego użytkowania samochodu. W ofercie jest także ubezpieczenie AC/OC, całodobowe wsparcie Assistance oraz auto zastępcze na cały okres naprawy pojazdu. Dodatkowo w ramach NAJMU można skorzystać z wygodnych usług związanych z oponami – z ich sezonowej wymiany oraz przechowania.

Korzystając z oferty NAJEM, można wymieniać samochód na nowy co 4, 3, a nawet 2 lata bez konieczności wkładu własnego. Do wyboru są pojazdy marek z Grupy Volkswagen (Volkswagen Samochody Osobowe, Volkswagen Samochody Dostawcze, Škoda, Audi, SEAT i CUPRA).

1 000 klientów VW FS wybrało NAJEM

Z tysięcznej oferty NAJEM od Volkswagen Financial Services skorzystał klient z Zielonej Góry, który wybrał model Škoda Kamiq na 24 miesiące. Co ciekawe, to właśnie samochody marki Škoda są najczęstszymi autami w ofercie NAJMU. Jak podaje firma VW FS, aż 52 proc. klientów decydujących się na NAJEM wybrało pojazdy tego czeskiego producenta. Na kolejnym miejscu (17 proc. wskazań) znalazła się marka CUPRA, a podium zamknęła marka Audi (16 proc. klientów).

Dlaczego klienci wybierają NAJEM?

Firma Volkswagen Financial Services zapytała też swoich klientów, jakie elementy oferty NAJEM skłoniły ich do skorzystania z usługi. Wszyscy klienci indywidualni (i 96 proc. firmowych) odpowiedzieli, że to przede wszystkim stała opłata miesięczna zawierająca ubezpieczenie komunikacyjne, pełen pakiet serwisowy, assistance i samochód zastępczy przez cały okres umowy. Większość osób (96 proc. klientów indywidualnych i 79 proc. firmowych) przyznało, że NAJEM zachęcił ich opcją braku wkładu własnego.

Bardzo docenianym elementem oferty w opinii badanych jest opcja zwrotu samochodu na koniec umowy. Wskazało na nią po 91 proc. zapytanych klientów indywidualnych i firmowych. Czyżby konieczność samodzielnej sprzedaży auta była jednym z najbardziej nielubianych czynników z tytułu posiadania własnego samochodu? Jeśli tak, to NAJEM skutecznie rozwiązuje ten problem.

Wszystkie informacje nt. oferty NAJEM od Volkswagen Financial Services dostępne są na stronie www.vwfs.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.