Komunikaty PR

Kampanie McCANN Poland z największą liczbą nominacji w konkursie Effie Awards

2021-09-29  |  16:40
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com

Kampanie zrealizowane przez McCANN Poland otrzymały łącznie aż siedem nominacji w jednym z najbardziej prestiżowych konkursów w branży reklamowej Effie Awards – najwięcej wśród agencji reklamowych w Polsce w tym roku. Zdobyte nominacje po raz kolejny potwierdzają, że kluczem do sukcesu są innowacje i kreatywność w tworzeniu efektywnego strategicznie kontentu dla klientów agencji.

Wszystkie nasze nominacje po raz kolejny potwierdzają, że kluczem do efektywności są innowacje i kreatywność. Marka Maybelline z portfolio L’Oreal to bardzo innowacyjny przykład wykorzystania platformy Tik Tok przy budowaniu więzi marki ze swoimi konsumentkami poprzez bardzo angażującą formę i treść. Z drugiej strony Mastercard i Storytel parę miesięcy temu zostali wyróżnieni za swoje działania w  Cannes. To, że w tegorocznym i najważniejszym Festiwalu Efektywności EFFIE mamy 3 nominacje dla Mastercard i 2 nominacje dla Storytel, potwierdza siłę kreatywności w generowaniu pożądanych efektów biznesowych – mówi Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.

Tegoroczne jury, składające się z ponad 170 ekspertów z branży reklamowej, w polskiej edycji konkursu Effie Awards doceniło cztery projekty zgłoszone przez McCANN Poland przyznając im łącznie siedem nominacji, o jedną więcej niż w ubiegłym roku:

Kiedy do Carrefour dla Mastercard otrzymało dwie nominacje w kategoriach B2B i Commerce. To kampania będąca biznesowym rozwinięciem akcji i usługi Kiedy do Sklepu, realizowanej podczas pandemii. Akcja Kiedy do sklepu zdobyła już wcześniej nominację w konkursie Cannes Lions.

E-Skarbonka napędzana przez Mastercard otrzymała jedną nominację w kategorii positive influence. Była to akcja realizowana wspólnie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, w ramach której można było tworzyć spersonalizowane wirtualne puszki – e-skarbonki – w trudnych pandemicznych czasach.

#MatteInkSong by Maybelline NY dla L’Oreal otrzymała dwie nominacje w kategoriach young audience i brand experience. To jedna z pierwszych brandowych akcji na TikToku, skierowana do młodych użytkowniczek aplikacji.

Random dla Storytel otrzymała dwie nominacje w kategoriach branded content oraz kultura i rozrywka. To wielokanałowa kampania contentowa promująca Storytel i jego oryginalną produkcję – Random - słuchowisko połączone z serialem na platformie YouTube.

Niezmiernie cieszymy się z siedmiu nominacji w tegorocznym Effie. To namacalny dowód, że tworzymy efektywny strategicznie kontent, który realizuje cele marek i naszych klientów. A w końcu o to właśnie chodzi w naszej pracy. To także efekt szeroko rozumianej filozofii pracy McCANN, czyli naszej metodologii – Truth 2 Meaning, w której strategia i efektywność są zawsze kluczowe. Effie udowadnia, że razem z naszymi klientami budujemy marki, które odgrywają realną i znaczącą rolę z życiu swoich konsumentów - Mastercard, Maybelline, czy Storytel są tego świetnymi przykładami – dodaje Marcin Samek, Strategy & Social Media Director McCANN.

Zwycięzców tegorocznej, 22. edycji nagród Effie Awards poznamy 26 października br. podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Weber Shandwick
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Bankowość

Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje

Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).

Handel

E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.