Kampania promocyjna TCL CashBack - komunikat prasowy
KOMUNIKAT PRASOWY
„Wychodzimy poza ramy, zwracamy gotówkę”
– rusza nowa akcja promocyjna marki TCL!
Firma TCL, 2 producent telewizorów na świecie, przygotował dla swoich polskich konsumentów nową, atrakcyjną akcję promocyjną Cashback. Kampania marketingowo-sprzedażowa rozpoczyna się 22 Czerwca i trwa do końca lipca, a kwota zwrotu jaką może otrzymać uczestnik wynosi nawet 1200 zł.
W ramach rozpoczynającej się akcji promocyjnej konsumenci mogą otrzymać zwrot części kosztów zakupu jednego z wybranych telewizorów. Akcją objętych jest 7 serii
i aż 17 modeli telewizorów, w których skład wchodzą min. flagowy X10 Miniled oraz najnowsze telewizory z serii TCL QLED TV : C81 i C71. Aby wziąć udział w programie i uzyskać zwrot, wystarczy w czasie trwania akcji promocyjnej zakupić u jednego z autoryzowanych partnerów wybrany produkt objęty promocją i zaaplikować o zwrot na platformie www.TCLCashback.pl
Tagline akcji promocyjnej „Wychodzimy poza ramy, zwracamy gotówkę!” nawiązuje do nowoczesnego wzornictwa telewizorów TCL, które cechuje ultra-cienka, prawie niewidoczna metalowa rama, oraz do mistrzowskiej jakości obrazu, który dzięki nowoczesnym technologiom jeszcze lepiej odwzorowuje rzeczywistość. Oglądając film lub grając w grę, można odnieść wrażenie, zostaliśmy przeniesieni do samego środka akcji – mówi Magdalena Chodkiewicz, marketing manager TCL Polska. - Mamy nadzieję, że dzięki rozpoczętej właśnie akcji CashBack, jeszcze więcej klientów zdecyduje się na wybór naszych telewizorów i będzie mogła cieszyć się najwyższą jakością obrazu i dźwięku, przy bardzo dobrym stosunku ceny do jakości.
Kreację kampanii „Wychodzimy poza ramy, zwracamy gotówkę” przygotowała polska agencja marketingowa Wyobraź Sobie, z którą współpracujemy przy rich contencie i e-commerce http://www.wyobrazsobie.to/. Natomiast sama akcja promocyjna jest organizowana przez szwajcarską agencję marketingową RIX Group (www.rix-group.com), z która podjęliśmy współpracę po raz pierwszy, ale na pewno nie ostatni – dodaje Magdalena Chodkiewicz.
To pierwsza akcja CashBack organizowana przez firmę TCL Polska. Promocja trwa od 22 czerwca do 31 lipca 2020 roku, a jej szczegółowy regulamin znajduje się na stronie www.TCLCashBack.pl
W akcji udział biorą główni dystrybutorzy elektroniki z terenu całej Polski :
są to sieci Media Expert, RTV EURO AGD, Neonet, Komputronik
i My Center. Zakupu można dokonać zarówno w sklepach stacjonarnych, jak
i internetowych.
W mediaplanie kampanii znajdują się przede wszystkim takie kanały komunikacji jak online, social media, PR, ale i bezpośrednie punkty sprzedaży z materiałami POSM oraz Radio.
TCL
TCL to błyskawicznie rozwijająca się firma elektroniki użytkowej i wiodący gracz w globalnej branży produktów TV. Firma powstała w 1981 roku w Chinach, a w chwili obecnej prowadzi działalność na ponad 160 rynkach na całym świecie. Od 2018 roku TCL znajduje się na drugim miejscu wśród firm globalnego rynku produktów telewizyjnych. Specjalizuje się w działalności badawczo-rozwojowej oraz wytwarzaniu produktów elektroniki użytkowej, od odbiorników telewizyjnych, przez telefony komórkowe i sprzęt AGD, po produkty audio i inteligentne rozwiązania dla domu. W oparciu o przyjętą strategię ‘AI x IoT’, firma dąży do zdobycia pozycji wiodącego gracza na światowym rynku inteligentnych technologii, które sprawią, że życie klientów stanie się bardziej inteligentne i zdrowsze.
Więcej informacji na stronie: http:www.tcl.com
Kontakty dla mediów:
Magdalena Podlaska
tel: +48 691 731 091
magdalena.podlaska@pankowalski.com.pl
Karolina Bazydło-Rossienik
tel: +48 730 196 666
karolina.rossienik@pankowalski.com.pl

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Model przewagi gospodarczej polskich firm oparty na taniej sile roboczej się wyczerpuje. Pora na konkurowanie marką i innowacją
Szybki rozwój gospodarczy ostatnich 20–30 lat Polska zawdzięcza dobrze wykwalifikowanej, ale i taniej sile roboczej, dzięki której produkty i usługi z naszego kraju konkurowały ceną z zachodnimi przy nie gorszej, a czasem i lepszej jakości. Ten etap dobiega końca. Polscy pracownicy zarabiają coraz więcej, muszą więc wnieść większą wartość dodaną, by rozwój mógł postępować, a same firmy podjąć walkę o konsumenta z globalnymi markami.
Polityka
Europa będzie się zbroić. Musi być gotowa na atak Rosji na kraj NATO w ciągu kilku najbliższych lat

Wybuch wojny w Ukrainie i obecna sytuacja geopolityczna oznaczają dla UE konieczność podnoszenia swojego bezpieczeństwa. Zwłaszcza że atak Rosji na kraj unijny nie jest niemożliwy. Oceny NATO, Niemiec, Polski, Danii i państw bałtyckich wskazują, że Rosja jest gotowa do ataku w ciągu od trzech do dziesięciu lat. – Priorytetem Europy powinno być dalsze wspieranie Ukrainy – przekonuje europoseł Dariusz Joński.
Handel
Kaucja na butelki i puszki już od października tego roku. Eksperci ostrzegają: to może podnieść koszty gospodarki odpadami

Polska przygotowuje się do jednej z największych zmian w systemie gospodarowania odpadami – od 1 października br. zacznie obowiązywać system kaucyjny. Wprowadzenie kaucji na butelki PET, puszki aluminiowe i szklane butelki wielorazowe ma na celu zwiększenie poziomu recyklingu i ograniczenie ilości odpadów w środowisku. Jednak, jak wskazują eksperci, nowe przepisy mogą się wiązać z wieloma wyzwaniami, w tym z wysokimi kosztami wdrożenia oraz możliwymi konsekwencjami dla konsumentów i samorządów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.