Komunikaty PR

Karolina Janik nową przewodniczącą międzynarodowej sieci agencji PR – IPR Team

2022-07-05  |  12:00
Biuro prasowe

Karolina Janik, CEO agencji komunikacji zintegrowanej Personal PR, objęła na 3 lata funkcję przewodniczącej IPR Team – globalnej sieci niezależnych agencji PR działających na 12 rynkach zlokalizowanych na 5 kontynentach, zastępując po 20 latach Karen Trinkler z The Partners Group z Wielkiej Brytanii.

IPR Team to sieć 12 agencji świadczących usługi public relations działających na 5 kontynentach. Zrzeszone podmioty oferują pełen zakres usług PR i obowiązuje je Kodeks Etyczny IPRA. Członkowie sieci są bardzo starannie dobierani, a sama sieć ściśle współpracuje nie tylko w zakresie projektów, ale także wymiany doświadczeń z różnych rynków. Dzięki temu może realizować globalne projekty i pozyskiwać bieżące informacje na temat najskuteczniejszych sposobów dotarcia do grup docelowych na wybranych rynkach.

– Realizujemy wspólnie bardzo ciekawe projekty dla różnych branży – mówi Karen Tinkler, The Partners Group. – Po latach pracy z przyjemnością przekazuję organizację nowej osobie, jednocześnie nadal aktywnie będę wspierać zespół IPR, realizując nowe międzynarodowe projekty public relations.

Celem nowej kadencji jest konsekwentne poszerzanie sieci agencji należących do IPR Team poprzez włączanie do projektu międzynarodowego nowych krajów, a także zwiększanie liczby projektów realizowanych wspólnie przez członków organizacji. IPR Team zaprasza do współpracy agencje, które rozumieją specyfikę firm z sektora MŚP, mają ugruntowaną pozycję i udokumentowane osiągnięcia na swoich rynkach.

Z IPR Team jestem związana od ponad 3 lat. Dlatego jest mi niezmiernie miło, że zostałam wskazana do pełnienia funkcji przewodniczącej. Na czas mojej kadencji mam jasno określone cele. Planujemy włączyć nowe kraje do naszej grupy, dzięki czemu poszerzymy możliwości świadczonych przez nas usług. Rozpoczęliśmy także prace nad nową strategią, która umożliwi rozszerzenie zasięgu naszych działań oraz pozwoli na pozyskiwanie większej liczby wspólnych, międzynarodowych projektów. Takie realizacje wpłyną pozytywnie na wymianę doświadczeń między agencjami z poszczególnych krajów oraz zacieśnią współpracę. Będziemy kładli nacisk na zwiększenie widoczności i świadomości istnienia sieci IPR w krajach, gdzie sieć ma już przedstawicieli – mówi Karolina Janik, Personal PR.

IPR Team planuje opracowanie wspólnych materiałów briefingowych dotyczących PR na poszczególnych rynkach, a także serię webinarów podkreślających ważne elementy komunikacji na rynkach globalnych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.