Kampania promocyjna TCL CashBack - komunikat prasowy
KOMUNIKAT PRASOWY
„Wychodzimy poza ramy, zwracamy gotówkę”
– rusza nowa akcja promocyjna marki TCL!
Firma TCL, 2 producent telewizorów na świecie, przygotował dla swoich polskich konsumentów nową, atrakcyjną akcję promocyjną Cashback. Kampania marketingowo-sprzedażowa rozpoczyna się 22 Czerwca i trwa do końca lipca, a kwota zwrotu jaką może otrzymać uczestnik wynosi nawet 1200 zł.
W ramach rozpoczynającej się akcji promocyjnej konsumenci mogą otrzymać zwrot części kosztów zakupu jednego z wybranych telewizorów. Akcją objętych jest 7 serii
i aż 17 modeli telewizorów, w których skład wchodzą min. flagowy X10 Miniled oraz najnowsze telewizory z serii TCL QLED TV : C81 i C71. Aby wziąć udział w programie i uzyskać zwrot, wystarczy w czasie trwania akcji promocyjnej zakupić u jednego z autoryzowanych partnerów wybrany produkt objęty promocją i zaaplikować o zwrot na platformie www.TCLCashback.pl
Tagline akcji promocyjnej „Wychodzimy poza ramy, zwracamy gotówkę!” nawiązuje do nowoczesnego wzornictwa telewizorów TCL, które cechuje ultra-cienka, prawie niewidoczna metalowa rama, oraz do mistrzowskiej jakości obrazu, który dzięki nowoczesnym technologiom jeszcze lepiej odwzorowuje rzeczywistość. Oglądając film lub grając w grę, można odnieść wrażenie, zostaliśmy przeniesieni do samego środka akcji – mówi Magdalena Chodkiewicz, marketing manager TCL Polska. - Mamy nadzieję, że dzięki rozpoczętej właśnie akcji CashBack, jeszcze więcej klientów zdecyduje się na wybór naszych telewizorów i będzie mogła cieszyć się najwyższą jakością obrazu i dźwięku, przy bardzo dobrym stosunku ceny do jakości.
Kreację kampanii „Wychodzimy poza ramy, zwracamy gotówkę” przygotowała polska agencja marketingowa Wyobraź Sobie, z którą współpracujemy przy rich contencie i e-commerce http://www.wyobrazsobie.to/. Natomiast sama akcja promocyjna jest organizowana przez szwajcarską agencję marketingową RIX Group (www.rix-group.com), z która podjęliśmy współpracę po raz pierwszy, ale na pewno nie ostatni – dodaje Magdalena Chodkiewicz.
To pierwsza akcja CashBack organizowana przez firmę TCL Polska. Promocja trwa od 22 czerwca do 31 lipca 2020 roku, a jej szczegółowy regulamin znajduje się na stronie www.TCLCashBack.pl
W akcji udział biorą główni dystrybutorzy elektroniki z terenu całej Polski :
są to sieci Media Expert, RTV EURO AGD, Neonet, Komputronik
i My Center. Zakupu można dokonać zarówno w sklepach stacjonarnych, jak
i internetowych.
W mediaplanie kampanii znajdują się przede wszystkim takie kanały komunikacji jak online, social media, PR, ale i bezpośrednie punkty sprzedaży z materiałami POSM oraz Radio.
TCL
TCL to błyskawicznie rozwijająca się firma elektroniki użytkowej i wiodący gracz w globalnej branży produktów TV. Firma powstała w 1981 roku w Chinach, a w chwili obecnej prowadzi działalność na ponad 160 rynkach na całym świecie. Od 2018 roku TCL znajduje się na drugim miejscu wśród firm globalnego rynku produktów telewizyjnych. Specjalizuje się w działalności badawczo-rozwojowej oraz wytwarzaniu produktów elektroniki użytkowej, od odbiorników telewizyjnych, przez telefony komórkowe i sprzęt AGD, po produkty audio i inteligentne rozwiązania dla domu. W oparciu o przyjętą strategię ‘AI x IoT’, firma dąży do zdobycia pozycji wiodącego gracza na światowym rynku inteligentnych technologii, które sprawią, że życie klientów stanie się bardziej inteligentne i zdrowsze.
Więcej informacji na stronie: http:www.tcl.com
Kontakty dla mediów:
Magdalena Podlaska
tel: +48 691 731 091
magdalena.podlaska@pankowalski.com.pl
Karolina Bazydło-Rossienik
tel: +48 730 196 666
karolina.rossienik@pankowalski.com.pl
Jak nowe technologie i AI kształtują przyszłość biznesu
2024 rokiem integracji sztucznej inteligencji według raportu UiPath
Nowe badania Salesforce: jest 5 typów osobowości z różnym podejściem do AI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Transport
Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa
Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.
Prawo
Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy
W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.