Kampania napojów roślinnych Sante Organic
„Naturalnie pyszne” – to hasło startującej kampanii. – Naszym celem jest zakomunikowanie istotnych - z punktu widzenia współczesnych konsumentów - atutów napojów Sante Organic – mówi Edyta Lewandowska, Dyrektor Marketingu w firmie Sante. – Nasze produkty znakomicie wpisują się w nowe trendy – m.in. fleksitarianizm, rosnącą świadomość dotyczącą składu wybieranych produktów oraz coraz większe zainteresowanie artykułami ekologicznymi i bio. W kampanii chcemy w ciekawy, a jednocześnie klarowny sposób zaakcentować to, co wyróżnia nasze produkty – czysta etykieta, certyfikat BIO, różnorodność smaków.
Przygotowany spot telewizyjny utrzymany jest w lekkiej konwencji i pokazuje, że napoje roślinne Sante Organic to idealny produkt dla całej rodziny. – Po napoje roślinne sięgają weganie, wegetarianie czy fleksitarianie, ale nie tylko – podkreśla Edyta Lewandowska. – W naszej kampanii podkreślamy, że to świetne rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą zadbać o zdrową i urozmaiconą codzienną dietę. Jednocześnie chcemy inspirować do różnorodnego wykorzystania naszych napojów, również jako składnika ciekawych dań.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.