Komunikaty PR

Już 95% klientów pozytywnie ocenia ofertę Galerii Północnej

2022-09-26  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Coraz więcej popularnych marek, zwłaszcza modowych, a także rozwijający się segment leisure&activity z unikalnymi w Warszawie atrakcjami czasu wolnego - to tylko niektóre z czynników, które miały wpływ na fakt, że aż 95% stałych klientów Galerii Północnej pozytywnie ocenia jej ofertę, czytamy w ostatnich badaniach konsumenckich GfK, zleconych przez centrum handlowe.


Mocna oferta, mocna ocena
Klienci wysoko oceniają ofertę Galerii Północnej. Takie wnioski płyną z badań konsumenckich GfK, w którym udział wzięły osoby regularnie robiące zakupy w tym warszawskim centrum handlowym. Pozytywną notę ofercie wystawiło aż 95% ankietowanych. Zwrócili oni uwagę zarówno na zróżnicowanie marek w tenant-mixie, obecność topowych brandów sieciowych, zwłaszcza segmentu fashion, jak również nowych konceptów handlowych. Wpływ na postrzeganie oferty miał także ostatni wysyp otwarć.

– Fakt, że tak wielu klientów ocenia dziś pozytywnie ofertę Północnej to dla nas najlepsze potwierdzenie, że ta rozwija się we właściwym kierunku. To znaczy podąża zarówno za oczekiwaniami lokalnego, bardzo wymagającego rynku, jak również zmieniającymi się trendami konsumenckimi, które stawiają przed nami nowe wyzwania – mówi Roman Bugajczyk, Head of Retail in Poland w GTC SA.

– Spora w tym zasługa konsekwentnie realizowanej strategii leasingowej, którą opieramy m.in. na uważnej obserwacji warszawskiego rynku, ale także analizie potrzeb zakupowych naszego sąsiedztwa i trendów w handlu. Dzięki takiemu podejściu oferta Północnej rozwija się w zgodzie z tym, czego oczekują klienci od dojrzałego, świadomego swojego potencjału obiektu, będącego w centrum życia coraz większej społeczności północnej Warszawy – dodaje.

To jak aktywnie Północna odpowiada na te potrzeby było widać zwłaszcza w ostatnich dwóch latach. Tylko od stycznia 2020 roku, mimo pandemii, w centrum handlowym pojawiło się aż 17 nowych najemców. W galerii zadebiutował m.in. pierwszy w Warszawie HalfPrice. Powiększono także sklep Sinsay, w efekcie czego powstał największy lokal marki w kraju Ponadto, ofertę wzbogaciły sklepy m.in.: Only, 50Style, e-obuwie (niedawno rozszerzone o Modivo), Time For Wax oraz punkt Poczty Polskiej. W gronie nowych otwarć pojawiło się także 6 lokali gastronomicznych.

– Ostatnie 2 lata poświęciliśmy w dużej mierze na umacnianiu oferty w segmentach, które są kluczowe dla naszego pozycjonowania. Do współpracy zaprosiliśmy zarówno marki doskonale znane, pożądane przez klientów, jak również nowe, bardzo świeże koncepty oparte m.in. na formule off-price czy sprzedaży wielokanałowej. To nie tylko wzmocniło i urozmaiciło nasz tenant-mix, ale także sprawiło, że stał się on jeszcze bardziej nowoczesny i omnichannelowy – dodaje.

Te zmiany również zostały pozytywnie odebrane przez klientów. Jak czytamy w badaniach GfK, niemal 90% odwiedzających regularnie Północną na plus ocenia fakt, że w galerii można znaleźć coraz więcej popularnych marek sieciowych, zwłaszcza odzieżowych, drogeryjnych czy dla dzieci, jak również sklepów z ofertą przystępną cenowo, np. segmentu EDLP, czyli sklepów z zawsze niskimi cenami czy off-price. 3 na 4 kupujących natomiast pozytywnie ocenia obecne w obiekcie topowe marki.

Klient spragniony rozrywki
Ale nie tylko o ofercie handlowej klienci mają dobre zdanie. Coraz więcej mieszkańców catchmentu galerii docenia Północną jako przestrzeń, w której można spędzić ciekawie czas wolny w tygodniu i w weekend. Taką opinię podziela już 80% ankietowanych przez GfK. Co więcej, zdaniem 3 na 4 badanych to atrakcyjne miejsce dla dzieci, przede wszystkim ze względu na szeroką ofertę kierowaną do najmłodszych.

– Rozwój Galerii Północnej jest dziś wielowymiarowy, co nie uchodzi uwadze klienta. Rośnie nie tylko oferta handlowa, ale także oferta leaisure&activity, dzięki której pojawiają się nowe, często pozahandlowe powody do odwiedzin. Pod tym względem jesteśmy jednym z najbardziej rozwojowych obiektów handlowych w stolicy, odważnie czerpiąc z najnowszych z trendów w kształtowaniu przestrzeni – mówi Roman Bugajczyk.

Widać to w inwestycjach. W centrum można już znaleźć mający 5 tys. m kw. bioróżnorodny ogród na dachu ze strefami relaksu i strefą restauracyjną, jedyny tego typu wśród warszawskich galerii. Działa w nim także unikalna tężnia solankowa. Centrum posiada także aż 5 placów zabaw dla dzieci, a od niedawna także strefę coworkingową z kawiarnią. Ponadto działa tu m.in. 11-salowe kino Cinema City, fitness club Zdrofit, Centrum Rozrywki Północna, a oferta gastronomiczna zamyka się w 20 lokalach ulokowanych m.in. przy strefie integracyjno-restauracyjnej.

– Tego typu inwestycje rozszerzają nasze funkcje. Klienci nie postrzegają nas bowiem już tylko przez pryzmat oferty sklepów, ale także rozrywki i wrażeń, jakie możemy zapewnić całym rodzinom. To kluczowe dla naszego pozycjonowania, ale także rozwoju na lokalnym rynku. To, że stajemy się dla wielu klientów coraz częściej przestrzenią, w której mogą spotkać się, pracować, zrelaksować i po prostu dobrze bawić, umacnia nasz wizerunek jako obiektu socjalizującego i integrującego lokalną społeczność – dodaje.

Co ciekawe nie tylko klienci robiący regularnie zakupy w Galerii Północnej mają dobre zdanie na temat jej oferty. To same pytania GfK zadało także osobom, które robią tu zakupy okazjonalnie lub przypadkowo. Wynik okazał się być zbieżny.

– Aż 89% klientów, dla których na co dzień nie jesteśmy galerią pierwszego wyboru, na plus oceniło naszą ofertę handlową. 78% doceniło natomiast nasze atrakcje czasu wolnego. To pokazuje, że na osobach robiących na co dzień zakupy w innych warszawskich galeriach, propozycja Północnej również robi pozytywne wrażenie. Dla nas to cenna informacja, bo pokazuje, że na tle bardzo konkurencyjnego i nasyconego rynku wypadamy bardzo dobrze – mówi.


O badaniach:
Badania GfK wykonano w oparciu o 502 wywiady bezpośrednie z klientami Galerii Północnej, respondenci w wieku 18 lat i więcej; próba losowa, proporcjonalna do natężenia footfallu wg wejść, dni tygodnia i pory dnia.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu

Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.

Rolnictwo

Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.