Kampanie McCANN Poland z największą liczbą nominacji w konkursie Effie Awards
Weber Shandwick
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com
Kampanie zrealizowane przez McCANN Poland otrzymały łącznie aż siedem nominacji w jednym z najbardziej prestiżowych konkursów w branży reklamowej Effie Awards – najwięcej wśród agencji reklamowych w Polsce w tym roku. Zdobyte nominacje po raz kolejny potwierdzają, że kluczem do sukcesu są innowacje i kreatywność w tworzeniu efektywnego strategicznie kontentu dla klientów agencji.
Wszystkie nasze nominacje po raz kolejny potwierdzają, że kluczem do efektywności są innowacje i kreatywność. Marka Maybelline z portfolio L’Oreal to bardzo innowacyjny przykład wykorzystania platformy Tik Tok przy budowaniu więzi marki ze swoimi konsumentkami poprzez bardzo angażującą formę i treść. Z drugiej strony Mastercard i Storytel parę miesięcy temu zostali wyróżnieni za swoje działania w Cannes. To, że w tegorocznym i najważniejszym Festiwalu Efektywności EFFIE mamy 3 nominacje dla Mastercard i 2 nominacje dla Storytel, potwierdza siłę kreatywności w generowaniu pożądanych efektów biznesowych – mówi Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.
Tegoroczne jury, składające się z ponad 170 ekspertów z branży reklamowej, w polskiej edycji konkursu Effie Awards doceniło cztery projekty zgłoszone przez McCANN Poland przyznając im łącznie siedem nominacji, o jedną więcej niż w ubiegłym roku:
Kiedy do Carrefour dla Mastercard otrzymało dwie nominacje w kategoriach B2B i Commerce. To kampania będąca biznesowym rozwinięciem akcji i usługi Kiedy do Sklepu, realizowanej podczas pandemii. Akcja Kiedy do sklepu zdobyła już wcześniej nominację w konkursie Cannes Lions.
E-Skarbonka napędzana przez Mastercard otrzymała jedną nominację w kategorii positive influence. Była to akcja realizowana wspólnie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, w ramach której można było tworzyć spersonalizowane wirtualne puszki – e-skarbonki – w trudnych pandemicznych czasach.
#MatteInkSong by Maybelline NY dla L’Oreal otrzymała dwie nominacje w kategoriach young audience i brand experience. To jedna z pierwszych brandowych akcji na TikToku, skierowana do młodych użytkowniczek aplikacji.
Random dla Storytel otrzymała dwie nominacje w kategoriach branded content oraz kultura i rozrywka. To wielokanałowa kampania contentowa promująca Storytel i jego oryginalną produkcję – Random - słuchowisko połączone z serialem na platformie YouTube.
Niezmiernie cieszymy się z siedmiu nominacji w tegorocznym Effie. To namacalny dowód, że tworzymy efektywny strategicznie kontent, który realizuje cele marek i naszych klientów. A w końcu o to właśnie chodzi w naszej pracy. To także efekt szeroko rozumianej filozofii pracy McCANN, czyli naszej metodologii – Truth 2 Meaning, w której strategia i efektywność są zawsze kluczowe. Effie udowadnia, że razem z naszymi klientami budujemy marki, które odgrywają realną i znaczącą rolę z życiu swoich konsumentów - Mastercard, Maybelline, czy Storytel są tego świetnymi przykładami – dodaje Marcin Samek, Strategy & Social Media Director McCANN.
Zwycięzców tegorocznej, 22. edycji nagród Effie Awards poznamy 26 października br. podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.