Kałamaga i Dziadek Henryk w nowej kampanii Columbus
Columbus Energy
9 ul. Jasnogórska
31-358 Kraków
marta.bilonowicz|columbusenergy.pl | |marta.bilonowicz|columbusenergy.pl
725300371
https://columbusenergy.pl/
Mariusz Kałamaga, znany komik i prezenter radiowo-telewizyjny, oraz Dziadek Henryk, kojarzony z reklam o oszczędzaniu energii, są bohaterami nowej kampanii Columbus, promującej „Bilet do przyszłości”. W ramach akcji klienci firmy otrzymują kartę rabatową o wartości 5 000 zł.
W najnowszej kreacji reklamowej Columbusa pojawia się Mariusz Kałamaga, były frontman z kabaretu Łowcy.B”, konferansjer i radiowiec RMF FM. Artysta występuje z Dziadkiem Henrykiem, znanym z zamiłowania do oszczędności bohaterem świątecznych reklam Columbusa. Wykorzystując lekką i komediową konwencję oraz zabawne dialogi między postaciami, marka promuje nowoczesne rozwiązania energetyczne dla domów.
- W najnowszej kampanii promujemy „Bilet do przyszłości”, w ramach akcji nasi klienci otrzymują specjalną kartę o wartości 5 000 zł do wykorzystania na kolejne produkty z naszej oferty - pompy ciepła, magazyny energii, ładowarki do samochodów elektrycznych, a w przyszłości także produkty partnerów. Ze szczegółami akcji można zapoznać się na stronie www.columbushome.pl – tłumaczy Łukasz Jaronik, dyrektor marketingu w Columbus S.A.
- Przy tworzeniu obecnej kampanii postawiliśmy na format będący komentarzem popularnych programów telewizyjnych. Do współpracy zaprosiliśmy Mariusza Kałamagę, czołowego komika polskiej sceny rozrywkowej oraz Dziadka Henryka, znanego bohatera naszej wcześniejszej, świątecznej kampanii. Zabawne rodzinne dialogi i trafne riposty - tak właśnie najczęściej wygląda wspólne, rodzinne oglądanie telewizji – dodaje Łukasz Jaronik.
W ramach kampanii powstały spoty reklamowe, które można oglądać na platformach VOD, Youtube, Player oraz w serwisach internetowych do końca lutego br. Całą kampanię, łącznie z koncepcją kreatywną, scenariuszem i realizacją wideo, przygotował Dział Marketingu Columbus wraz z partnerami. Firma pracuje nad kolejnymi odcinkami zabawnych historii z Mariuszem Kałamagą i Dziadkiem Henrykiem, które zaprezentuje niebawem.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety
– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.
Prawo
Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.