Komunikaty PR

„Kanał Do Rzeczy” - Nowy Głos Konserwatywno-Liberalnej Polski

2024-08-26  |  01:00
Biuro prasowe

Orle Pióro S.A., wydawca cenionego portalu DoRzeczy.pl i „Do Rzeczy – Tygodnika Lisickiego”, z dumą ogłasza start przełomowego projektu – „Kanał DoRzeczy”. To pierwsze w Polsce internetowe radio publicystyczne o profilu konserwatywno-liberalnym, które powstało z myślą o osobach ceniących wolność, przedsiębiorczość i wartości chrześcijańskie. Ten nowatorski projekt jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na media, które odważnie reprezentują te idee w przestrzeni publicznej.

Wspólnie z naszymi Czytelnikami podejmujemy wyzwanie stworzenia platformy, która nie tylko informuje, ale i inspiruje do głębszej refleksji nad przyszłością naszego kraju. W związku z tym z ogromną nadzieją i entuzjazmem uruchamiamy zbiórkę na Patronite: https://patronite.pl/KanalDoRzeczy , która umożliwi współtworzenie tego wyjątkowego przedsięwzięcia. Państwa wsparcie jest dla nas nieocenione – razem możemy dać Polsce nowy, potężny głos w debacie publicznej.

 

„Od początku naszej działalności przyświecała nam idea stworzenia ogólnopolskiej platformy wymiany myśli o profilu konserwatywno-liberalnym. Program radiowy jest jej naturalnym przedłużeniem i nowym etapem w naszej misji. Wierzymy, że słowo mówione ma wyjątkową moc – potrafi wzbudzić emocje, zainspirować do działania, i zbliżyć ludzi. Z wielkim optymizmem patrzymy w przyszłość i podejmujemy odważne kroki, by zwiększyć udział mediów konserwatywno-liberalnych w opinii publicznej,” mówi Paweł Lisicki, redaktor naczelny - wiceprezes zarządu Orlego Pióra.

 

 

Dlaczego „Kanał DoRzeczy”?

Projekt ten to nie tylko odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie, ale również wypełnienie luki w polskiej przestrzeni medialnej. „Kanał DoRzeczy” to platforma, która oddaje głos tym, którzy pragną uczestniczyć w wolnorynkowej, wolnościowej i chrześcijańskiej debacie. Ale to nie wszystko. Docelowo Orle Pióro będzie ubiegać się o pozwolenie na emisję „Kanału DoRzeczy” w zakresie fal radiowych FM, co pozwoli dotrzeć z naszym przekazem do jeszcze szerszej grupy odbiorców. Jak szybko uruchomimy fale FM – zależy tylko od wielkości uzyskanego wsparcia finansowego.

„Słuchamy naszych Czytelników i reagujemy na ich potrzeby. To pozwala nam na dynamiczny rozwój i budowanie silnych, długofalowych relacji. Przy tworzeniu nowego projektu, kierowaliśmy się tą samą filozofią. Chcemy, aby nasi odbiorcy mieli realny wpływ na rozwój nowego programu radiowego – unikalnego na polskim rynku. Dlatego uruchomiliśmy zbiórkę na Patronite. Zebrane środki umożliwią nam szybki start projektu i pozwolą nam wspólnie budować przyszłość wolnych mediów w Polsce,” dodaje Paweł Lisicki.

 

Wesprzyj Wolne Media – Twórzmy Je Razem!

Gorąco zachęcamy wszystkich, którzy cenią sobie wolność słowa, wysoką jakość debaty publicznej oraz odważne, niezależne dziennikarstwo, do wsparcia naszego projektu na Patronite https://patronite.pl/KanalDoRzeczy . Wasze zaangażowanie i wsparcie to nie tylko inwestycja w rozwój nowego medium, ale także wkład w kształtowanie przyszłości mediów w Polsce. Razem możemy więcej!

 

Gdzie Słuchać i Gdzie Oglądać „Kanał Do Rzeczy”?

Informacje o naszym projekcie oraz linki do transmisji znajdą Państwo na Patronite: https://patronite.pl/KanalDoRzeczy oraz na www.DoRzeczy.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.