Komunikaty PR

Kampania napojów roślinnych Sante Organic

2020-01-17  |  17:00
Biuro prasowe

„Naturalnie pyszne” – to hasło startującej kampanii. – Naszym celem jest zakomunikowanie istotnych - z punktu widzenia współczesnych konsumentów -  atutów napojów Sante Organic – mówi Edyta Lewandowska, Dyrektor Marketingu w firmie Sante. – Nasze produkty znakomicie wpisują się w nowe trendy – m.in. fleksitarianizm, rosnącą świadomość dotyczącą składu wybieranych produktów oraz coraz większe zainteresowanie artykułami ekologicznymi i bio. W kampanii chcemy w ciekawy, a jednocześnie klarowny sposób zaakcentować to, co wyróżnia nasze produkty – czysta etykieta, certyfikat BIO, różnorodność smaków.

Przygotowany spot telewizyjny utrzymany jest w lekkiej konwencji i pokazuje, że napoje roślinne Sante Organic to idealny produkt dla całej rodziny. – Po napoje roślinne sięgają weganie, wegetarianie czy fleksitarianie, ale nie tylko  ­– podkreśla Edyta Lewandowska. – W naszej kampanii podkreślamy, że to świetne rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą zadbać o zdrową i urozmaiconą codzienną dietę. Jednocześnie chcemy inspirować do różnorodnego wykorzystania naszych napojów, również jako składnika ciekawych dań.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia? Biuro prasowe
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie
Przemysł spożywczy Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-17 | 14:30

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prawo

W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi

W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.