Karty graficzne KFA2 z serii GeForce RTX 40 w promocyjnych cenach w x-kom. Nawet
GID Agency
Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency
Wakacje w pełni, co oznacza więcej czasu na granie. To idealny moment na modernizację PC, a tak się składa, że nowe karty graficzne z serii GeForce RTX 40 możecie właśnie kupić w promocyjnych cenach.
Jeśli szukacie nowej karty graficznej, która pozwoli Wam ogrywać najnowsze tytuły AAA w wysokiej jakości, to w sklepie x-kom znaleźć można przecenione modele od KFA2. Grafiki można dostać nawet 300 zł taniej, a akcją objęte są modele najnowszej generacji GeForce RTX 40.
Karty graficzne NVIDIA GeForce RTX 40, napędzane przez technologię NVIDIA DLSS 3, ultrawydajną architekturę Ada Lovelace i trzecią generację ray tracingu, oferują graczom i twórcom ogromny skok wydajności. Ten postęp w technologii GPU umożliwia najbardziej wciągające doznania w grach, niesamowite funkcje sztucznej inteligencji i najszybsze tworzenie treści. GeForce RTX 40 pozwala już dziś skosztować przyszłości!
Obniżek doczekały się zarówno modele z serii RTX 4060, jak i RTX 4070. Taniej można teraz nabyć chociażby model KFA2 GeForce RTX 4060 1 Click OC, który został przeceniony o 150 zł (1249 zł), a także karty graficzne KFA2 GeForce RTX 4070 Super 1-Click OC 2X i GeForce RTX 4070 Super 1-Click OC 2X V2, które przeceniono o odpowiednio 300 zł i 140 zł (2659 zł). Promocją objęty jest także KFA2 GeForce RTX 4070 Ti Super EX Gamer V2, który kupić można taniej o 100 zł, czyli za 3799 zł.
Promocja potrwa do wyczerpania zapasów, więc radzimy się spieszyć. Więcej informacji na temat promocyjnych produktów znajdziecie na stronie producenta.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.