Kałamaga i Dziadek Henryk w nowej kampanii Columbus
Columbus Energy
9 ul. Jasnogórska
31-358 Kraków
marta.bilonowicz|columbusenergy.pl | |marta.bilonowicz|columbusenergy.pl
725300371
https://columbusenergy.pl/
Mariusz Kałamaga, znany komik i prezenter radiowo-telewizyjny, oraz Dziadek Henryk, kojarzony z reklam o oszczędzaniu energii, są bohaterami nowej kampanii Columbus, promującej „Bilet do przyszłości”. W ramach akcji klienci firmy otrzymują kartę rabatową o wartości 5 000 zł.
W najnowszej kreacji reklamowej Columbusa pojawia się Mariusz Kałamaga, były frontman z kabaretu Łowcy.B”, konferansjer i radiowiec RMF FM. Artysta występuje z Dziadkiem Henrykiem, znanym z zamiłowania do oszczędności bohaterem świątecznych reklam Columbusa. Wykorzystując lekką i komediową konwencję oraz zabawne dialogi między postaciami, marka promuje nowoczesne rozwiązania energetyczne dla domów.
- W najnowszej kampanii promujemy „Bilet do przyszłości”, w ramach akcji nasi klienci otrzymują specjalną kartę o wartości 5 000 zł do wykorzystania na kolejne produkty z naszej oferty - pompy ciepła, magazyny energii, ładowarki do samochodów elektrycznych, a w przyszłości także produkty partnerów. Ze szczegółami akcji można zapoznać się na stronie www.columbushome.pl – tłumaczy Łukasz Jaronik, dyrektor marketingu w Columbus S.A.
- Przy tworzeniu obecnej kampanii postawiliśmy na format będący komentarzem popularnych programów telewizyjnych. Do współpracy zaprosiliśmy Mariusza Kałamagę, czołowego komika polskiej sceny rozrywkowej oraz Dziadka Henryka, znanego bohatera naszej wcześniejszej, świątecznej kampanii. Zabawne rodzinne dialogi i trafne riposty - tak właśnie najczęściej wygląda wspólne, rodzinne oglądanie telewizji – dodaje Łukasz Jaronik.
W ramach kampanii powstały spoty reklamowe, które można oglądać na platformach VOD, Youtube, Player oraz w serwisach internetowych do końca lutego br. Całą kampanię, łącznie z koncepcją kreatywną, scenariuszem i realizacją wideo, przygotował Dział Marketingu Columbus wraz z partnerami. Firma pracuje nad kolejnymi odcinkami zabawnych historii z Mariuszem Kałamagą i Dziadkiem Henrykiem, które zaprezentuje niebawem.
Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity
PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem
Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.
Ochrona środowiska
Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat
Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.
Finanse
72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn
W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.