Kampania promocyjna TCL CashBack - komunikat prasowy
KOMUNIKAT PRASOWY
„Wychodzimy poza ramy, zwracamy gotówkę”
– rusza nowa akcja promocyjna marki TCL!
Firma TCL, 2 producent telewizorów na świecie, przygotował dla swoich polskich konsumentów nową, atrakcyjną akcję promocyjną Cashback. Kampania marketingowo-sprzedażowa rozpoczyna się 22 Czerwca i trwa do końca lipca, a kwota zwrotu jaką może otrzymać uczestnik wynosi nawet 1200 zł.
W ramach rozpoczynającej się akcji promocyjnej konsumenci mogą otrzymać zwrot części kosztów zakupu jednego z wybranych telewizorów. Akcją objętych jest 7 serii
i aż 17 modeli telewizorów, w których skład wchodzą min. flagowy X10 Miniled oraz najnowsze telewizory z serii TCL QLED TV : C81 i C71. Aby wziąć udział w programie i uzyskać zwrot, wystarczy w czasie trwania akcji promocyjnej zakupić u jednego z autoryzowanych partnerów wybrany produkt objęty promocją i zaaplikować o zwrot na platformie www.TCLCashback.pl
Tagline akcji promocyjnej „Wychodzimy poza ramy, zwracamy gotówkę!” nawiązuje do nowoczesnego wzornictwa telewizorów TCL, które cechuje ultra-cienka, prawie niewidoczna metalowa rama, oraz do mistrzowskiej jakości obrazu, który dzięki nowoczesnym technologiom jeszcze lepiej odwzorowuje rzeczywistość. Oglądając film lub grając w grę, można odnieść wrażenie, zostaliśmy przeniesieni do samego środka akcji – mówi Magdalena Chodkiewicz, marketing manager TCL Polska. - Mamy nadzieję, że dzięki rozpoczętej właśnie akcji CashBack, jeszcze więcej klientów zdecyduje się na wybór naszych telewizorów i będzie mogła cieszyć się najwyższą jakością obrazu i dźwięku, przy bardzo dobrym stosunku ceny do jakości.
Kreację kampanii „Wychodzimy poza ramy, zwracamy gotówkę” przygotowała polska agencja marketingowa Wyobraź Sobie, z którą współpracujemy przy rich contencie i e-commerce http://www.wyobrazsobie.to/. Natomiast sama akcja promocyjna jest organizowana przez szwajcarską agencję marketingową RIX Group (www.rix-group.com), z która podjęliśmy współpracę po raz pierwszy, ale na pewno nie ostatni – dodaje Magdalena Chodkiewicz.
To pierwsza akcja CashBack organizowana przez firmę TCL Polska. Promocja trwa od 22 czerwca do 31 lipca 2020 roku, a jej szczegółowy regulamin znajduje się na stronie www.TCLCashBack.pl
W akcji udział biorą główni dystrybutorzy elektroniki z terenu całej Polski :
są to sieci Media Expert, RTV EURO AGD, Neonet, Komputronik
i My Center. Zakupu można dokonać zarówno w sklepach stacjonarnych, jak
i internetowych.
W mediaplanie kampanii znajdują się przede wszystkim takie kanały komunikacji jak online, social media, PR, ale i bezpośrednie punkty sprzedaży z materiałami POSM oraz Radio.
TCL
TCL to błyskawicznie rozwijająca się firma elektroniki użytkowej i wiodący gracz w globalnej branży produktów TV. Firma powstała w 1981 roku w Chinach, a w chwili obecnej prowadzi działalność na ponad 160 rynkach na całym świecie. Od 2018 roku TCL znajduje się na drugim miejscu wśród firm globalnego rynku produktów telewizyjnych. Specjalizuje się w działalności badawczo-rozwojowej oraz wytwarzaniu produktów elektroniki użytkowej, od odbiorników telewizyjnych, przez telefony komórkowe i sprzęt AGD, po produkty audio i inteligentne rozwiązania dla domu. W oparciu o przyjętą strategię ‘AI x IoT’, firma dąży do zdobycia pozycji wiodącego gracza na światowym rynku inteligentnych technologii, które sprawią, że życie klientów stanie się bardziej inteligentne i zdrowsze.
Więcej informacji na stronie: http:www.tcl.com
Kontakty dla mediów:
Magdalena Podlaska
tel: +48 691 731 091
magdalena.podlaska@pankowalski.com.pl
Karolina Bazydło-Rossienik
tel: +48 730 196 666
karolina.rossienik@pankowalski.com.pl

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety
– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.
Prawo
Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.