Komunikaty PR

Kaufland otwiera młodym talentom drogę do kariery

2022-03-11  |  16:00
Biuro prasowe

Kaufland od lat współpracuje z organizacją studencką AIESEC. W ten sposób dociera do studentów z całego kraju, a udzielając wsparcia merytorycznego, ułatwia młodym ludziom stawianie pierwszych kroków na rynku pracy. Sieć kontynuuje podjęte działania i podczas ogólnopolskich Dni Kariery – jednych z największych targów pracy, praktyk i staży w Polsce – będzie prezentować możliwości rozwoju w firmie oraz aktualne oferty pracy.

Według badań zrealizowanych przez SW Research, ponad 20% studentów i absolwentów w poszukiwaniu interesujących ofert staży i praktyk udaje się na targi pracy[1]. To doskonała okazja, aby spotkać się z potencjalnym pracodawcą i poznać go bliżej. Kaufland został partnerem strategicznym Dni Kariery i wspiera AIESEC w organizacji wydarzenia. Tegoroczna edycja odbędzie się w formie stacjonarnej, w pięciu miastach: Wrocławiu (11.03), Katowicach (22.03), Krakowie (24.03), Warszawie (29.03) oraz Poznaniu (31.03). Udział w wydarzeniu jest bezpłatny dla wszystkich zainteresowanych. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja na stronie https://dnikariery.pl/.

Podczas zbliżających się Dni Kariery zaprosimy uczestników wydarzenia do naszego nowego stoiska, przy którym nasi specjaliści przedstawią kandydatom m.in. oferty pracy w sprzedaży, logistyce i centrali. Studentów i absolwentów zainteresują z pewnością informacje o praktykach letnich i programie stażowym Absolwent. W obu przypadkach proces rekrutacyjny wystartuje już wiosną – mówi Małgorzata Ławnik, dyrektor Pionu Personalnego Kaufland Polska.

Oprócz informacji i porad rekrutacyjnych goście stoiska Kaufland będą mogli wziąć udział w warsztatach kompetencyjnych prowadzonych przez doświadczonych menedżerów, konkursach związanych z ich tematyką, a także skosztować świeżych owoców i pożywnych koktajli.

Największe targi pracy online

Dni Kariery to nie jedyne wydarzenie targowe dla osób poszukujących możliwości rozwoju zawodowego. Realizując konsekwentnie działania wspierające studentów i absolwentów w znalezieniu atrakcyjnego miejsca pracy, Kaufland weźmie udział również w Festiwalu Pracy Jobicon – największych targach pracy, które w tym roku odbędą się w formule zdalnej. W wydarzeniu, które zaplanowano na 23-24 marca, wezmą udział specjaliści ds. rekrutacji reprezentujący detalistę. Będą oni do dyspozycji kandydatów i udzielą im wskazówek dotyczących rekrutacji, kariery w branży handlowej, a także przedstawią konkretne oferty sieci Kaufland skierowane do młodych osób.

Sieć zorganizuje również webinar szkoleniowy poświęcony procesom rekrutacyjnym, którego istotnym elementem będą zagadnienia związane z użytkowaniem programu Excel, którego znajomość jest pożądaną umiejętnością na rynku pracy. Uczestnicy poznają m.in. najpopularniejsze pytania rekruterów oraz porady dotyczące pracy w arkuszach kalkulacyjnych.

Udział w Festiwalu Pracy Jobicon jest bezpłatny dla wszystkich zainteresowanych: https://jobicon.pracuj.pl/.

 


[1] Staż studentów – raport badawczy, SW Research, kwiecień 2021

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Edukacja Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli
2025-06-12 | 03:00

Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli

Sztuczna inteligencja stała się elementem codziennego życia i nie omija edukacji. Dlatego ważny jest rozwój wiedzy i kompetencji nauczycieli i nauczycielek w tym
Edukacja Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów
2025-05-21 | 09:00

Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów

The Chartered Institute of Management Accountants (CIMA) zaprezentował zaktualizowany sylabus Kwalifikacji Profesjonalnej CGMA (ang. CGMA Professional Qualification syllabus), który

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.