Kałamaga i Dziadek Henryk w nowej kampanii Columbus
Columbus Energy
9 ul. Jasnogórska
31-358 Kraków
marta.bilonowicz|columbusenergy.pl | |marta.bilonowicz|columbusenergy.pl
725300371
https://columbusenergy.pl/
Mariusz Kałamaga, znany komik i prezenter radiowo-telewizyjny, oraz Dziadek Henryk, kojarzony z reklam o oszczędzaniu energii, są bohaterami nowej kampanii Columbus, promującej „Bilet do przyszłości”. W ramach akcji klienci firmy otrzymują kartę rabatową o wartości 5 000 zł.
W najnowszej kreacji reklamowej Columbusa pojawia się Mariusz Kałamaga, były frontman z kabaretu Łowcy.B”, konferansjer i radiowiec RMF FM. Artysta występuje z Dziadkiem Henrykiem, znanym z zamiłowania do oszczędności bohaterem świątecznych reklam Columbusa. Wykorzystując lekką i komediową konwencję oraz zabawne dialogi między postaciami, marka promuje nowoczesne rozwiązania energetyczne dla domów.
- W najnowszej kampanii promujemy „Bilet do przyszłości”, w ramach akcji nasi klienci otrzymują specjalną kartę o wartości 5 000 zł do wykorzystania na kolejne produkty z naszej oferty - pompy ciepła, magazyny energii, ładowarki do samochodów elektrycznych, a w przyszłości także produkty partnerów. Ze szczegółami akcji można zapoznać się na stronie www.columbushome.pl – tłumaczy Łukasz Jaronik, dyrektor marketingu w Columbus S.A.
- Przy tworzeniu obecnej kampanii postawiliśmy na format będący komentarzem popularnych programów telewizyjnych. Do współpracy zaprosiliśmy Mariusza Kałamagę, czołowego komika polskiej sceny rozrywkowej oraz Dziadka Henryka, znanego bohatera naszej wcześniejszej, świątecznej kampanii. Zabawne rodzinne dialogi i trafne riposty - tak właśnie najczęściej wygląda wspólne, rodzinne oglądanie telewizji – dodaje Łukasz Jaronik.
W ramach kampanii powstały spoty reklamowe, które można oglądać na platformach VOD, Youtube, Player oraz w serwisach internetowych do końca lutego br. Całą kampanię, łącznie z koncepcją kreatywną, scenariuszem i realizacją wideo, przygotował Dział Marketingu Columbus wraz z partnerami. Firma pracuje nad kolejnymi odcinkami zabawnych historii z Mariuszem Kałamagą i Dziadkiem Henrykiem, które zaprezentuje niebawem.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.