Komunikaty PR

Kampanie McCANN Poland z największą liczbą nominacji w konkursie Effie Awards

2021-09-29  |  16:40
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com

Kampanie zrealizowane przez McCANN Poland otrzymały łącznie aż siedem nominacji w jednym z najbardziej prestiżowych konkursów w branży reklamowej Effie Awards – najwięcej wśród agencji reklamowych w Polsce w tym roku. Zdobyte nominacje po raz kolejny potwierdzają, że kluczem do sukcesu są innowacje i kreatywność w tworzeniu efektywnego strategicznie kontentu dla klientów agencji.

Wszystkie nasze nominacje po raz kolejny potwierdzają, że kluczem do efektywności są innowacje i kreatywność. Marka Maybelline z portfolio L’Oreal to bardzo innowacyjny przykład wykorzystania platformy Tik Tok przy budowaniu więzi marki ze swoimi konsumentkami poprzez bardzo angażującą formę i treść. Z drugiej strony Mastercard i Storytel parę miesięcy temu zostali wyróżnieni za swoje działania w  Cannes. To, że w tegorocznym i najważniejszym Festiwalu Efektywności EFFIE mamy 3 nominacje dla Mastercard i 2 nominacje dla Storytel, potwierdza siłę kreatywności w generowaniu pożądanych efektów biznesowych – mówi Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.

Tegoroczne jury, składające się z ponad 170 ekspertów z branży reklamowej, w polskiej edycji konkursu Effie Awards doceniło cztery projekty zgłoszone przez McCANN Poland przyznając im łącznie siedem nominacji, o jedną więcej niż w ubiegłym roku:

Kiedy do Carrefour dla Mastercard otrzymało dwie nominacje w kategoriach B2B i Commerce. To kampania będąca biznesowym rozwinięciem akcji i usługi Kiedy do Sklepu, realizowanej podczas pandemii. Akcja Kiedy do sklepu zdobyła już wcześniej nominację w konkursie Cannes Lions.

E-Skarbonka napędzana przez Mastercard otrzymała jedną nominację w kategorii positive influence. Była to akcja realizowana wspólnie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, w ramach której można było tworzyć spersonalizowane wirtualne puszki – e-skarbonki – w trudnych pandemicznych czasach.

#MatteInkSong by Maybelline NY dla L’Oreal otrzymała dwie nominacje w kategoriach young audience i brand experience. To jedna z pierwszych brandowych akcji na TikToku, skierowana do młodych użytkowniczek aplikacji.

Random dla Storytel otrzymała dwie nominacje w kategoriach branded content oraz kultura i rozrywka. To wielokanałowa kampania contentowa promująca Storytel i jego oryginalną produkcję – Random - słuchowisko połączone z serialem na platformie YouTube.

Niezmiernie cieszymy się z siedmiu nominacji w tegorocznym Effie. To namacalny dowód, że tworzymy efektywny strategicznie kontent, który realizuje cele marek i naszych klientów. A w końcu o to właśnie chodzi w naszej pracy. To także efekt szeroko rozumianej filozofii pracy McCANN, czyli naszej metodologii – Truth 2 Meaning, w której strategia i efektywność są zawsze kluczowe. Effie udowadnia, że razem z naszymi klientami budujemy marki, które odgrywają realną i znaczącą rolę z życiu swoich konsumentów - Mastercard, Maybelline, czy Storytel są tego świetnymi przykładami – dodaje Marcin Samek, Strategy & Social Media Director McCANN.

Zwycięzców tegorocznej, 22. edycji nagród Effie Awards poznamy 26 października br. podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Weber Shandwick
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.